Gå til innhold

Noen fra skedsmo/lillestrøm området?


Bolle-i-ovnen

Anbefalte innlegg

Hadde vært hyggelig å blitt kjent med noen i området. Jeg har en jente fra før på 2 år og venter en til som kommer i Februar/Mars. Jeg er innflytter, så kjenner ikke så mange her som er gravide..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Fortsetter under...

Hei

 

Flyttet fra nordnorge for snart 5 år siden og bor på Skedsmokorset. Er 37 år og mor til to. Venter nr. 3 i mai. Hadde vært hyggelig å bli kjent!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! 25 år, bor på strømmen. Har ei jente på 3,5 år, venter nr 2 i starten av juli. Hvor bor du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Junigull 08 + julispire; jeg bor på skedsmokorset. Strømmen er ikke lange turen unna.

 

Hadde vært hyggelig om vi fikk til et treff på nyåret, hadde vært koselig å bli kjent med andre i området her som sagt... =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Er 29 år og venter nr 3 i midten/slutten av juli hvis alt går som det skal. Holder til på strømmen. Er gjerne med på treff. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hyggelig at så mange vil møtes. Hva med treff neste uke på ettermiddagen? Hva med Lillestrøm? Der er det flere steder å velge mellom hvor vi kan spise. Noen som har forslag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 21 år , jobber i barnehage og bor i Lillestrøm. Flyttet hit for 1 år siden og blir gjerne kjent med fler. Gravid med nr 1 og venter i begynnelsen av juli. Ser dere er litt eldre enn meg men tok en sjans på å skrive her da jeg har en del venner i deres alder. Jeg er gjerne med på et treff hvis dere synes det er okei.

Endret av minlykke
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjetten, jeg er 29, venter nr 2 i slutten av juni. treffer gjerne andre i området! pikene på hjørnet kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært koselig å bli kjent med dere jenter. Ser ut til at æ blir "gamla " i flokken hehe.

 

E med på BIM-treff neste uke. Bare kom med tid og sted :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da sier vi Pikene på hjørnet:-)

Torsdag 12 Januar kl 18:00.

 

Hvem passer det for?

Reserverer bord når jeg vet hvor mange vi blir.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da sier vi Pikene på hjørnet:-) Torsdag 12 Januar kl 18:00. Hvem passer det for? Reserverer bord når jeg vet hvor mange vi blir.

 

Æ e med!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Har ei datter som e blitt syk så kan dessverre ikke komme i morgen. E med neste gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg venter tvillinger i april/ mai (termin 15.mai, men tenker de kommer litt før). Jeg bor på lørenskog og hadde mye glede av BIMtreff forrige gang jeg var gravid. Jeg skal på ferie nå, men blir gjerne med på treff etter 12.februar, både i Lillestrøm, Strømmen og hva med Jordbærpikene på Triaden/lørenskog storsenter? Kjempekoselig sted. Og Dus på Strømmen Storsenter var helt ypperlig sist når flere kom trillende med babyer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Bor i Lørenskog. Har en jente fra før som blir 2 år i mars. 29 år. Jeg er klar for å bli kjent med noen nye foreldre i området.

 

Si ifra når neste treff blir. Var det mange som møtte opp på forrige treff??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!! Har ikke fått med meg at det var treff... :(... Er gjerne med neste gang! Ble det avtalt noe tid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere! jeg har helt glemt å være inne på denne siden, så fikk ikke med meg det planlagte treffet den 12., men det ble kanskje ikke noe av heller. Er det noen som blir med på treff i uke 5 da? hva passer best, etter arbeidstid eller helger?

 

Gleder meg til å møte dere!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...