Anonym bruker Skrevet 14. november 2011 #1 Skrevet 14. november 2011 Ønsker å dele denne bloggen med dere! Den omhandler et veldig trist men viktig tema. Den har virkelig grepet meg, også skriver hun utrolig godt.
Anonym bruker Skrevet 14. november 2011 #2 Skrevet 14. november 2011 link: http://lileana.wordpress.com/
Anonym bruker Skrevet 14. november 2011 #3 Skrevet 14. november 2011 Ja, det er jo helt fantastisk, men... har du noe link eller tro?
Anonym bruker Skrevet 14. november 2011 #5 Skrevet 14. november 2011 Huff!! Noe så forferdelig. Brutalt, ekstremt og forferdelig! Kjenner jeg blir helt uvel! Hun skriver veldig godt ja, ingen tvil om det!! Kjenner jeg rett og slett ble uvel etter å ha lest litt innpå der..
Anonym bruker Skrevet 14. november 2011 #6 Skrevet 14. november 2011 hva handler den om, tør ikke lese
Anonym bruker Skrevet 14. november 2011 #7 Skrevet 14. november 2011 Den handler om ei som har en sykdom der hun har mange personligheter. Og hun har opplevd traumer og overgrep. Og hun skriver om det som har skjedd, veldig flink med ord!
Anonym bruker Skrevet 14. november 2011 #8 Skrevet 14. november 2011 nå har jeg lest i to timer. klarte ikke stoppe selv om jeg sitter og skjelver og merket nå at jeg har bitt fingrene mine til blods. jeg blir så forbanna av tanken på at sånt har skjedd og skjer i verden ennp:( får angst rett og slett... så grusomt...
Anonym bruker Skrevet 14. november 2011 #9 Skrevet 14. november 2011 Ok, kjenner at jeg ikke skal inn å lese på denne bloggen. Var sensitiv før, men etter at jeg fikk barn, gråter jeg bare jeg ser en trist film på tv..
Anonym bruker Skrevet 14. november 2011 #10 Skrevet 14. november 2011 huff, helt førferdelig! klar nesten ikke å tru at det er sant.. (
Anonym bruker Skrevet 14. november 2011 #11 Skrevet 14. november 2011 Jeg gikk inn på den siden der hun har samlet minnene - og angrer. Men klarer liksom ikke la være heller.
Anonym bruker Skrevet 14. november 2011 #12 Skrevet 14. november 2011 Følger denne bloggen selv - den er helt utrolig sterk. Første gangen jeg leste, ble jeg fysisk uvel... Jeg angret i grunnen på å ha lest, og jeg tenkte på henne konstant i flere dager. Men jeg måtte inn igjen; alt er jo ikke like forferdelig å lese om, og det fascinerer meg veldig dette med dissosiativ personlighetsforstyrrelse. Kommer aldri til å lese de gamle innleggene som handler om minner/traumer/overgripere på nytt, det blir for sterk kost. Og hun dukker fremdeles opp i tankene mine OFTE. Men når man vet at det finnes mange barn der ute som opplever det samme, så er det ikke bare å lukke øynene heller - det finnes faktisk voksne som er mer grusomme en det er mulig å forestille seg...!
Gjest Juliea+gullet07.03.11 Skrevet 14. november 2011 #13 Skrevet 14. november 2011 Uff dette tror jeg er det jævligste jeg har lest. Nå vil jeg bare inn til Mille å sitte å se på henne hele tiden aldri slippe henne ut av syne. Dette var grusom lesning!
Anonym bruker Skrevet 14. november 2011 #14 Skrevet 14. november 2011 Jeg tenkte først at, nei, dette klarer jeg ikke lese. Hvorfor lese dette, det gjør meg bare dårlig. Men så tok jeg meg i det og tenkte, visst faen skal jeg lese, for jeg tror det er nyttig på sett og vis, og lære seg til å forstå hvor mye faen som egentlig fins. Tror det gjør oss mer rustet til å bekjempe det.
Anonym bruker Skrevet 14. november 2011 #15 Skrevet 14. november 2011 Dette kommer til å være med meg i flere dager.. Stakkars lille jente. Jeg har bare lyst å torturere de jævlene som er så grusomme mot barn.
Anonym bruker Skrevet 15. november 2011 #16 Skrevet 15. november 2011 Gråter. Jeg håper at hun kan finne krefter til å bli helt frisk, og kanskje en dag bli sterk nok til å anmelde slik at denne pedofiliringen kan avsløres.
Anonym bruker Skrevet 15. november 2011 #17 Skrevet 15. november 2011 Er det noen her som vet om faren og alle de andre er dømt? Jeg håper inderlig at de har fått straff for dette(selv om all straff i verden ikke er nok). Det er noe av det JÆVLIGSTE jeg har lest, om ikke det aller jævligste. Jeg gråt og ble uvel.. Stakkars jente. Ingen skulle vært nødt til å oppleve dette. At noen mennesker kan være så grusomme, er vondt å tenke på. Leste "Gratulerer med dagen.." Jeg gråt og gråt! Helt forferdelig. At ingen så denne jenta som hadde det så fælt. Ingen hjalp henne.. Hun levde med dette hele barndommen sin, helt alene.. Fy så sint jeg blir!
Anonym bruker Skrevet 15. november 2011 #18 Skrevet 15. november 2011 Forstår det slik at hun aldri har anmeldt det, så nei faren og de andre har nok aldri blitt straffet (onkelen er heldigvis død). Hadde jeg visst hvem faren er ville jeg levert en anmeldelse. Synes det er rart at ingen venner eller bekjente har gjort noe med det enda. Hun er nok ganske kjent innen samme type "blogggkretser"
Anonym bruker Skrevet 15. november 2011 #19 Skrevet 15. november 2011 Og det som gjør meg så sint er at man for all del ikke må anmelde når man har den minste tvil om at noe slikt KAN skje i hjemmet til barn men vet om........ Sikkert mange som så symptomer hos blogger også...Skole, venner, annen familie....Men som ikke VILLE tro at noe var galt...Og ingen foreldre kan vel GJØRE slik mot barnet sitt??? Så jeg synes ALLE som mener man ikke bør melde til barnevern med mistanke om mishandling, bør lese denne bloggen. Og tenke at om man sier fra, kan det være man hjelper et barn ut fra en liknende skjebne..... Er det ikke ille og tenke på at MANGE barn må leve hele barndommen som dette, fordi ingen tør si fra, i tilfelle man tar feil......Og selv om man melder fra så kan barnets beskytterinnstinkt og foreldres talegaver gjøre at ingenting blir gjort alikevel..Ikke første gang, men kanskje 2. gang, 3. gang eller 4.gang noen tør si fra...uansett, så VET barnet at noen har sagt fra, at noen har sett,- og at noen har brydd seg..Og bare den viten kan nok hjelpe mye i tunge stunder, også senere i livet....
Anonym bruker Skrevet 15. november 2011 #20 Skrevet 15. november 2011 det mest forferdelige jeg har lest hufff og huff utrolig sterk jente!!
Anonym bruker Skrevet 15. november 2011 #21 Skrevet 15. november 2011 Jeg klarer ikke å unngå å tenke at dette er oppdiktet. Grunnen er bare måten hun skriver på under "minner", det virker ikke troverdig for å være ærlig. Jeg er overbevist om at dette er fantasi, og ikke virkelighet.
Anonym bruker Skrevet 15. november 2011 #22 Skrevet 15. november 2011 11.12 Tenkte litt det samme jeg og....men godt mulig jeg tar feil.
Anonym bruker Skrevet 15. november 2011 #23 Skrevet 15. november 2011 må innrømme at jeg først tenkte det samme. både fordi det virker for ille til å være sant, men også at det er så poetisk skrevet, litt sånn erotisk-novelle-aktig. Men etterhvert som jeg leste mer på bloggen tenkte jeg at det var sant. Men kan jo hende hun utbroderer litt i minnene. Synes også det er vanskelig å tro på det switchegreiene og at hun har så mange personligheter. Men hvem er jeg til å dømme? Jeg velger å tro at alt hun skriver er sant, iallefall sånn hun opplever det. Og det er tydelig at hun har vært gjennom noe helt forferdelig
Anonym bruker Skrevet 15. november 2011 #24 Skrevet 15. november 2011 det samme slo meg også.. men jeg velger å tro at det er sant til det motsatte er bevist. La tvilen komme henne til gode
Anonym bruker Skrevet 15. november 2011 #25 Skrevet 15. november 2011 Ja, det er for novelleaktig. I tillegg er det særdeles vanlig at psykisk syke mennesker som har alvorlige diagnoser som f.eks schizofreni, lager denne typen grove, seksuelle historier og noen ganger også tror på dem selv. Det lyser fantasi og diktning lang vei her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå