Gå til innhold

FY FAEN så stygge dere er!!!!!!!!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Alle klarer seg, 20.16, men spørsmålet er om man skal gå på helsa løs for å tilfredstille far. Og gjøre det til en farlig situasjon, istedenfor å la far få gjøre litt han og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har selv gått ca en uke uten mye søvn, og må si at det er vanskelig å bare sovne når man vet man skal opp om 10-15 minutter. Minien min sover ikke på dagen (han er 11mnd og sliter med tenner, og bare gråter) Og når han legger seg, så prøver jeg å sove, men det går ikke. Så det er noen som ikke får det til, 20.18.

 

Syntes dere skal grave litt og finne frem empatien deres. Ikke alle er like, og noen trenger mer søvn enn andre. Sånn er det bare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig i at far burde ha vært der og hjelpet til når han kunne, og ikke bare latt henne gjøre alt. Men hva hadde hun gjort hvis hun var alene?

 

Ikke meningen å være stygg.

 

20.16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er ikke alle som kan. Men man kan i det minste sitte ned og slappe av og prøver å samle krefter den lille tiden barnet sover. Også får bare husarbeid og andre ting ligge en stund. Dør ikke av det. Men det jeg reagerte mest på var at Hi ikke sa ifra til mannen sin før hun ble så sliten at mannen måtte være hjemme. Bare fordi hun ikke ville blande inn mannen sin. Hva har man ellers mannen sin til?

 

20.18

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt enig med eg HI. Skjønner ikke hvorfor folk skal være så stygge. Kan ikke folk bare holde kjeft istedenfor å slenge dritt!!!?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir helt sjokkert over hvor umodne dere er her inne. Er så utrolig mange som slenger dritt og er nedlatende. Sparker rett og slett folk som ligger nede. Dere burde skamme dere!

Alle er ikke like og tåler like masse.

 

Det som har slått meg er at dere som er så slem her inne og ellers også, er barn som har fått barn. Synes nesten synd i barna deres som har en så dømmende mamma.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så klar mannen skal hjelpe til på ettermiddag/kveld!

Men mannen kan ikke ta sen frokost og rusle rundt i joggedressen,for så å ta seg en gåtur i 13 tiden.

Dette må dere da klare.

Har selv 2 barn med 12 mnd mellom.

Skal love deg jeg var mye våken om nettene og hadde hektiske dager med en baby og en på 1 år.

Nå er de 4 og 5 år så det er roligere nå, men jeg har hatt en hektisk småbarndperiode.

Jeg klarte meg fint selv om jeg var UTROLIG sliten i perioder.

Må prioritere riktig!

Kunne ikke falle meg inn å tvinge mannen å være hjemme fra jobb, eller å oppføre meg som en heks slik enkelte her har gjort!

Ta dere sammen, ellers kan dere droppe barn.

Barn er mye jobb, og småbrns tiden er veldig slitsomt i perioder.

Men som mamma i permisjon så er mye v dette min jobb.

Mannen min har en jobb og ærlig talt slutt å syt!

Jeg blir helt oppgitt over hvordan dere syter og oppfører dere som bit hekser!

Slutt å klag for de er patetisk.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...