Gå til innhold

hater nav!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

hater nav, de kan brenne i helvette hele alle mann. at de gidder å sitte å juge, og vri ting for å utdele så lite som mulig,stygge er de rett å slett.... puuh må få det ut bare

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En sak har alltid to sider. Kan jo være at de har rett og du misliker det... Har skjedd vel så mange ganger det som omvendt. Er glad jeg ikke jobber på NAV...

Skrevet

Noe av det verste jeg vet er folk som klager på NAV. Du får det du har krav på uansett, det er lovpålagt.

Skaff deg en jobb, så slipper du ha noe med nav å gjøre.

Skrevet

Tror du at det kun er folk som har mulighet til å skaffe seg en jobb som får støtte av nav?

Idiot...

Skrevet

haha, verste jeg vet om er folk som skal klage på folk som er under nav og klager på at nav gjør en dårlig jobb . kan ikke nav gjøre feil? ja jøss

skal love deg at de ikke uten videre bare informerer deg og utdeler det du har krav på,. om de KAN og vet de har en ung person uten mye peiling på rettighetene sine så utnytter de dette, oppfører seg nesten som om det er snakk om saksbehandlerene sine personlige penger.

du aner ikke hva grunnen min er til at jeg er under nav så du kan pent fjerne deg.

når jeg får utbetalt en engangsstønad dager etter jeg har søkt og får ingen beskjed om hvordan det skal brukes og fordeles verken når jeg søker eller på vedtaket jeg fikk i posten, så skal de etter jeg har brukt dette komme og fortelle meg at jeg må leve på dette i så og så lang tid uten å faktisk nevne dette i forkant, hva nå da? er det min feil? nei...

og ikke bare det men sitter å juger meg opp i trynet for de vet at det er ikke noe jeg kan bevise

Skrevet

Hvem skal betale ut barnetrygden du får og den pensjonen du skal ha når du blir gammel nok om alle de stygge (!) nav-ansatte skal brenne i helvete?

Vet du forøvrig hvem som har ansvaret for de lovene og det regelverket de forvalter? Den stygge, slemme nav-heksa, kanskje?

Skrevet

kjære 13:14 dette er ikke snakk om barnetrygd og pensjon så den fine komentaren din interesserer meg langt opp i ræva

Skrevet

hvis ikke kommentaren interesserer deg.. hvorfor kommentere den??

Skrevet

Veldig enig med 13:05! De som jobber på NAV deler ikke ut penger etter eget forgodtbefinnende, de deler ut penger ut i fra hva man har krav på. Er man ærlig og gir all nødvendig informasjon, så får man de pengene man har krav på - ut i fra et ganske stort og ja, til tider innvikla regelverk, men som sagt: Du får det du har krav på.

Du skal forresten være innmari glad for at vi har så godt utbygde velferdsordninger som vi har i Norge, du, det er ikke i nærheten av alle land som har det. Men skulle du mene det er så mye bedre andre steder, så står det deg helt fritt å flytte, vet du.

Skrevet

bare for å få inn i hodet ditt at det ikke er vits i å slenge på en så menigsløs komentar, hadde ikke noe med saken min å gjøre. gjør deg selv en tjeneste å kos deg på et annet innlegg

Skrevet

Kjære HI. Istedet for å være så stygg at du skriver at alle i NAV kan brenne i helvete så foreslår jeg at du forteller oss hva problemet ditt er. Kanskje noen her kan hjelpe deg med å løse problemet og hvordan du skal gå frem ovenfor NAV for å få det du mener du har krav på?

Hva er det de NAV ansatte lyver om da? De har jo sine lover og regler å forholde seg til, og hvis du mener at din saksbehandler ikke bruker disse korrekt så kan du klage eller be om en ny saksbehandler.

Lykke til videre ihvertfall, men legg av deg den holdningen din om brenning i helvete, for den er bare usmakelig.

Skrevet

Siden du hater NAV og dermed velferdssystemet vrt forslår jeg at du bare holder deg unna :)

Du trenger ikke sykepenger, barnetrygd, foreldrepenger, pensjoner eller noen ytelse som sikrer deg et livsgrunnlag. Du liker jo ikke forvaltningen, stå på egne ben da vel.

Skrevet

hvorfor det?

du som HI skrev ikke hva det handlet om, bare at du var forbannet på nav..

ja vel??

du må nesten tåle og få kommentarer som du ikke liker, dessuten er det ikke den verste kommentaren jeg har sett.

Skrevet

Haha, du er virkelig på kriggstien i dag du HI. Gjett om de på NAV har en morsom klient å snakke om i lunchen i dag :)

Skrevet

Har alltid opplevd positiv ting med nav. Ikke møtt en eneste humørsyk saksbehandler og fått den hjelpen jeg trengte. Så når folk klager om nav, så skjønner jeg rett og slett ikke hva dem klager på.

Skrevet

13:23 så flott at du har et så fantastiskt syn på nav, det må virkelig varme i hjerte roten din. jeg snakker ikke om andre land, jeg snakker om MIN sak i min bydel i mitt kontor, hvis du leser det jeg skriver så kanskje du forstår at ikke alle lever i den fine verden din, JA man skal få det man har krav på hvis man gjør det man skal riktig, så synd at ikke alle får det

Skrevet

Hvis du får utbetalt en engangsstønad og ikke har fått beskjed om hvor lenge de skal vare, ringer du i alle fall og spør før du bruker opp penge alt for fort. Du har jo litt ansvar selv til å finne ut av saker og ting.

Skrevet

Har du fått engangsstønad? Er det orientering om hvordan og når du skal/kan bruke den du ikke har fått?

Vel. Det ligger jo ganske klart i navnet på stønaden, da, at det er en ENGANGSutbetaling. Når man får en engangsutbetaling, så er det som regel smart å ikke shoppe den bort sånn på en ettermiddag. Da kan det selvfølgelig bli litt kjedelig å sutte på labben ei stund framover.

Siden du skriver såpass bra som du gjør, så forstår jeg jo at du også leser godt, så da forstår jeg ikke helt hvorfor du ikke selv har satt deg inn i hovedreglene for økonomisk støtte i forbindelse med fødsel og permisjonstid. Alt av regelverk ligger ute på nett, både i detaljformat, og i brosjyrer og i litt mer "overskriftsformat".

Skrevet

Men hva trodde du engangstønaden var?? Det er istede for permisjonspenger så da sier det seg vel selv at du må formidle de penge lurte og strekke de så langt du kan.

Man får ikke 39 tusen bare for gøy, det sier seg vel selv?

Men jeg skjønner at Nav til tider kan være vrange, for all del. Og de innformere heller ikke om alle rettigheter man har sånn uten videre. Man må stå på for å få den hjelpen man ofte trenger.

Skrevet

jeg er propp full av hormoner og riktig nok på krigstien, jeg tok ikke den tonen med nav fordi det er ikke vits, og det vil heller ikke hjelpe saken min, derfor la jeg ut det innlegget her for å få det ut. men seriøst dere er helt blåst dere. nei da får dere bare kose dere videre i den flotte verden dere lever i... nav er flotte, gjør ikke feil, gud så flott det er.

og jeg nevnte nedover at det var snakk om mitt kontor, sånn at dere som har øyne burde få med dere det.....

og nok en gang så vet dere ikke en dritt om situasjonen min så det er ikke vits starte med den stå på egne ben .... start et suport team dere, nav blir nok kjempe stolte

Skrevet

Ja hadde det JÆVLA systemet deres fungert så, men når man mnd etter mnd må faen meg krangle til seg riktig utbetaling av sykepenger, så er det faen meg noe som er innihelvetes galt!!

ikke HI

Skrevet

for det første så har jeg ikke sagt om jeg har brukt det opp ;)

for det andre så regnet jeg med på å bruke det på det som trengtes, ikke at de skulle stenge av min inntekt for at jeg skal bruke av engangsstønaden, jeg har venner som aldri måtte gjøre dette, derfor regnet jeg med at det var slik for meg også. uansett skal ikke de nekte for informasjonen de har gitt meg og juge fordi de vet at de faktisk gjorde feil, hvordan skal du støtte det?

Skrevet

et er vel ingen hemlighet at Nav er en amatørbedrift som ikke fungerer? Har ofte lurt på om det er en vernet bedrift også. Alle jeg snakker med som har hatt kontakt med Nav, inkludert min sjef, har nesten utelukkende negativt å komme med. Og kontakt med Nav får jo de fleste før eller siden på et eller annet vis. Det var ikke måte på hvor vanskelig og komplisert det var den gang jeg søkte om svangerskapspermisjon som skulle starte litt før normalen. Jeg fant selv lovverket på området, og leste et avsnitt, og forstod det umiddelbart. Men de Nav ansatte brukte måneder på det,og den ene saksbehandleren etter den andre klødde seg tilsynelatende i hodet og forstod ingenting. Når de endelig hadde fattet det etter at saksbehandler nr 3 tok saken (sykemeldinger, skifte av kontor, papirer som forsvant, sak som ble "glemt"), så var det på` an igjen for å få utbetalt penger i denne permisjonen. Sukk.

Skrevet

Har du blitt lov flere engangsstønader ( -> flergangsstønad) enn andre siden du er så forbanna? Du får jo ikke utbetalt mer enn du har krav på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...