Gå til innhold

Når gråt dere sist? Og hvorfor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er skikkelig enig med, 21:25 ;) Det er fantastisk å være ung mamma selv om vi får mye dritt slengt etter oss (alle blir dradd under samme kam, og programmet "Unge mødre" gjør ikke ting bedre). Utdannet er jeg, jobbe kommer jeg til å gjøre resten av livet. Nyter å være ung mamma og jeg har MANGE år på å få flere barn, som jeg helst vil ha i ung alder, for da får jeg oppleve MASSE av livet deres, slipper å være på gamlehjem når de er voksne ;) Og meg og mannen får masse alenetid og får bli velfungerende besteforeldre. Det å være ung mamma er TOPPEN :)

Jeg gråt ikveld da jeg så på "Sporløs"! Pleide ikke å bli rørt av tv-programmer før jeg var gravid, men etter graviditeten (som er et år siden) så blir jeg skikkelig rørt av sånt :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hjemme i senga i natt.. Fikk ikke i meg mat, fikk ikke sove, og var utslitt..

Skrevet

Ja dere er så heldig som fikk velge å bli foreldre i ung alder. Det fikk ikke jeg. Heller være en "gammel" mamma, enn å ikke bli mamma i det hele tatt.

Hi

Skrevet

Den der var veldig unødvendig anonym 21:25.

Man kan jo bli sliten i ung alder også.

Tenk litt før du buser ut med noe sårende. Tenk hvis ett av barna dine får barn veldig sent og noen sier noe sårende til de. Er det greit?

Skrevet

Sist gang jeg virkelig stor tuta, var en eller annen dag for 3 mnd siden... Da hadde jeg ikke sovet mer enn 3 timer på ca 2 døgn, siden babyen bare skreik, skreik,skreik... og skreik... Babyen sov lite både natt og dag de 3 første mnd pga nakken. Pluss at jeg følte meg så ensom....

Bedre nå da:)

Skrevet

I går kveld under leggingen til min tre mndr gamle sønn. Han bare gråt og gråt, var overtrøtt... Jeg var så sliten og hormonell at jeg gråt med ham...

Skrevet

Bare vent litt til.. mine der det bare 1 år mellom, med siden de var sånn ca 4 og 5 har det vært gaaaaanske greit.. de har alltid noen å leke med, står opp sammen selv, skrur på barneTV og tar jeg en yoghurt.. og nå løper de til venner om ettermiddagene, og styrer på selv.. DA er det deilig å ha to tette :D bedre tider kommer altså!!!

Skrevet

Her om dagen da det plutelig kom over meg at mamman min har flyttet bort fra resten av familien. Jeg ser henne sjeldent, å vi snakkes ikke så ofte som før. Jeg føler at jeg har mistet mamma litt, å det samme føler lillebroren min. Så jeg føler veldig med han, siden han fortsatt bor hjemme å merker forandringene mer enn meg. Jeg vet ikke hva godt jeg kan gjøre for han eller pappa..

I tillegg føler jeg for tiden meg som en dårlig mamma selv.. Jeg er sliten. Har vært alene med barnet mitt i 3,5 år nå. Barnet mitt er så snill, god og grei! Han trasser aldri, å er så lett å ha med å gjøre. Allikevel så er jeg sliten... Da føler jeg meg som en dårlig mor.

Skrevet

Tidliger idag. Har enda en gang fått prolaps, og så vondt i ryggen at det har kommet noen tårer flere ganger idag :(

Skrevet

Gråt lørdag, søndag, i går og i dag.

Skrevet

To ganger tidligere i dag.

Første gang da jeg var oppgitt over kvalme, manglende matlyst og null energi.

Andre gang da sønnen min fikk brev om innskriving til 1. klasse. Ble en tanke hormonell og rørt...

Skrevet

På søndag da jeg så filmen The Road med Viggo Mortensen..Jeg grein så jeg hikstet,den filmen sitter i enda!

Skrevet

Jeg brast ut i plutselig strigråt da jeg så 9nyhetene om den ungen de reddet etter to dager i ruinene. Ble blank i øya da de bar ut ungen, men knakk helt sammen da de klarte å finne mora i live også. Nå lurer jeg på om jeg kan være gravid igjen...

Skrevet

oi, det er mange år siden. Husker ikke.

Skrevet

21:43

Tåpent er det rette ordet for det du skrev. Jeg er også ung mor, men jeg har heldigvis empatien i behold. Jeg forstår at unge får barn, og eldre. Men førti er jo faktisk ingen alder, selv om jeg bare er halvparten så gammel! Jeg velger å få barn med den mannen jeg tror vil være min livspartner, og med den mannen jeg ser for meg er verdens beste far.

Jeg velger ikke å få barn med hvem som helst, bare for å være ung mor. (Nå kom jo dette barnet som en stooor overaskelse!) Så jeg tror kanskje at HI har hatt flaks, og funnet kjærligheten i sitt liv, og da valgt å få barn med ham. Eller at det har tatt mange år for at de har kunnet få barn.

Ikke alle trenger et ligg, for å poppe ut en baby!

On topic:)

Jeg gråter så og si hele tiden! Nå gråt jeg fordi jeg så noen dø i en film, på akkurat samme måte som min bror.

Skrevet

Tidligere i kveld, fordi svigermor døde for tre uker siden. Samboeren min var så lei seg, og jeg skulle ønske jeg kunne skru tiden tilbake og funnet en kur for kreft eller noe.

Skrevet

For noen måneder siden, fordi jeg var helt utslitt av barna. Jeg har tre og da minste (som nå snart er ti mnd) var to mnd flyttet vi til et nytt land. Planen var å kose seg i permisjonen, men alt ble mye vanskeligere enn vi hadde tenkt. Det tok nesten to mnd før vi fikk et hjem og enda lenger før vi fikk eldste inn på skolen. Mannen jobbet kjempelange dager og jeg var alene med en baby, en trassig nesten-treåring og en førsteklassing som ikke var på skolen. Holdt stort sett masken, men innimellom, da jeg var på det slitneste begynte jeg å grine når noen spurte hvordan jeg hadde det...

Det blir bedre! Du må prøve å finne små hull du kan puste litt i. En time her og der helt for deg selv eller med en venninne på cafe. Sånne ting redder i alle fall meg.

Skrevet

Igår og dagen før. Mistet farmor på mandag =(

Skrevet

Jeg gråt i natt savner min mann som har gått fra meg. Jeg gråter snart å også bare av tanken. Har det så vondt. Tenker på han hele tiden. Skulle ønske ting var annerledes. Uff nå gråter jeg igjen.....

Skrevet

I går. Jeg aner ikke hvorfor :-/ Hikstegråt til og med..

.. SATSER på det er hormonene som raser :-)

Skrevet

Gråter minst en gang i døgnet.. har gjort det i mange år, ingen vet det. Mens jeg skal ta en dusj feks, da gråter jeg i noen minutt, og skjuler det når jeg er ferdig. Er rett og slett ulykkelig og engstelig av mange grunner.

Ingen vet det, ingen vil få vite det...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...