Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2011 #1 Skrevet 25. oktober 2011 Sist jeg gråt var for en uke siden. Jeg skulle hente mamma etter et ferieopphold. Jeg begynte å gråte fordi jeg akkurat den dagen var helt utslitt. Og det hjalp ikke bedre når mamma snakket om at de lå på stranden og drakk pils, nydelig vær og mye avslapping. Kan ikke huske sist jeg slappet av. Har to tette og lurer på om jeg kommer til å få oppleve å bli gammel og pensjoninst jeg også, sånn at jeg og mannen bare får tid til oss selv. Vi er 40 år nå, og har ei på snart ett år og ei på 2 1/2.
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2011 #2 Skrevet 25. oktober 2011 For noen timer siden, fordi gubben min rett og slett er en stor dust. Han skreik og bannet til meg, kalte meg stygge ting osv, var generellt ganske oppfarende, og barnet vårt var tilstede. Jeg gråt ikke mens barnet så det.
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2011 #3 Skrevet 25. oktober 2011 Sist jeg gråt var for noen netter siden, da jeg lå i sengen og plutselig kom til å tenke på faren min som døde brått fra oss. Tenkte på hvor mye jeg savnet han og hvordan livet hadde vært hvis han var her nå. Så klarte jeg ikke å holde tårene tilbake og gråt til jeg sovnet. Følte meg mye bedre dagen etter.
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2011 #4 Skrevet 25. oktober 2011 På søndag.. fordi eksen min er et RÆVHØL..
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2011 #5 Skrevet 25. oktober 2011 Jeg griner hver eneste dag :-( Og har gjort det noen år.... Jeg er såååå ensom :-(
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2011 #6 Skrevet 25. oktober 2011 I går. Var noe jeg så på TV. Er en "smule" hormonell da Så kommer sikkert til å gaule igjen i løpet av kvelden
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2011 #7 Skrevet 25. oktober 2011 Sikkert noen dager siden - av typisk en barnefilm eller noe veldig enkelt - og jeg blir så skrekkelig rørt av alt mulig nå (gravidhormoner kanskje ja....)
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2011 #9 Skrevet 25. oktober 2011 I går kveld. Morfaren min døde i sommer. Han var som en far for meg fordi min far ikke var en far for meg, og datteren min gråt fordi hun savner han så mye. Vi gråt litt sammen og det gjorde godt for oss begge:)
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2011 #10 Skrevet 25. oktober 2011 2 uker siden. Idiotisk familiekrangel..
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2011 #11 Skrevet 25. oktober 2011 Nå, nettop, så på sporløs. Grått litt før idag også, er litt hormonell for tia. Var et venneprogram på nrk super i formiddag og da begynte jeg nesten å hulke. (mistet ei veldig nær venninne for noen mnd siden)
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2011 #12 Skrevet 25. oktober 2011 Når jeg så på Sporløs nå nettopp... gravid og hormonell og gråter av alt som er;)
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2011 #13 Skrevet 25. oktober 2011 I dag morges. Gråt fordi jeg gruer meg til å føde og ikke følte legen skjønte hvor ille jeg har det. Var også trist fordi jeg hater å veie meg. Føler kua står der til spott og spe så alle kan se ned på meg som er tjukk og gravid. Derfra ballet det på seg med tanker om at mora mi ikke er en jeg kan snakke med fordi hun lever i sin egen verden, at jeg ikke har noen nære venninner, at jeg er sliten fysisk og psykisk og at jeg derfor blir fortere irritert på sønnen min.. Godt jeg skjøv han foran meg i vogna så han ikke så jeg gråt.
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2011 #15 Skrevet 25. oktober 2011 Akk i stad når jeg så på SPORLØS!
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 25. oktober 2011 #16 Skrevet 25. oktober 2011 Jeg har grått mye de siste mnd etter sønnen min mistet pappan sin, men sist var i går kveld. Han var trist så da gråt vi litt sammen og snakka litt om pappan og om alt og ingenting. Jeg ler mye, og gråter lett. Og skjelden, eller aldri alene. Life is a rollercoaster, just gotta ride it.
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2011 #17 Skrevet 25. oktober 2011 Nettopp derfor jeg velger å få barn i ung alder, hi.
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2011 #18 Skrevet 25. oktober 2011 Så hyggelig du er da 21:25 som måtte lire av deg akkurat det.....
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2011 #19 Skrevet 25. oktober 2011 Så siste ep av The Walking Dead tidligere i kveld. Sønnen til hovedrollen hadde blitt skutt og var kritisk skadet, så da gråt jeg en skvett.... Hormonell; yess!
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2011 #20 Skrevet 25. oktober 2011 Gråt en skvett istad fordi jeg er sliten og føler meg urettferdg behandlet og misforstått av sjefen min
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2011 #22 Skrevet 25. oktober 2011 Nå nettopp. Så Sporløs og gråt som en foss.
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2011 #23 Skrevet 25. oktober 2011 I dag, noen tårer.... Fordi alt jeg har prøvd ærlig å få til for å få det godt, bare blir tråkket ned og går til helvete...... Og jeg har kjempet med alt i livet i snart 18 år, så nå orker jeg snart ikke mer. Da kommer en tåre eller to, men ikke mer. For tårer hjelper ikke likevel.....
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2011 #24 Skrevet 25. oktober 2011 Gråt for noen få timer siden - da jeg så "sporløs" på tv2
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2011 #25 Skrevet 25. oktober 2011 i sta, for faren min og ste moren min er noen kjempe duster som prøver å trykke meg ned..... sliter veldig psykisk pga dem, mest pga pappa.... hadde ett innlegg om det før i dag....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå