Gå til innhold

Mammaer som ikke deler FORELDREpermisjonen er egoistiske!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hør inderlig godt på meg nå, lille frøken! Ja, jeg kan også bruke hersketeknikk, hvis du kan. Se på innleggene dine der du påstår at Oslo-damer er høyere utdannet, samt at de har bedre jobb. Hvis du leser imellom linjene, så disser du alle andre damer og indirekte mobber de som har dårligere jobb enn deg.

 

JEG skrev innlegget om homo. Jeg er 37 år, førstegangs, har bodd i Oslo i 11 år, samt Spania og i Sverige tilsammen i 5 år. Har en bachelor i faget mitt, og driver nå med Master. Har vært singel i mange år, og jobbet iherdig. Har også en en iq på over 140 hvis du absolutt må spørre, og spør samtidig meg selv om hvor mye innebygd aggresjon du har som gidder å gå på ELDGAMLE kjønnsroller!! Jeg sier ikke at mannen din er homo hvis han elsker å gjøre alt det vi kvinner gjør, men at han mest sannsynlig er det...med humor og glimt i øyet.

 

Du derimot både mobber og har null respekt for andres meninger, men kjører på som en forbanna bulldoser uten hverken vett eller mening. Hadde gjerne møtt deg til en kaffe, og hadde uten tvil knust alle dine tanker og meninger....og forhåpentligvis hadde du gått derifra som ETT BEDRE MENNESKE MED PERSPEKTIV PÅ LIVET!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

...Og nå skal jeg banne som en ekte harry, patetisk, u-utdannet nordlending, uten jobb og som mest sannsynlig har mistet omsorgen for barnet sitt fordi hun fleipende sier at menn er homo hvis de er like perfekt som kvinnen( i følge dine ord): FY FAEN FOR EI HERSKESYK PURKE!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet du hva... jeg har ikke jobbet opp permisjon, så mannen min (som har jobbet 25 år og betalt skatt i alle år) FÅR IKKE permisjon da jeg er hjemmemamma.... Egoistisk at han ikke får, eller bare veldig uheldig at han faller mellom alle stolene.. med slike hull i regelverket. Vi fikk 0 dager permisjon og 33 000,- det var det... (på alle fire barn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15.04

 

Når vi ser bort ifra det norske likestillingshysteriet, så må det sies at det er absolutt best for barnet å være med mammaen sin, puppen sin, og det trygge og nære i det første året!! Tenk å bo trygt og godt i magen, kjente lyder og lukter.. maten laget spesielt for deg.. og så skal en (for babyen) vilt fremmed mann passe deg for det passer likestillingen best... pupp blir erstattet med plast og industrilaget mat, som ikke er spesiellt tilpasset den enkelte... og så får man kjeft at man ikke gjør det som passer babyen best.. eh.... tror du bør lese deg opp på naturfag/biologifronten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakk om innebygd aggresjon, jeg er tydeligvis ikke alene om å være en bulldoser ;)

 

Og la meg svare med samme mynt: oooo, bachelor. Det hadde jeg da jeg var 23 år "jenta mi".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

til 15.05

 

Ja, så deilig det må være med en mann som faktisk er en MANN... og ikke en wanabee-kvinne... kan engasjere seg i barn på mange forskjellige måter.... bare så det er sagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var ferdig med min når jeg var 22, og har jobbet siden.

 

Må være fælt å være så "voksen", og ha denne trangen til å "mobbe" andre!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne tråden er kjempeartig!

Jeg er en høyt utdannet, svært godt betalt kvinne som liker jobben min og er dyktig i den. Allikavel tar jeg all permisjonen jeg kan få... må vel være et forferdelig menneske;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha, så bra du vet hva som er best for alle barn da :)

 

Hva med at alle mennesker er forskjellig, også mammaer og pappaer. Ikke alle pappaer er tolmdigheten selv som elsker å sitte å kose med babyen i flere timer, eller takler de dårligste dagene med skriking meste av dagen. Betyr ikke at de er dårlige pappaer forde, men baby stadiet er faktisk hunn kjønnet genetisk mer kompetente til å takle. Tenk litt på den du!!!

 

Sier det igjen. Den dagen mannen vokser bryst med melk, ja da kan vi snakke likestilling. De som sier noe annet lever i en boble.

 

Jobber med bl.a dyr, og i stress situasjoner så er alt som skal til et par sug fra mors bryst så er alt bra igjen. Litt vanskelig når mor er på jobb kanskje.. Det at vi er tenkende vesner gjør ikke at vi er annerledes en andre skapninger i behov fra når vi er født.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...