Gå til innhold

I dag sier jeg sannheten....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er ett forferdelig svik det du har gjort HI, men du må bare legge deg flat og sette alle kluter til. Gjør det du kan på alle måter. Tilliten er brutt og din mann er nok ganske sjokka og såret over det som har skjedd. DU må prate med han fortelle han alt. Hvorfor det har blitt sånn , hvorfor du har gjort dette osv. Det eneste som nytter er å si den hele og fulle sannhet. Kanskje lurt å ta kontakt med terapeut eller psykolog eller lignende og at dere snakker sammen der. Håper det løser seg for dere og at dere klarer dette sammen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er noe som heter i GODE og ONDE dager vel????

Virker som mannfolk skal stikke for den minste ting! Ikke at dette er en liten ting, men tenkte mere på henne med smugrøykinga.

Håper du kommer deg gjennom dette, og lar dette være en STOR lærepenge- noe jeg tror du har skjønt :o)

Skrevet

Takk! Det var det jeg også sa til han, når han blåste seg opp og snakket om tillitsbrudd og at han kom til å gå fra meg hvis jeg ikke sluttet med røykingen.

Jaja, jeg sluttet med den da, ikke fordi jeg ville, men fordi han ville det så sterkt. Skjønner at røyking er ekket for den som ikke røyker selv, for all del.

Men synes jo at det var å trekke det litt langt. Skillsmissegrunn: Røyking.

Skrevet

Helt enig med at utroskap er verre en dette tilfelle her. Tror og hi vet at hun har gjort noe helt grusomt og feil på mange måter. Du må nok gi din mann tid til å komme over sjokket og skuffelsen du har gitt han. Tillit er viktig i ett forhold og ekteskap og det tar tid å bygge dette opp igjen. Du har sagt du har søkt hjelp økonomisk, kanskje du bør søke hjelp på andre måter også slik at du kan løse den krisen du/dere er i. Er bra å ha noen å snakke med, både for deg alene og du og din mann sammen.

Håper det beste for deg hi og at det ordner seg. Det heter som sagt i gode og onde dager og tror nok at du har insett og lært av dine feil.

Lykke til

Skrevet

Jeg vet mer en godt at jeg har vert en IDIOT!! Jeg har prøvet å ordne opp i dette selv, vet og det er feil men ting er som de er og lite jeg kan gjøre med det nå. Jeg har en bra jobb og skal selvfølgelig ordne opp. Jeg har fått litt hjelp fra familie og starter nå med å løse det økonomiske. Det vil jeg få til men det er mitt forhold til min mann som jeg er redd for. Jeg elsker han og vil ikke miste han. Jeg har gjort noe alvorlig galt og vet ikke hva jeg skal gjøre for at han skal forstå at dette ikke har med min kjærlighet til han og gjøre bare en kvinnes idiot skap å gjøre. Jeg er livredd, han er klippen i livet mitt. Ja skulle tenkt på det før ja, men sånn er det dessverre ikke

HI

Skrevet

Hei HI

Noe nytt ?

Lurte åp hvordan det gikk med deg

Skrevet

Vi har fått betalt så og si alt av regninger og inkasso. Er ca 40 000 igjen. Fikk hjelp av "snill" bank og familie til dette. Min mann er fortsatt skuffet, sintsint og såret. Vi bor heller ikke sammen igjen enda, men vi har gått til samlivs terapeut to ganger og skal igjen til mandag. Han sier han ønsker å tilgi meg, men han må bare se at vi for ordnet opp i det økonomiske først og så tar vi oss etterhvert. Jeg er fortsatt veldig redd for at jeg skal miste, han men jeg ser på en måte fremover. Vi kommuniserer godt og vi krangler ikke men snakker sammen om alt vi tenker på begge to føler jeg. Er forhåpentligvis ett steg i riktig retning, så håper jeg at vi kan bygge videre på dette. Ser ihvertfall lysere ut en på lenge. Selv om alt er vondt og trist, så er jeg glad at sannheten kom frem uansett.

Skrevet

Glemte å si at 14:06 er HI, men det skjønte dere sikkert

Skrevet

Det var flott å høre HI. Stå på se fremover og sørg for at du gjør de rette tingene. Tillit tar tid å bygge opp igjen, men det ser jo lysere ut for deg nå slik du beskriver det.

Mange gode tanker

O

Skrevet

Vil bare fortelle deg at jeg har vært gjennom dette selv. Bare at det var mannen min som gikk bak min rygg. Men det var nok litt verre hos oss. Han har gått bak ryggen min i flere år! Og gjelden var på nesten en million kroner! På kredittkort! Du kan tenke deg den smørja!

Jeg ble dritforbanna, og jeg sliter fortsatt med dette. Er omtrent akkurat ett år siden han la kortene på bordet. Jeg hadde ikke annet valg enn å bli i forholdet fordi vi hadde to små barn og ett til var på vei...

Det eneste jeg ønsker er at vi skal bli lykkelige igjen! Daglig tenker jeg på hva han har gjort mot meg, og er fortsatt bitter! Hjelper ikke på at jeg er en person som sjelden klarer å tilgi heller.... Men jeg kjemper hver eneste dag for at barna våre skal slippe å lide!

I morgen burde du kjøpe Aftenposten. I A-Magasinet står det nemlig om økonomisk utroskap. Frode Thuen kommer med et svar. Kanskje dette også kan være til hjelp for dere?

Dere er i hvert fall godt på vei som klarer å snakke sammen!

Ønsker deg og mannen din masse lykke til. Håper dere klarer å ordne opp i det! Selv om jeg ikke har veldig stor medfølelse for deg... ;-)

Skrevet

Forferdelig situasjon du har rotet deg oppi Hi, men håper dere klarer dette sammen.

Virker som du har lært av dine feil

Lykke til :)

Skrevet

Jeg har også en mann som tilter hvis jeg smugrøyker. Nå har han ikke truet med skilsmisse, men han blir skikkelig uggen hvis han oppdager at jeg har røykt! Synes det er drøyt å true med skilsmisse fordi den andre smugrøyker!

Personlig mener jeg, og det har jeg sagt til han også, at hvis jeg ønsker å røyke på fest eller røyke i det hele, så er det MIN sak. Jeg kunne heller ikke bestemt at han skulle latt være å røyke, dersom han absolutt ville det.

Ekkelt ja, men jeg skjønner da såpass at vi fremdeles er 2 enkeltindivider som har krav på å bestemme over oss selv, til tross for at vi lever sammen som par.

Jeg røyker ikke, men tar en røyk på fest likevel. Det er min buisness!

Skrevet

Lykke til, håper virkelig du klarer deg gjennom dette. Håper dere kan få til samlivet deres. Er ikke enkelt og ikke lett å forstå alltid.

Hilsen ei som kjenner seg igjen i det Hi har gjort.

Jeg ble alene

Stina

Skrevet

Uff, HI!

For en lei situasjon :(

Utifra det siste du skriver, så er det jo absolutt lys i tunnelen :) Mye av regningene er betalt, og dere går i terapi. Jeg tror absolutt at når din samboer får roen, kjølet seg og får ting på avstand, så vil han også tilgi deg.. Han trenger nok bare litt tid :)

Tøft av deg å si det som det er! Vond situasjon, men det er jo ikke tvil om at du har lært..

Skrevet

Det jeg har lagt merke til er at når en kone finner ut at mannen har skjult gjelden sin, så er det mange som reagerer annerledes. Mange som setter sprørsmålstegn på om hvorfor kona fortsatt vil være sammen med mannen, hvorfor hun skal gidde å være gift med han og hvorfor hun elsker en som har holdt noe så stort skjult for henne?

Men når kona gjør det samme, hvorfor får hun så mye støtte og forståelser? Nå spør jeg ikke for å være frekk, men er bare nysgjerrig på hvorfor det er så mange som reagerer annerledes når mannen gjør det og når kona gjør det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...