Gå til innhold

Jeg er 15 år og må lufte noen tanker. Please ikke døm meg :(


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har skummet gjennom svarene du har fått, og ser mange mener du klarer dette. Og det gjør du nok.

 

Men selv hvor voksen du føler deg, og uansett erfaringer, så er du kun 15 år. Videregående skole er ikke nok i de fleste tilfeller i dagens samfunn. Dårlig betalte jobber, hvor en skal fø på familien med lav inntekt. En trenger som regel mer utdannelse, og det er da ikke like enkelt når det kommer til penger og barn.....

 

 

Jeg er for så vidt imot abort, men her tror jeg det er rette valget. Du er ung, og adposjon er ikke bare bare i Norge.

 

Jeg holdt selv på å bli bestemor i år..... Men heldigvis ordnet naturen selv dette, så det endte med at jenta mistet. Trist, men egentlig bra, for hun er bare 15.

 

Det kan virke så enkelt å ha et barn, men det er ikke det. Ikke alene, og faktisk tror jeg du kommer til å måtte ta det aller meste alene. Det er krevende, og da også det at en samtidig skal gjøre alt det andre, som skole og alt.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan søren ikke forstå at dere kan anbefale henne til å søke hjelp fra barneverne nå de fleste vet at barneverne er ikke for å hjelpe men stjele barna og øydelegge familier.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følg med nå da folkens.... Jenta har bestemt seg for å ikke ta abort.

Så da er det vel idiotisk å foreslå akkurat det??

 

Lykke til videre HI, du virker som en reflektert og voksen ung dame. Søk hjelp rundt deg og stol på deg selv slik at du tar de rette valgene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...