Gå til innhold

Faens drittveninne!!!!!!!!!!!!!!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hahaha, litt av en fantasi ja:) Ååå, ja, julefargå...er noen år siden det, hukser den jeg og.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har egentlig litt vanskelig for å tro at dette er sant...

Skrevet

Veldig bra skrevet *klapp klapp*

 

Og det at denne "venninna" har masse skrivefeil, er jo rett og slett genialt!!!

 

HI, bukker for deg, haha.

Skrevet

For det første: En venninne er en person du helst skal like litt, og snakke pent om. For det andre og endelige: Dere virker ikke helt i vater noen av dere, og fortjener derfor hverandre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...