Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2011 #51 Skrevet 16. oktober 2011 Hahaha, litt av en fantasi ja:) Ååå, ja, julefargå...er noen år siden det, hukser den jeg og.
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2011 #52 Skrevet 16. oktober 2011 Har egentlig litt vanskelig for å tro at dette er sant...
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2011 #53 Skrevet 16. oktober 2011 Veldig bra skrevet *klapp klapp* Og det at denne "venninna" har masse skrivefeil, er jo rett og slett genialt!!! HI, bukker for deg, haha.
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2011 #54 Skrevet 16. oktober 2011 For det første: En venninne er en person du helst skal like litt, og snakke pent om. For det andre og endelige: Dere virker ikke helt i vater noen av dere, og fortjener derfor hverandre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå