Gå til innhold

Faens drittveninne!!!!!!!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan du forklare det med katteskinka??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ok ok jeg tror på deg nå, desverre :D

stakkars deg, HI.

Men det hadde jo vært interessant å høre den andre versjonen av denne (sinnsyke) historien :D

Skrevet

Still NOT true...

Ikke noe vanskelig å konstruere spørsmål og svare på de selv.

Skrevet

Jeg vil også høre forklaringen på katteskinken..

Skrevet

Venninen din høres ut som om hun er bipolar, kanskje du bør ringe nærmeste mentalsykehus og spørre om de mangler en pasient:-)

Skrevet

Ja, min kjære drittveninne, nå må du forklare hva som skjedde på kafeen idag..

HI

Skrevet

jeg, HI`s veninne...var på jentekveld forje helg, utpå kvelden vrt de etter hvert nøtt eller sannhet, jeg velgte d nøtt en gang, å fikk denne nøtten, neste gang jeg var på kfe eller på shopping med en veninne skulle jeg bestille dette å ete de, deretter å komme med at noe hun veninnen spiste skulle vere laget av noe helt på tryne, så jeg valgte katt når jeg var i denne situasjonen. jeg skulle ikke gi meg, å prøve å overbevise min veninne om at de jeg s de var laget av var rett... så ja, jeg gjorde de jeg kunne for å overbevise hun..

diaren var absolutt ikke planlgt, å meget flaut å pinlig :( uansett om jeg er stor, så tåler ikke jeg å spise de jeg spiste..jeg vart utroli dårli i mgen men håpte de skulle gi seg, men når heisen stoppet var de ingen veg jeg kunne gå, så de endte med et meget ydmykende episode, som jeg helst vil glemme...

Skrevet

Dyreparken i Kristiansand har en etterlysning:

En diger gorilla har rømt , den er rundt 180 kilo og er sist observert på ett handlesenter. Vennligst ta kontakt med vakttelefonen

Skrevet

Litt av ei venninne HI er som henger venninna si ut på nettet....

Skrevet

Noen har åpenbart altfor lite å gjøre ikveld.

Hi har hvertfall god fantasi.

Skrevet

Jaa, særlig.. Akkurat som at ikke hi og "venninen" her er samme person som skriver? Gud så teit...

Skrevet

HIHIHI, bjørnen sover,bjørnen sover i sitt katteskinn

Skrevet

23:47...

sikkert en spøk ment mot venninnen :P

Skrevet

Jepp, en rømt gorilla som har driti på leggene sine, og som har forsynt seg med mat for 10 personer, samt at den elsker katteskinn

Skrevet

Dritbra. Når jeg leser at de kjøpte sveler, tenker jeg på Juuulefergå. En gammel adventskalender med Brass brothers eller noe slikt.

Skrevet

Jeg skrev et innlegg i ettermiddag om at jeg var skuffet fordi min samboer ikke hadde kjøpt bursdagsgave til meg før to mnd etter jeg hadde bursdag, pluss noe mer. Jeg ble ganske umiddelbart beskyldt for å dikte opp historien. Pussig at dette blir tatt for god fisk av så mange.. Jeg veier MYE mindre enn din drittvenninne, men har likevel store problemer med å finne bukser som passer. Med mindre dere var på kafé like ved en spesialforretning så tviler jeg på at dere kunne kjøpe nye bukser til en på 170 kilo lett som ingenting. Når det er sagt er dette noe av det mest komiske jeg har lest på lenge. Jeg flirer godt :-) Skulle det mot all fornuft stemme, så.. - hjelpe meg.

Skrevet

Det tenkte jeg også på..kjøpte du et stort skjørt med veldig elastisk strikk da HI?

Skrevet

Felleskjøpet lå like i nærheten, så jeg kjøpte en presenning som vi surret rundt som ett skjørt. Fungerte fint det:-)(

HI

Skrevet

Klarer ikke slutte å le her! Om dette er ekte, så vet jeg ikke hva jeg gjør og om det er tull, så har HI en helt utrolig fantasi. Etter en kveld med mye dumme tanker, så fikk denne tråden her meg i mye bedre humør!

Ser for meg hele situasjonen. HAHA!

Skrevet

Julefergå var artig. Og sveler er godt..

I tillegg var dette ein underhaldande tråd. Den som står bak verkar ha god fantasi, og må gjerne bjuda på igjen ved ein anna anledning :-)

Skrevet

Her er det noen som underholder med å svare seg selv ja! Lyser lang vei at HI kjeder seg i kveld, men for all del..jeg lo godt :P

Skrevet

Dette er bare ett tulleinnlegg ;)

Regnet ut at venninna di måtte ha brukt over 500,- bare på kafemat/drikke. Driter hun penger eller? Hehe

Men terningkast 6 skal du ha for god fantasi ;)

Skrevet

:-) stakkars henne vil jeg si, uffa meg! skjønner jo det var trist og leit for deg, men alikevel det er jo hun som har et problem og ikke du.

Skrevet

Hvordan er magen idag da? Til deg med svelene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...