Gå til innhold

Faens drittveninne!!!!!!!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir så utrolig forbanna på veninna mi!!! Hun er faen meg det mest trangsynte helvette på denne jord!! Er så flau!!!!!!!

Idag så var vi på kafe og skulle kose oss. Jeg bestilte bolle med ost, skinke og salat, og hun bestilte seg fire DOBLE porsjoner med pommes frites, samt 6 sveler med jordbærsyltetøy. Bare så det er sagt, min veninne er stor, om jeg skal tippe raskt, så vil jeg si 170-180 kg tung.

Jeg følte meg ganske så "sunn og sprek" der jeg satt, siden jeg hadde en liten bolle, og hun hadde måltid for 10 personer. Mens jeg sitter å spiser, så ser hun på meg og sier " Du vet at kokt skinke er laget av katter, ikke sant?" Jeg begynte såklart å le og trodde at hun tullet, men hun var faktisk dønn seriøst. " Kokt skinke er laget av katter, de bruker lårene og ryggen".. Jeg nektet som faen på at dette var sant, men hun bare fortsatte.. Greit nok, jeg bestemte meg for å gi opp diskusjonen, siden hun ALDRI slutter å diskutere... MEN, min veninne er da en sånn person som alltid må ha rett, og dette skulle hun såklart bevise.. Hun gikk ned på butikken under kafeen, kjøpte en pakke med kokt skinke, og skrev på med BLÅ TUSJ at det var laget av katt... Jeg ble ganske sur da, for jeg sa at det ikke stemmer, og da gikk hun bort til disken, brøytet seg igjennom hele køen, og skulle spørre damen bak disken om hva kokt skinke var laget av.. Damen bak disken sa som sant var, og da KLIKKET min veninne.. Hun kastet skinka på damen bak disken, tok tingene sine og gikk.. Eller gikk og gikk, hun skulle ta heisen ned, uheldigvis for henne så satt heisen fast, og hun fikk kraftig diare i heisen.. Jeg dro såklart ikke fra henne, så ble stående i en times tid før noen fikk hjulpet henne ut...

Nå ler jeg så jeg skriker, for dette er det artigeste jeg har sett idag.. Hun kom ut av heisen, brun nedover hele teltet ( buksen ), og det stinket død etter henne.. Jeg spurte om det gikk bra med henne, og hun svarte at hun var flau.. Jeg kjøpte henne nye klær, for vi var noen timer hjemmefra og hun sa ikke takk engang.. Sa bare det at neste gang vi er på kafe, så må jeg huske å ikke bestille meg kokt skinke, siden jeg tydeligvis ikke vet hva det er laget av, og kan være allergisk..

Dette er IKKE noe tulleinnlegg... FYFAEN, jeg er så flau!!!! I tillegg er jeg gravid i 7 mnd, har en flott kulemage, og hun sier til meg at jeg burde vurdere å gå ned noen kg.. Hva gjør man med sånt?!?!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hahahaha.. Seriøst!?!! Håper, håper virkelig at dette er en sann historie.. Hahahah... Diare i heisen!??!!! Hahahhaa.. Ler så jeg nesten detter ut av sofaen. :D

Kanskje på tide å bytte venninner? :P

Skrevet

Hahaha! morsom lesning...men sant?neeeiii...da må venninnen din ha en diagnose ihvertfall..hehe

Skrevet

Ja, er tilogmed bedre holdbarhetsdato på KOKT SKINKE enn på henne! FYFAEN.. Dette er helt sant...

Skrevet

om dette er sant er i såfall du den største dusten...som gadd å kjøpe nye klær...det hadde jeg aldri gidde asså....

Skrevet

Jeg sverger, dette her er HELT sant... Janei, jeg vet ikke jeg altså.. Hun er hvertfall helt fucked up i hue..

Skrevet

Kan jo aldri vite om dette er sant, men hvis ikke - ja da har du en fantastisk evne! Dette var moro, mer, mer, mer!

Skrevet

Hun har kanskje lest på nettet at skinke er lagd av katt, og så forventer hun at alle hun møter skal tilstå det.

Ærlig talt... jeg er fortsatt i sjokk over historien. Men denne venninna har sikkert ikke mange andre venner, og jeg synes det var rørende at du kjøpte ei ny bukse til henne. Hurra for deg!

Skrevet

Hvorfor fikk hun diare? Haha, har hun gjort noe annet?

Skrevet

Herregud, er det mulig!?! Tror ikke jeg hadde klart å forholde meg til en sånn person overhode! Går det an å ha en normal samtale med henne? Nei, hun hadde ikke vært min venninne, det er sikkert å visst!

Passende overskrift forresten ;o)

Skrevet

Jeg har desverre ikke mer, hun gjorde ikke noe mer "spesielt" idag :P Er jo litt morsomt også da, men FAEN for en hurpe hun er!! AAAARG!!!

HI..

Skrevet

Dette er bare for sykt til å være sant, ha ha ha jeg kan bare ikke tro på deg :D hun hører jo hjemme på mentalsykehus hvis dette er sant, seriøst .

Skrevet

du kan sjå langt til helvette i å ta kontakt med meg igjen !!! fra å med nå er du slettet fra facebook å mobil! du skuffer å sårer!! kan ikke du også tenke langt nuk at jeg kanskje ikke takket for kledene fordi jeg var så flau som jeg var??? kanskje jeg hadde fått nuk ydmykelse denne dagen?

å de med at du skulle slanke deg, var ikke ment på den måten, hvet hvor opptatt du er av å holde bra figur så ville bare gjøre som du sa jeg skulle gjøre om du hadde lagt på deg andre plasser enn magen, NETTOPP Å SI IFRA!!!

hvet jeg er stor, diger, feit, låvedør osv..men trodde ikke du var en av dem som mente de...

kan hende jeg er en drittveninne som du sier, men det er ikke jeg som snakker dritt om veninnen min

Skrevet

Etter dagens hendelse er det egentlig der hun burde vært ja...

Hehehe, synd at dere ikke tror på meg, for dette er faktisk sant! Jeg kan faktisk sverge på hunden min sitt liv at dette her er sant.. Og hunden min elsker jeg :P

Dette er desverre sant... :)

Skrevet

Og du over her som later som om du er min veninne.. Hahaha, som om jeg tror på det :P

HI

Skrevet

Ja, å føre en normal samtale med henne går helt fint, men hun har gjort noen småting opp igjennom åra, så jeg blir ikke så overrasket over dagens hendelse, bare veldig VELDIG flau...

HI

Skrevet

Leste du ikke hva hun spiste til lunsj da?

Skrevet

ja "hi", tror du ikke meg, spør meg hva som helst om deg?? hvet mer om deg enn du egentli vil...

du skuffer virkeli!!

å dere andre...selvfølgeli får hun meg til å vere i et dårli lys slik som hun skriver.. jeg har mine problemer, men mentalpasient er jeg ikke!! vekten min kan jeg ikke noe for, la på meg mye etter at jeg mistet mitt første barn, å svangerskapet etterpå hjalp ikke på for å si de slik...

Skrevet

Akkurat som om dette er sant - NEI... Er for absurd til at det går an.

Skrevet

Greit.

Hva er første og siste bokstaven i fornavnet mitt? Hvor mange barn har jeg, er det gutt eller jente eller begge deler? Hva heter faren til barn(a) mine?

Hvilken farge har jeg på håret? Er jeg lys, eller mørkhudet?

Og min store hemmlighet som bare "drittveninnen" min og en annen vet om..

Hva tenner jeg på, og hvorfor?!

HI

Skrevet

L-E, 2 barn, ei jente 1 gut, Andre og Melvin, hadde svart, men ble lysere i håret, bleik som ei ræv.

Du tenner på de meste, bare de er KUK dei har. ;) såder, fornøgd!??

Skrevet

Ja, greit, så er du kanskje veninnen min da. Men herregud, er det rart at jeg skriver det jeg skriver? Altså, er du i det hele tatt klar over hvor unormalt det er å oppføre seg sånn?

Man klikker da vel ikke sånn på grunn av at jeg er uenig med deg?

Det med diareen er jo leit, det kunne hendt hvem som helst, men du kan da ikke gjøre noe sånt, og forvente at alle skal synes det er helt normalt? Bare se på svarene som har komt her, de som faktisk tror på dette, blir jo helt overrasket? Er mange som ikke tror på det jeg skriver, nettopp fordi at dette er helt unaturlig!!

Skrevet

Haha, 23:03, kan ikke du gi DIN versjon av historien? :)

Skrevet

hahahahaa

finn ded en ny veninne

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...