Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2011 #51 Skrevet 10. oktober 2011 Jeg skulle ønske det gikk an å politianmelde slike som HI, som sitter og ser på barnemishandling av verste sort uten å gjøre det som kreves. Tenk å sette sitt eget ve og vel og "forhold" til disse misfostrene av noen foreldre foran barnets sikkerhet? Du må jo være helt blottet for fornuft?? Hvis denne ungen dør av hjerneblødning pga denne behandlingen, kan du leve med deg selv, at du ikke gjorde noe? Dette MÅ barnevernet få vite om, gjør ikke de jobben sin, er politiet neste! Dette er ULOVLIG etter norsk lovgivning! Noen burde ristet deg, HI...
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2011 #52 Skrevet 10. oktober 2011 Og jeg blir forbanna irritert på sånne kjerringer som deg! Det er et stort skritt å involvere barnevernet, og det burde det være også. Det er noens barn vi snakker om her. Se hva hun skriver da, hun vil jo gjøre noe for å stoppe dette. Hun gjør nok det rette, men trenger råd og tenke seg om først.
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2011 #53 Skrevet 10. oktober 2011 10:41 Tusen takk for at du klarer og sette deg inn i min situasjon. Jeg prøver virkelig og gjøre det rette måten her. HI
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2011 #54 Skrevet 10. oktober 2011 Nei, det er IKKE et stort nok skritt når det er snakk om barnemishandling! Ja, det er et BARN vi snakker om- som kan dø av mishandlingen det utsettes for! Man tenker seg ikke om når mishandlingen er så åpenbar som dette, da handler man- og driter i hva det har for betydning ift "forholdet" til disse umenneskene. Slike folk hadde jeg aldri villet ha som venner.
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2011 #55 Skrevet 10. oktober 2011 Mamma+pappa=3 barn står det på deg...HI d er nicket ditt.... Da burde du kanskje ha litt forståelse for barn,du som har 3 barn selv? Gjør noe med dette da...slutt å skriv mer på dette. Du har absolutt lov å levere en bekymringsmeld.til barnevernet. Tenk på Christoffersaken... :`(
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2011 #56 Skrevet 10. oktober 2011 les nedover HI! Se hav du har skrevet! Fortvilet, redd for forholdet, stakkars baby + + For en TAFATT hjelpesløs kjerring du er! Snakke med moren til en av de bla bla... Du er så med på det at det er kvalmt! Håper inderlig den tlf til barnevernet er tatt! Vil du ha stopp på dette så stopp det... ikke sitt å preik om hvor ille dette er... stopp det! kjerringer som deg setter jeg like høyt som folk som misahndler barn!! I kjellern - med andre ord!
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2011 #57 Skrevet 10. oktober 2011 Dette stinker trolling lang vei! På dib skriker kjerringene ut om rapportering til barnevernet hvis det er den MINSTE mistanke om omsorgssvikt, det være seg fysisk avstraffelse, barn som ikke vil spise opp maten sin, barn som er for tynne/tykke, barn som får litt kjeft hjemmefra osv. og HI skal liksom kvie seg for å rapportere til barnevernet når et vennepar mishandler sin 6 måneder gamle baby?! Yeah, right.. Om HI ikke allerede har gjort det er det jo helt forkastelig for dette er jo et barn som faktisk trenger beskyttelse!
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2011 #58 Skrevet 10. oktober 2011 Dere MÅ gå til barnevernet! Ikke for å være slem, men du og din mann er like skyldige som de som påfører vold mot barnet fordi dere ikke sier ifra. De er kanskje hyggelige folk, men DE ER IKKE SNILLE som kan gjøre noe sånt mot en baby eller barn. Og tro meg, DET KOMMER TIL Å BLI VERRE MED ÅRENE! Og om du virkelig bryr deg om disse folka synes jeg du skal kontakte barnevernet og si det som det er slik at familien får hjelp. Kanskje de bare ikke vet hva de skal gjøre og derfor bruker den metoden (uansett burde da voksne mennesker i 2011 være opplyst nok til å ikke bruke fysisk avstraffelse). Jeg ble virkelig provosert av dette innlegget, og jeg ville ikke nølt et sekund om jeg var deg! Det kunne vært min egen bestevenninne som gjorde det dine venner gjør mot sitt barn, og jeg ville likevel meldt ifra fordi jeg bryr meg om først og fremst barnet, men også foreldrene. Før eller siden vil samvittigheten gnage på de. Babyen forstår vel ikke hvorfor hn blir slått, ristet etc.. Foreldrene kommer til å gjøre babyen om til et problembarn og da vil foreldrene bruke mer og mer vold mot det. MEN om de får hjelp IDAG vil det kanskje gå bra! Vær så snill, jeg ber på mine knær HI... Meld ifra til barnevernet!! Jeg får vondt inn imeg! Kunne gjort det selv, men jeg vet ikke hvem denne familien er, og det plager meg mye!!! Vær så snill HI, for barnets skyld!!
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2011 #59 Skrevet 11. oktober 2011 Hordan går det med denne saken? Håper virkelig HI foretar seg noe!!
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2011 #61 Skrevet 11. oktober 2011 Barnet må ut av denne situasjon umiddelbart og det mener jeg med sakkyndig relevant bakgrunn. Dette barnet får varige men, DU har ansvar til å gjøre noe i dag. Barnevern og politi skal kontaktest, dette barnet blit ødelagt og du sitter nå med et stort ansvar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå