Anonym bruker Skrevet 30. september 2011 #77 Skrevet 30. september 2011 Jeg leste bare noen få svar du har fått her HI, før jeg gav opp, vil ikke la sånne sure kjerringer gi meg en sånn start på helgen Uansett HI, jeg kunne ikke vært mer enig med deg! Har det akkurat likt, mannen er ute i fire uker, og hjemme i to, helt perfekt! Kommer hjem over helgen, og herregud som vi gleder oss Er så fantastisk å gå rundt som nyforelskede når han nettopp har kommet hjem, og så reiser han igjen akkurat slik at vi ikke blir lei hverandre. Godt å kjenne på savnet litt, og kjempekoslig å få lange kjærlighetsbrev i innboksen omtrent daglig! Jeg tror virkelig det gjør forholdet våres sterkere og gjør at vi setter med pris på hverandre, og tiden vi er sammen. Og siden jeg vet akkurat hvem han jobber med(16-17 menn og en gift dame som er over 20 år eldre enn mannen), og kjenner flere av de, så er jeg 110% sikker på at han ikke er utro. Kall meg gjerne naiv, men sånn er det bare. Og for å si det sånn; jeg merker det godt de første dagene når han kommer hjem at han ikke har fått seg på en stund Ganske deilig å være som ungdommer igjen! Ble mye lengre enn jeg tenkte det skulle bli dette her, men jeg måtte bare få ut dette. God helg, HI!
Anonym bruker Skrevet 30. september 2011 #78 Skrevet 30. september 2011 Som jeg skulle sagt det selv, 20:35. )
Anonym bruker Skrevet 30. september 2011 #80 Skrevet 30. september 2011 Jeg tror man rett og slett må ta et valg om man kan stole på mannen sin eller ikke - enten han jobber off- eller onshore. At så mange ikke kan stole på sin mann som det virker som her inne, er jo bare tragisk. Tenk for et mareritt å stadig lete etter tegn på at gubben er lei deg da!!! Nei, jeg er glad for at jeg valgte en mann som jeg kan stole på jeg - selv om ingen har noen garanti for hva som kan skje i fremtiden. Jeg har vist mannen min tråden, og vi har både ledd og ristet på hodet- han var ganske imponert over hva noen kan få seg til å skrive, han mener at det må være noe i ordtaket "kvinner er kvinner verst". Hi
Anonym bruker Skrevet 30. september 2011 #81 Skrevet 30. september 2011 Bare vent, 20.35, snart kommer det en surpomp som påstår at mannen din da må være homo. For det går jo ikke an at en mann ikke er utro... ;P
Anonym bruker Skrevet 30. september 2011 #82 Skrevet 30. september 2011 En homofil mann har nok større sjans for napp på en plattform enn en hetro - menn er absolutt i flertall der ute:)
Anonym bruker Skrevet 30. september 2011 #83 Skrevet 30. september 2011 Mannen min kom hjem på onsdag! :-) Kos dere i 4 uker HI! :-) Plutselig er ukene gått, å 14 laaange dager er i vente :-/ dere andre sjalue kjerringene kan bare ta dere en bolle!! Dere er bare sjalu for at vi er heldige å har mannen hjemme i 4 uker i strekk ;-) ( 50% av dere har sikkert en mann som har prøvd å komme seg offshore, men ikke klarer det!! )
Anonym bruker Skrevet 30. september 2011 #84 Skrevet 30. september 2011 Hehehe! God underholdning må jeg si "jeg kjenner en som jobber offshore og er utro, derfor er sikkert alle utro". Je, det er jo logisk må jeg si. Mannen min arbeidet offshore tidligere, og jeg kjenner følelsen. Og deilig å være nyforelsket, Hi Mannen min fikk seg et lykketreff av en jobb nærmere med 1/1 ordning og samme lønn, og nå er jeg jo glad for det. Men om ikke denne dukket opp hadde han nok være offshore. Maaange er offshore her jeg bor og det går helt greit å kombinere med familieliv også. Hallo! 4 uker hjemme hele tiden, utvhilt og grei? Helt topp. Nok en gang viser idiotiske dib- damer sitt sanne ansikt og sprer sin uvitehnet og fordommer på nett. Komisk? Utvilsomt JA! Men ikke så ok å bli hudflettet for en som bare vil dele gleden ved å få mannen hjem fra sjøen. En følelse kvinner i norge har kjent til i århundrer. Bare at før var de borte et par år i slengen, ikke et par uker....
Anonym bruker Skrevet 30. september 2011 #85 Skrevet 30. september 2011 Jeg har mannen min i gruppe 1 i Oslo. Vi bor ett helt annet sted. Så i følge dere kan jeg bare regne med at han er utro? Ettersom han bor der hele uka. Herregud hvor teite og misunnelige mange av dere er. Kan også fortelle at han tjener 1 mill i året. Da rabler det vel helt for dere.
Anonym bruker Skrevet 30. september 2011 #86 Skrevet 30. september 2011 Min nordsjømanns kommentar til dette innlegget: Hvem skal vi være utro med da? Med de andre mennene som jobber der? Eller de ti damene som jobber i kantine/vasker lugarer? De skulle hatt det riktig travelt om de skulle ekspedert alle mannfolka på plattformen. Det er mange menn pr kvinne.
Anonym bruker Skrevet 30. september 2011 #87 Skrevet 30. september 2011 Ikke for å fornærme noen av de kvinnelige offshore-damene her, men jeg tror ikke noen av de som skriver om utro offshorearbeidere noengang har vært på en rigg. For det første er det langt mellom damene der ute, og enda lengre mellom de pene. Vi pleide å spøke med at når kantinedama begynte å bli fin, hadde man vært ute lenge... Og de som sier at gutta dunker løs på horer hele tiden i denne bransjen. Hvor er det disse horene i så tilfelle treffes? Tror dere at vi drar inn til land igjen etter endt arbeidsdag, eller er det et skjellsord brukt om mine kvinnelige kolleger? Jeg har jobbet som håndverker på land også, og det er kun her nakne damer, damer som nettopp har kommet ut av dusjen i kun håndkle (eller honkle som det heter her inne), som "glemte" at hun ventet håndverker og åpnet i kun (ja, uten noe under) en gjennomsiktig nattkjole med mere. Jeg kjenner til utrolig mange flere historier om håndverkere på land, enn om offshorearbeidere. HI; jeg har for lengst akseptert at det er et flertall av brødhuer her inne. Samme hva man skriver, vris det til noe helt annet enn det tråden opprinnelig var tilsiktet. Regner med du har gått og gledet deg i noen dager allerede, og det har garantert mannen din gjort også! Håper dere får fire fine uker sammen før han drar igjen. Jeg nærmer meg slutten på min friperiode.. Mr. Perfect
Anonym bruker Skrevet 30. september 2011 #88 Skrevet 30. september 2011 Fnise, der tenker jeg "Rørleggerfruen" lenger oppe i tråden fikk litt å tenke på, mohahah
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2011 #89 Skrevet 1. oktober 2011 Dere som er gifte med rørleggere, er dere så sikre på at dere vet hva han staker opp da?????? Haha Slutt å vær så gretne og svare surt bare for å være kjipe
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2011 #90 Skrevet 1. oktober 2011 Mr. Perfect, du virker som verdens mest fornuftige mann I tillegg utrolig artig at du tar den "honkle" vitsen Jeg tror jeg er litt småbetatt av deg
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2011 #91 Skrevet 1. oktober 2011 Og ikke på noen måte misunnelig hverken på offshorelønn eller hjemmeværende mann i 4 uker i strekk.....neeeida:) HI
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2011 #92 Skrevet 1. oktober 2011 Hvorfor føler noen trang til å klippe og lime mine tidligere svar? Har du ikke noe vettugt å meddele selv? Den ekte hi
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2011 #93 Skrevet 1. oktober 2011 referer:(Og ikke på noen måte misunnelig hverken på offshorelønn eller hjemmeværende mann i 4 uker i strekk.....neeeida:) HI(sine ord) Sier du som kaller alle dib-kjerringer,og repiterer det meste fra igår.. Det må vel ligge på linje med å lege inn en link..
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2011 #94 Skrevet 1. oktober 2011 "Sterkest er den kjærligheten som holdes i livet ved savn og ikke lidenskap" Vi har diskutert om sambo skal ut på plattform å jobbe, faren hans jobber som ingeniør. Men kom frem til at vi vil ikke det. Faren hans har jobbet på plattform i 25-30 år, og sambo synes det var som å vokse opp uten far. Han var som en fremmed når han kom hjem og sambo vil ikke at det skal bli slik for våre barn. Selv om det hadde vært kjekt med lønna )
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2011 #95 Skrevet 1. oktober 2011 11:33 Husk at mye har forandret seg siden "gamle dager". De brukte å ha mye ugunstigere rotasjonsordninger tidligere. Jeg kjenner flere som syntes det var dumt med pappa på sjøen, men da var far gjerne borte like mye som han var hjemme. Minst. Nå har vi jo fri i 8 mnd av året. Mr. Perfect
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2011 #96 Skrevet 1. oktober 2011 Jeg er sjalu på deg HI! Mannen min var nordsjøarbeider og er nå ufør. ( jobbet hjemme imellom) Gud hvor mye jeg savner å savne han:(
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2011 #97 Skrevet 1. oktober 2011 Til Mr. Perfect: Jeg har fortsatt til gode å høre en mann ordlegge seg som deg, så jeg begynner å mistenke at du er ei dame.. hehe.. Ta det som et kompliment Til HI: Håper du og mannen din får en flott måned sammen Jeg er en håpløs romantiker og er sjeleglad for at det fortsatt finnes kjærlighet og lykkelige mennesker. På dette forumet virker det som det er en mangelvare
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2011 #98 Skrevet 1. oktober 2011 fantastisk flott skreve mr perfect.. og til dere andre brød huer, hold kjeft.. dette er ei dame som legger ut et innlegg om at ho gleder seg til å få mannen sin heim også klarer dere ikkje å glede dere over dette... nei vettu ka, dette gidder i allefall ikkje eg lenger... bare idioter hele gjengen her inne.. eg kunne virkelig tenkte meg en mann som jobbe vekke, for det er utrulig sundt og kjenne på savnet og at ikkje kvardagen går i rutiner og alt er likt.. ikkje rart det er mangen som skiller seg... kose dere masse og nytt fri perioden.. hilsen ei som kunne tenkt meg en mann i olja.
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2011 #99 Skrevet 1. oktober 2011 11:20 - lær deg å skrive da, menneske!! repiterer?? lege inn?? Måten dere fremstiller dere på er jo som noen misunnelige kjerringer. (Ikke Hi)
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2011 #100 Skrevet 1. oktober 2011 De har veldig strenge ordninger på det. De har ikke, under noen omstendigheter lov å jobbe andre steder når de har friperiode. Dette har de kontrakt på, og er oppsigelsesgrunn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå