Anonym bruker Skrevet 30. september 2011 #51 Skrevet 30. september 2011 "Vart svaret for hårsårt no?"....Sorry, 15.22,men skjønner ikke hva du mener? I uttrykket "hårsår" legger jeg i å være nærtagende - og det syns jeg jo ikke jeg var? Jeg syns bare du er utrolig simpel som klarer å finne glede i andres problemer.
Anonym bruker Skrevet 30. september 2011 #52 Skrevet 30. september 2011 Faen damer! Skjerpings!!! La nå HI få lov til å glede seg til mannen hennes kommer hjem!!! Her inne skal man visst ikke kose seg........................
Anonym bruker Skrevet 30. september 2011 #53 Skrevet 30. september 2011 HALLOOOOOOOoooo!!! Hvis dere leser alt ser dere at jeg sier at jeg er ikke gift med en rørlegger,men med en i annleggsbransjen...som holder seg i land,å nært sin familie. Følger opp barna hver da. Kan faktisk hente barna i barnhagen hver dag,hjelpe til hjemme hver dag. Og er en del av oppdragelsen hver dag. -Jeg sier ikke at alle menn ikke er utro. -Det kan jo skje med hvem som helst! -MEN det er mye større sjangse når man er på et lukket samfunn slik som en plattform, reising til å fra...på "kurs"=hahaha, jo midt i reva! Følg med ladies.. "plumberswife-not"
Anonym bruker Skrevet 30. september 2011 #54 Skrevet 30. september 2011 Akkurat dette lurer jeg litt på også Denne turen har mannen min jobbet 14 nattskift à 12 timer på rad, og jeg kan love deg at det er en utslitt mann som ringer hjem om morgenen før han legger seg:) Tror nok ikke at sex er det han tenker på da:)) Jeg tror at de som er så bastante på dette, er mennesker som har opplevd svik og bedrag selv, og som finner trøst i tanken på at "alle menn er noen svin". Det er ikke rart at skilsmissestatestikken er så høy med så mange bitre kjerringer i fri flyt:) får nesten lyst å si stakkars menn;) Jeg prøver å lære mine barn at evnen til å kunne glede seg på andres vegner, er en svært viktig egenskap - jeg tror det er mange her inne som gikk glipp av den barnelærdommen! Vi trives med ordningen, den fungerer bra for vår familie, så får andre ta valg som passer for dem. Takk for diskusjonen, men nå skal jeg ned å forberede middagen sånn at alt er klart til mannen kommer med båten kl 19:) Da blir det fest i heimen:)) Takk for alle de gode hilsenene og til dere som bare spyr eder og galle: God bedring! Med vennlig hilsen Hi
Anonym bruker Skrevet 30. september 2011 #55 Skrevet 30. september 2011 SURDÅSE? Nå synes jeg det går over streken...Det er meg som er rørleggerdama,som egentlig ikke er det!!...les alt hvis du først skal kommentere. JEG har ikke kalt noen her noe støgge navn. Det vil jeg holde meg for god til,iforhold til enkelte her..grove i kjeften som fyyy! Fisj være så ekle enkelte kan være! Jeg vet bare at Nordsjøarbeidere er mindre til å stole på enn andre menn...
Anonym bruker Skrevet 30. september 2011 #56 Skrevet 30. september 2011 noe å tenke på damer: min eks var elektriker, og hadde to frhold på si.. Min mann jobber offshore, jeg dro en "fleip" om hvor lett han hadde det for å være utro, fikk da svaret at eneste han gjorde når han var på jobb, var å jobbe, spise og sove, var han heldig med tid utenfor det, så handlet det om å få tak i meg og ungene Aldri hatt mistanke til han etter den forklaringen.. Desuten, dere som "kjenner så mange" og "vet alt", snakk om å dra alle over en kam...
Anonym bruker Skrevet 30. september 2011 #57 Skrevet 30. september 2011 Kanskje HI burde roe seg litt ned? 15.33 Kanskje HI å burde lese litt på tråden,så ser hun at flesteparten her erfarer at mennene ute på forma er utro Bare begynn å let etter spor...i hjemmet!
Anonym bruker Skrevet 30. september 2011 #58 Skrevet 30. september 2011 Så du mener i fullt alvor at Hi skal lete etter spor på at mannen er utro - som følge av misunnelige dib-kjerringer? Hva tror du det gjør med forholdet deres da? At hun snoker i mail og mobil, spør og graver.... Tror du det er positivt for forholdet? Mener du at nærmest 100 % av dem (menn OG kvinner) som jobber offshore er utro? Kan du vise meg dokumentasjon på den statistikken din?
Anonym bruker Skrevet 30. september 2011 #59 Skrevet 30. september 2011 Kanskje dere heller skal innse at ikke alle menn som jobber offshore er noen utro drittsekker, leser du godt her, så er det fåtallet som har hatt denne opplevelsen på kloss hold, de fleste "kjenner de som var utro"... Rart at man ikke får lov til å være glad, ha bra/dårlig økonomi, gjøre feil eller ha en god man/samboer her inne på dib/bim
Anonym bruker Skrevet 30. september 2011 #60 Skrevet 30. september 2011 Samma det vel, så lenge han drar hjem et par mill i året må han da få lov til å kose seg litt - gudene skal vite at det gjør jeg! Hilsen Nordsjøfrue
Anonym bruker Skrevet 30. september 2011 #61 Skrevet 30. september 2011 hørt om frasen; Å drive noen til utroskap?
Anonym bruker Skrevet 30. september 2011 #62 Skrevet 30. september 2011 Korfor skal jeg vere misunnelig på HI Her er ei amper dib kjerring 15:53 Synest tråden blir morsomere og morsomere.
Anonym bruker Skrevet 30. september 2011 #63 Skrevet 30. september 2011 15.53 Nei det kan jeg ikke..fordi det er det du som sier.. ikke jeg Men ja skal love deg at hvis mange damer hadde tatt seg en titt her å der,så hadde de fått seg en surprise! Og hva det gjør med forholdet. Tiden vil jo vise det da. Hvis han er utro, er jo forholdet fu.. anyway?
Anonym bruker Skrevet 30. september 2011 #64 Skrevet 30. september 2011 Er så kjekt når DIB kjerringer blir sure her inne. LOVE IT
Anonym bruker Skrevet 30. september 2011 #65 Skrevet 30. september 2011 Å herregud! Det florerer av idioter her! Så godt å høre at du gleder deg og at det funker fint Håper virkelig ikke disse damene som lyser grønne av sjalusi, klarer å forstyrre deg! Vi tråden til mannen din ikveld, så kan dere får dere en herlig latter sammen;) God helg
Anonym bruker Skrevet 30. september 2011 #66 Skrevet 30. september 2011 Til hun som lurt lenger opp her..Jeg :plumbers-NOT-wife- har ikke muligheten til å sitte her hele dagen å svare for meg!
Anonym bruker Skrevet 30. september 2011 #67 Skrevet 30. september 2011 er jo fijnt det fungerer for dere, jeg personlig er veldig glad for at vi ses hver dag!
Anonym bruker Skrevet 30. september 2011 #68 Skrevet 30. september 2011 Til HI.....så du skrev ikke innlegget for å provosere litt med tanke på den tråden om nordsjøarbeidere igår? ÅÅÅÅneida sikkert ikke!
Anonym bruker Skrevet 30. september 2011 #69 Skrevet 30. september 2011 Ja det florerer av sjalusi og synest tråden er topp. Snakk om og bli så ivrige etter hevn på andres svar. Hissige DIB kjerringer.
Anonym bruker Skrevet 30. september 2011 #70 Skrevet 30. september 2011 En nordsjøarbeider tjener ikke mer enn en vanlig arbeidende mann. De har faktisk flere arbeidstimer i mnd. enn en vanlig arbeider i 100% stilling. Overtiden (altså viss de står ekstra dager) da begynner kronene å rulle... Å du som sier at mannen din ville ha jobba uten, isåfall blir det ikke mye å tjene på det skal jeg si deg! 50% skatt rett til staten. det er derfor de fleste heller velger å være "husmor" de fire ukene isteden for å jobbe ræva av seg for staten. Jeg syns det er beintøfft å være småbarnsmamma og gift med nordsjøarbeider. du blir totalt avhengig av at andre kan stille opp for deg (familie osv.) viss du selv f.eks. blir syk, eller du må på legevakten en sen kveld med det ene barnet osv. myyyye utfordringer! Heldigvis er ikke utroskap en av dem. De som er utro i nordsjøen hadde vært utro viss de hadde jobba i kassa på Rimi også...
Anonym bruker Skrevet 30. september 2011 #71 Skrevet 30. september 2011 En nordsjøarbeider tjener ikke mer enn en vanlig arbeidende mann. De har faktisk flere arbeidstimer i mnd. enn en vanlig arbeider i 100% stilling. Overtiden (altså viss de står ekstra dager) da begynner kronene å rulle... Å du som sier at mannen din ville ha jobba uten, isåfall blir det ikke mye å tjene på det skal jeg si deg! 50% skatt rett til staten. det er derfor de fleste heller velger å være "husmor" de fire ukene isteden for å jobbe ræva av seg for staten. Jeg syns det er beintøfft å være småbarnsmamma og gift med nordsjøarbeider. du blir totalt avhengig av at andre kan stille opp for deg (familie osv.) viss du selv f.eks. blir syk, eller du må på legevakten en sen kveld med det ene barnet osv. myyyye utfordringer! Heldigvis er ikke utroskap en av dem. De som er utro i nordsjøen hadde vært utro viss de hadde jobba i kassa på Rimi også...
Anonym bruker Skrevet 30. september 2011 #72 Skrevet 30. september 2011 Til 16.07 Jeg er ikke på dib hver dag, så jeg har nok gått glipp av den tråden. Prøvde å lete litt her, men fant den ikke.....hva handlet den om da? Det er ikke mer hokuspokus med min intensjon ved å starte en tråd, enn at jeg er glad for å få mannen min hjem i dag:) At dette skulle provosere så mange hadde jeg i min villeste fantasi aldri trodd! Hvorfor er det så provoserende at noen er fornøyde med livet sitt? Er man bare interessert i å lese om elendighet og kvinner som nesten hater mannen de lever sammen med? Jeg skjønner det bare ikke.... Hi
Anonym bruker Skrevet 30. september 2011 #73 Skrevet 30. september 2011 15.39 Lukter her at du er en alenemor eller har en mann som er elendig, for måten du prater på virker veldig BITTER kjære:)
Anonym bruker Skrevet 30. september 2011 #74 Skrevet 30. september 2011 Min mann reiser 4 uker på/av og det fungerer helt fint for oss. Så jeg deler din mening HI med at jeg gleder meg til han kommer hjem. Det vet jeg at han gjør også. Barna har innfunnet seg med at det er slik det er og vi koser oss kjempe mye de 4 ukene vi har ham helt for oss selv:) Har er like mye delaktig i rutinene han,som det jeg er. Jeg går heller ikke å spekulerer i om han er utro mens han er på jobb..da vet jo om mange andre "landkrabber" som like gjerne kunne vært utro.
Anonym bruker Skrevet 30. september 2011 #75 Skrevet 30. september 2011 16.46!!! Om DU blir syk så kan mannen din komme hjem!!! Det har mannen min gjort, det står i arb.miljø loven. Hva slags kontrakt har din mann??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå