Gå til innhold

Hvor mye har forholdet deres "overlevd"?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1800

 

Håper du har rett jeg er i ett brudd nå grunnet løgn og utroskap.

Jeg elsker han overalt og det er sant, men han vil ikke ha meg, han flyttet bare ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stå på ikke gi opp håper. Fortell hva du føler, legg deg helt flat. Det viktigste er å være ærlig og vise det. Søk hjelp om så er

 

1800

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært sammen med min store kjærlighet i tre år, og vi har bodd sammen fra dag 1 fordi vi møttes da vi bodde i samme bokollektiv. Alt har vært helt supert, inntil de siste månedene da hverdagen kom litt før nær. Men vi snakket om det og tenkte at det ville ordne seg.

Men så kom bomba, jeg fant ut at han var utro, hadde hatt ett forhold til ei annen i 3 mnd. Jeg var helt knust og visste ikke hva jeg skulle gjøre, at han virkelig kunne gjøre noe slikt mot meg ?!

Vi fikk hjelp fra familie som gjorde at vi fikk snakket sammen og sakte men sikkert ordnet forholdet seg. I dag venter vi barn og fremtiden ser lyst ut.

Det er nesten utilgivelig slike ting, da forhold handler om tillit, men jeg angrer ikke et sekund på mitt valg. Vi har det bedre en noen gang. Til dere som opplever lignende. Ikke gi opp så lett, det kan dere angre på.

Jeg valgte ihvertfall rett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skulle ønske jeg var like heldig som dere som har fått det slik. Jeg mistet min kjære elskede mann grunnet at jeg gikk bak ryggen hans økonomisk og med andre ting. En løgn ble til en annen og vice verca. Jeg elsker virkelig mannen min, men han vil ikke høre på meg. Skulle gjerne gledet meg med dere som har fått det til, men her er alt trist.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2006

 

Ikke gi opp om du virkelig vil dette, han er nok såret og skuffet, men ikke gi deg. Prøv det du kan på alle måter. Opp søk eventuelt ekstern hjelp, gjør alt som står i din makt. Jeg var i samme situasjon som deg og da det så ut som svartest løsnet det. Var en lang prosesss men vi kom oss gjennom det, Kryp om du må. Bare vær ærlig og ikke minst fortell hva du føler og din anger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stå på elsker du han så ikke gi deg. Gjør det du kan bruk alle midler. Følelser forsvinner ikke over natten. Men man kan bli skuffet og da skyver man bort dem som står enn nærmest . Føler meg deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for støtte. Jeg skal si sannheten søke hjelp og si rett ut til min mann hvordan alt er. Fortelle han hvor høyt jeg elsker han og hvor vondt jeg har det over den urett jeg har gjort min kjære elskede.

 

2006

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stå på 2006

 

Du kan klare dette om du vil, det er kun opp til deg selv. Din mann er garantert veldig glad i deg enda, men han er sikkert veldig skuffet og har det veldig vondt og såret. Men si hva du føler og mener og prøv å forklare. La han få svar på det han lurer på . Rens luften på alle måter.

 

Hilsen

 

Ei jente som vet det bedre enn noen

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var utro. Dum som jeg var la jeg ikke kortene på bordet. Jeg burde tenkt lenger. Vi hadde det ikke bra men det er ingen unnskyldning. Lytt til hjertet fortell hva du føler. Jeg vet hvordan det er. Jeg lyktes ikke siden jeg var så feig, håper du kan gjøre det bedre

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for varme og omtanke jeg skal virkelig gjøre noe med det. Er redd men jeg må bare hoppe i det. Jeg har ikke noe å tape og min kjære å vinne. Håper han ser min anger og hva jeg føler for han.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min manns uvettige pengebruk som gjorde til at vi kom i ett veldig økonomisk uføre. I dag har vi det heldigvis veldig bra på alle måter. Glad jeg ikke gav opp og stakk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...