sep.j2010+juni.g2012 Skrevet 18. desember 2011 #76 Skrevet 18. desember 2011 Gratulerer Blomsterpiken og tulla !!! så gøy, nå er det virkelig din tur! blir nok greit med en tidlig ul å se at alt er som det skal, det roa meg veldig. her er jeg nå 14 uker på vei, fått begynnende bekkenløsning å svimer av i hytt å pine. akkurat som d jeg gikk gravid med jenta. blir spennende å se hva det blir denne gangen. vi skal på ul den 23 des, å da får vi vite kjønn gleder meg i hjel! (blir like glad uansett hva det er!) har begynt å kjenne små bevegelser i magen å den har vokst ganske godt. går ikke an å holde det hemmelig. dere andre får ha lykke til med prøvingen, snart er det deres tur!
MammaMø med to små Skrevet 19. desember 2011 #77 Skrevet 19. desember 2011 Nei jeg vet fortsatt ikke hva som gjemmer seg i magen Jeg er 25+3 idag og det er en hemmelighet der inne enda hehe.. De fant vekstavvik på ul på tirsdag, fikk ny time på fredag og da var det ingen vekstavvik:-) Heldigvis Alt er helt fint i magen:) Går på noe som heter Albyl-E nå da, er aspirin i små mengder. Dette skal virke blodfortynnende å hjelpe gjennomstrømninga Skal tilbake for jordmortime og ultralyd hos lege igjen 12.januar:) Kanskje vi får vite kjønn da ;-) Hvordan er formen til dere andre da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå