MammaMø med to små Skrevet 2. oktober 2011 #26 Skrevet 2. oktober 2011 Hurra Blomsterpiken!! Gratulerer så masse <3<3
Frkena Skrevet 2. oktober 2011 #27 Skrevet 2. oktober 2011 Gratulere så mye blomsterpiken:) Jeg fikk tr fredag og var da jeg ventet den. denne månden var det ingen sjanse for å bli gravid pga at mannen var borte når el var. siden jeg fikk menstrasjon tilbake etter fødselen min, lurer jeg på at jeg har sterke symptomer på el, har masse slim, noen ganger med litt blod i, har el-smerter og etter dette kommer menstrasjon 14 dager etterpå. jeg har såå lyst å starte prøvingen for fullt denne månden, men neida det kan jeg vell ikke pga at jeg skal være forlover til sommeren og bryllupet skal være i utlandet. men så tenker jeg jo at er vell bare 20% sjanse for å bli gravid hver syklus, så er jo ikke sikkert jeg blir gravid uansett..hehe huff jeg vil virkelig starte med prøvingen!!
MammaMø med to små Skrevet 2. oktober 2011 #28 Skrevet 2. oktober 2011 Dette går nok bra:) Det med at det er blodspor i el-slimet er veldig positiv da. Det betyr at du er ekstra fruktbar Det blir helt sikkert en baby på deg også skal du se:) bare vent:) Plutselig så sitter du der med testen i hånda og smiler:)
Frkena Skrevet 2. oktober 2011 #29 Skrevet 2. oktober 2011 takk skal du ha:) håper vi snart kan starte med prøvinga, føler bare jeg går og verker etter å komme igang, hehe:) det gikk jo greit å bli gravid sist gang, tok 3 pp. så får håpe det blir like lett denne gangen. er jo greit å merke når man har el da, kan jo gjøre det lettere å få klaff kansje:)
Lotta2010x2012 Skrevet 3. oktober 2011 Forfatter #30 Skrevet 3. oktober 2011 Blomsterpiken: Gratulerer så mye spiren i magen!! Så stas:D Hvor lenge prøvde dere denne gangen i forhold til tidligere? Glow: Velkommen til deg også. Håper dere kan kjøre på ordentlig snart. Hvor gammel er tidligere barn? Nå venter jeg bare på ikm, tar nok en test på fredag morgen gett:p
Blomsterpiken og tullene Skrevet 4. oktober 2011 #31 Skrevet 4. oktober 2011 Takk, <3--Mathias--<3, men jeg tror det går galt denne gangen. Testene blir ikke sterkere (som de ble med tulla), så jeg har ikke noe tro på at dette går bra. Og i natt merket jeg at stølheta "slapp" i livmora, men har ikke blødd enda da. Håper mens kommer snart så vi får prøvd igjen. Dette var forøvrig 3. pp. Masse lykke til med testingen på freddan Krysser fingrene for at det er din tur nå!!
Lotta2010x2012 Skrevet 4. oktober 2011 Forfatter #32 Skrevet 4. oktober 2011 Så kjedelig da! Dere har jo ikke prøvd lenge da, så hvis det er det som er tilfelle, så går det sikkert fort igjen:) Har hatt to tidlige sa/kjemiske i uke 5. Svake tester og begynte å blø 3-6 dager etter ikm... Men ikke ta sorgene på forskudd, man veit jo aldri:) Når var ikm for deg? Takk for det, veldig spent her nå
Blomsterpiken og tullene Skrevet 4. oktober 2011 #33 Skrevet 4. oktober 2011 Ble teststrekene svakere, eller var de bare like i fargen? Det er kjipt, men har opplevd å miste mange ganger før jeg og, så det er bare å kjøre på. Kjenner det er lettere psykisk når jeg allerde har ei super lita jente IKM var på lørdag 1. okt. Jaja, sånn kan det gå.
Lotta2010x2012 Skrevet 5. oktober 2011 Forfatter #34 Skrevet 5. oktober 2011 Fikk aldri sterke tester som jeg fikk med engang meg guttungen.. Hvordan er dine tester?? Og hvordan går det med deg?? Ja, jeg stresser heller ikke denne gangen. Nå vet jeg at vi skal få det til igjen, sist ble jeg engstelig for at det ikke skulle gå, etterhvert som tiden gikk..
Frkena Skrevet 5. oktober 2011 #35 Skrevet 5. oktober 2011 <3--Mathias--<3 : lillegutt er 9 mnd, så det er jo ikke noe stress sånnsett. bare jeg som vil komme igang med prøvinga, hater virkelig å måtte vente på d. realistisk sett bør jeg vente med å starte til i januar pga bryllupet jeg skal være forlover i.
Blomsterpiken og tullene Skrevet 5. oktober 2011 #36 Skrevet 5. oktober 2011 De er like sterke (eller like svake), blir aldri like sterk som kontrollstreken :/ Jeg blir ikke klok på dette. Håper bare det ikke er svangerskap utenfor livmoren igjen, for det blir en stor påkjenning. Vurderer å gå til legen for å be om hcg-prøve, er vel eneste som kan gi meg et svar.
MammaMø med to små Skrevet 5. oktober 2011 #37 Skrevet 5. oktober 2011 Blomsterpiken: Legg ut bilder av testene dine da:) Mine ble ikke så sterke som kontrollstreken før jeg tok en test for moro skyld i uke 10 ;-) Testene jeg tok helt fram til uke 5-6 (trodde liksom ikke helt på det og tok maaange tester) var svake. Men fikk Gravid 1-2 men CB Digital da. Prøvd en slik?
Blomsterpiken og tullene Skrevet 6. oktober 2011 #38 Skrevet 6. oktober 2011 Sier du det ja... Ja, man må ta mange tester, sånn er jeg også Nei, har ikke prøvd CB dig. Idag var streken mye svakere, nesten som den første jeg tok. Ikke har jeg veldig til symptomer heller og føler meg ikke gravid, så har ikke tro på at dette går veien. Men skal vente noen dager nå, tenker jeg. Får se om jeg legger ut bilde etterhvert.
Blomsterpiken og tullene Skrevet 6. oktober 2011 #39 Skrevet 6. oktober 2011 Bilde av mine tester: http://www.barnimagen.com/content/view/slideshow_user/600384/offset/1 Hva ville dere gjort i en sånn situasjon?
Blomsterpiken og tullene Skrevet 7. oktober 2011 #40 Skrevet 7. oktober 2011 Oppdatering fra meg: har begynt å spotte nå, så regner med det kommer blødninger etterhvert.
Lotta2010x2012 Skrevet 7. oktober 2011 Forfatter #41 Skrevet 7. oktober 2011 Æsj, så kjedelig da!! Her kom tr i dag, rakk ikke teste.. Så da får vi bare prøve igjen da:/
Blomsterpiken og tullene Skrevet 7. oktober 2011 #42 Skrevet 7. oktober 2011 Ånei, det var kjipt, jeg hadde regnet med den satt hos deg nå! Det blir nok neste gang, skal du se
MammaMø med to små Skrevet 7. oktober 2011 #43 Skrevet 7. oktober 2011 Hjelpes..blir litt forvirra av dette her... Er Blomsterpiken<3 med spire og Blomsterpiken og tulla:) samme person eller er det to forskjellige? hehe... har du hatt mer blødning blomsterpiken? Mathias; uff, var også sikker på et den satt hos deg nå! *klemmer* Idag hørte jeg hjertelyden hos legen for første gang<3 160 perfekte slag i minuttet <3 Fantastisk!
Tessy Skrevet 8. oktober 2011 #44 Skrevet 8. oktober 2011 Jeg tror jeg skal slenge meg på denne to tette greia nå jeg også. Vi har ei datter på snart 16mnd og er nå klare for å prøve på ny..har kuttet ut p piller nå i 3mnd, startet på folat og regner med å starte prøvingen fra starten av nov da jeg er antatt å ha neste EL (har en mann som er i utlandet på jobb nå og kommer hjem 26okt, så da beg vi for fullt... Er veldig spennede og jeg kjenner det kribler i kroppen etter en liten spire til nå. Veldig spent på om det vil klaffe eller ikke! Jeg kjenner i allefall på kroppen min når EL nærmer seg... Spennende å følge fler i samme situasjon og ønsker alle lykke til med prøvinga og graviditetene:)
Blomsterpiken og tullene Skrevet 8. oktober 2011 #45 Skrevet 8. oktober 2011 Velkommen hit og lykke til med prøvingen MammaMø: Hjertelyden er den herligste lyden i verden!! Godt for mammahjertet å høre den <3 Kos deg videre Jeg er bare meg, dvs Blomsterpiken og tulla Ikke endret noe nick enda. Har hatt bare blod på papiret (igårkveld), idag litt brunt. Har litt menssmerter, kan hende det kommer noe snart. Heller det enn exu :/
Blomsterpiken og tullene Skrevet 8. oktober 2011 #46 Skrevet 8. oktober 2011 Da blør jeg og har tildels kraftige menssmerter. Har litt blandede følelser, for jeg er trist for at jeg mister, men glad for at det ikke er exu. Så må jeg le litt, for fikk nettopp melding fra ei venninne om at hun venter nr. 2, og her sitter jeg og blør. Ikke nok med det, det er på dagen 2 år siden jeg testet positivt med tulla... Det er fjerde gangen jeg mister, men sånn er livet! Vi prøver igjen!
MammaMø med to små Skrevet 8. oktober 2011 #47 Skrevet 8. oktober 2011 Uff nå ble jeg lei meg:( Det var trist å høre at det ikke gikk veien denne gangen heller:( Sender over en stooor varm klem og krysser fingrene for deg <3
Blomsterpiken og tullene Skrevet 8. oktober 2011 #48 Skrevet 8. oktober 2011 Takk for det Jeg tror jeg er herdet på det å miste. Denne gangen er det annerledes fordi vi har en unge fra før, og vi vet at vi kan få det til. Så jeg kan ikke gjøre annet enn å se fremover
Lotta2010x2012 Skrevet 9. oktober 2011 Forfatter #49 Skrevet 9. oktober 2011 Usj, så kjipt!! Men er godt du holder motet oppe:= Blir nok litt sånn som du sier, når man har en fra før, så bekymrer man seg ikke så veldig for at man ikke skal få flere. Også er det jo bra at når man først har en abort, at den kommer tidlig. Vi begynner på 5 pp, og klarer nesten ikke å vente på å få en liten spire i magen igjen!! Håper det ikke er så altfor lenge til:) Masse lykke til!!
sep.j2010+juni.g2012 Skrevet 10. oktober 2011 #50 Skrevet 10. oktober 2011 heihei igjen jenter! da har jeg nok engang fått positiv graviditetstest, skal ikke ha tr før lørdag men var to streker idag... (klarte ikke holde meg, måtte bare teste! følte det på meg!) den ene er selfølgelig svak, men ingen tvil om at det er en strek der... men jeg klarer liksom ikke glede meg for det, siden jeg mistet i sa for snart 3 mnd siden... håper denne holder seg der den skal i 9 laaaange mnd! hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå