Gå til innhold

Ønsker // Får To Tette<3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk positiv test idag:D

Så går alt bra og huleboeren trives, så blir det junibaby på oss <3

Skulle ønske jeg bare kunne hoppe i taket å fortelle det til alle!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hurra Sep.jente <3 Fantastisk å ha deg tilbake:) Tiden går raskt, jeg er 16 uker i morgen! :)

Denne gangen går det bra! <3 Spiren klamrer seg fast og snart har du en baby i armene;)

Skrevet

hehe ja mammamø, tiden går fort! dette var første pp etter saen, så føler meg heldig så ble gravid med en gang... prøvde i 2 1/2 år på jenta vår! gleder meg til å fortelle mannen når han kommer hjem fra jobb... hihi tenk at du allerede er 16 uker... tenker du koser deg med den voksende magen, gjerne har du kjent bevegelser også?? spennende, gleder meg til jeg kommer så langt :)

gratulerer chanel09 med positiv test du også, da følger du meg inn på 1 trimester:) når blir din termin? her blir det 25 juni:)

Skrevet

Takk:) Gratulerer så mye til deg også!

Ifølge tr er det 10 juni og med el er det 18 juni, så jeg satser på den siste:)

Skrevet

Ja det er spennende! Og utrolig hvor fort tiden går:)

Jeg kjente faktisk bevegelse allerede da jeg var 11+6 :) Så har kjent litt i noen uker nå:) Uvant for sist hadde jeg morkaka foran og kjente ikke liv før uke 20+5! :P

Men nå vet jeg hva jeg skal kjenne etter da ;) og kjenner det kiler på innsiden av magen ca en gang om dagen:) Det er helt fantastisk, men gleder meg til å kjenne ordentlig spark!:)

Chanel: termin regnes ut fra første dag i siste mens:)

Skrevet

Åååh, som jeg gleder meg til å kjenne liv! :D

Med førstemann stemte det ikke med første dag i siste mens, skilte med 14dager mellom den terminen og ul, og enda etter det venta han 10dager med å komme:P Så jeg plusser på ekstra dager for å ikke bli skuffa når jeg skal på ul i framtida, ble så skuffa sist når jeg ble satt tilbake så lenge, var ett hormontroll av verste sort så det skulle ikke mye til for å ødelegge min dag:P

Skrevet

hehe det skjønner jeg :)

jeg ble satt tilbake to uker på ul sist jeg å! Det var forferdelig kjipt:( Måtte liksom ta de ukene på nytt...:(

Idag tror jeg faktisk at jeg har kjent det aller første sparket:D

Skrevet

Gratulerer så myyye, Sep.jente og Chanel09!!!! :) Krysser fingrene for at det går knirkefritt med begge to! :)

MammaMø: så herlig med spark! Nyt dem :)

Skrevet

Gratulerer så mye dere to med positiv test nå:D Helt utrolig sep.jente at det gikk så fort igjen, siden det tok så lang tid for dere sist. Kjempe glad på dine vegne:)

Nå venter jeg på el her, blir vel til neste helg tenker jeg. Har halsbetennelse nå, så håper det ikke tuller til noe. Men det er jo fortsatt en stund til enda, så det går vel:)

Skrevet

ja, jeg føler meg veldig heldig som har klart det så raskt denne gangen. 2 ganger! håper bare ikke det ender som sist...

spennende tid mellom el å ikm, håper du kam komme over til oss på 1 trimester! hvis det ikke klaffer denne mnd, vil jeg anbefale deg cb fertilitetsminitor. det brukte di, å ble gravid første mnd! slipper du tyde tester, å lure på når el er :)

men du må vertfall ha masse lykke til, er innom her av å til for å heie litt på dere enda :) nå er det din tur!!!

Skrevet

Takk skal du ha, håper det er vår tur nå:)

Du får ha masse lykke til, det går nok bra denne gangen skal du se!!

Når blir terminen, og hvor langt er du på vei nå?:)

Skrevet

jeg er 4+1 idag, fikk positiv test 8 dpo så har vist om graviditeten en ukes tid! terminen er fåreløpig 25 juni, så får vi se hva ultralyden viser om 3 uker :) håper på et bankende hjerte, så jeg kan senke skuldrene litt:)

Skrevet

sep.jente2010+spire i magen! gratulere så mye me liten spire i magen:) kjempespennende tid framover for deg:)

her har vi funnet ut at vi må vente til nyåret for å starte prøvingen, men er jo bare noen månder til, selv om jeg bare vil hoppe til køys. idag er jeg på cd 16, er da jeg bruker å ha el, og jeg tror kansje jeg har hatt det idag, pga smerter, kjennes nesten ut som menssmerter men smertene sitter litt mer i sidene. får dette som regel 14 dager før jeg får mens, så regner med det er el jeg merker. grr kjenner jeg sliter meg å ikke hoppe på mannen nå ;)

Skrevet

Hei jenter! er en stund siden jeg har vært her inne nå (og noen dager siden siste innlegg var skrevet også ser jeg).

Gratulerer så mye til dere som har fått positiv test, kjempe spennende og masse lykke til. Til oss andre, vi må bare prøve, og prøve til spira sitter!! Jeg må si jeg er inmari spent nå altså...mannan har vært borte 13 uker på utenlanstjeneste og kommer hjem i to uker fra neste uke...og etter mine beregninger så skal EL komme midt i denne perioden, så vi gleder oss begge som unger til å prøve! Men jeg prøver å ikke få for store forventninger...tenker at jeg kan jo ikke være så heldig at det klaffer sånn som sist:O

Jeg venter foresten EL i beg av nov...

Skrevet

heihei. titter innom fra 1trimester. Hvordan går det med dere jenter? noen som har fått positiv test?? håper dere alle kommer over til oss snart, vi venter på dere:) Selv er jeg nå 6 uker på vei, skal på ul om en god uke, kjenner det skal bli godt! håper på et bankende hjerte:)

lykke til dere alle sammen, vi heier på dere!

Skrevet

Jeg har en nydelig datter på snart 3 år, og nå er det på tide med en lillesøster/lillebror. Jeg håper det ikke tar alt for lang tid :)

• 2 uker senere...
Skrevet

Velkommen mamma08 :) Håper du blir raskt gravid :)

Så herlig sep.jente, har du vært på ul nå eller?

Her venter jeg bare på å få prøve igjen, fra neste pp kjører vi på for fullt. Håper på tr neste helg! En venninne av meg er gravid, med nesten samme termin jeg hadde...kjenner jeg er sjalu, men får bare bite det i meg, det blir vår tur snart og! (prøver å oppmuntre meg selv her, kjenner jeg...) Måtte tiden gå fort fram til neste eggløsning!

• 4 uker senere...
Skrevet

Hei jenter:-)

Hvordan går det med dere?

Sep.jente: hvordan går graviditeten? Hvor langt er du på vei nå?:)

Mathias: Hvordan ligger du ann i løypa?;-)

Blomsterpiken: Dere da? Tatt noen flere tester? IKM snart?:)

Her går alt fint:-) er 23 uker i morgen og kjenner maasse spark hver dag:-) Fikk ikke vite kjønn på ul 28.oktober for lille i magen var sjenert ;-) Håper på bedre hell når vi skal på vekstkontroll 13.desember:-) Blir bedre fulgt opp denne gang pga morkakesvikt sist.

Ellers koser jeg meg fælt om dagen og er rasende fornøyd med at vekta bare viser + 4,5kg :)

Nå er det snart jul jenter:-) Er dere ferdig med forberedelsene til jul? Begynt på julegavene?`Her blir det kun barna i familien som får julegave i år:-) Helt ok syns jeg:-) Vi forventer heller ikke å få noe, så lenge lillemann får en liten pakke han kan pakke opp:-)

Nå skal jeg hente lillemann i barnehagen:-) Ha en fin dag alle sammen :-) <3

• 2 uker senere...
Skrevet

opp

Skrevet

Hei hei ;) Du er jo snart i mål :D Herlig :)

Her testet jeg positivt på onsdagen, men vet ikke når IKM egentlig er, for syklusene har vært ustabile. Men- det skal sies at jeg nesten "kjente" at egget slapp, en heeelt merkelig opplevelse....det var for 14 dg siden, så mulig at IKM er idag. Testene blir sterkere for hver dag, men er nøktern ennå, kjenner jeg. Har vært kvalm og det strekker der nede, så noe må det jo være ;) Krysser fingrene for at det går bra denne gangen :)

Gleder meg til jul, er snart ferdig med det meste :)

Skrevet

Hurra:) Prøver meg på et forsikitg gratulerer jeg da:)

Hvordan går det med deg nå:)?

Skrevet

Tror jeg skal driste meg til å si gratulerer jeg også, sterkere tester for hver dag er jo et veldig bra tegn!:) Her kom mensen i dag så jeg gyver løs på neste pp og gleder meg til jul!

Og du da Mamma Mø..er vel kommet langt i graviditeten nå! Tiden går jo så fort..:o

Skrevet

Og du Mamma Mø, ville lille skatten vise kjønnet på tirsdag elelr??:)

Skrevet

Så kjipt at mens kom da, men neste gang sitter det!! :D

Her er testene knallsterke, og tok en CB digital på onsdag som viste 2-3, og det stemte godt :) Tok hcg-prøver tirs og tors, får resultater neste uke. Har også fått henvisning til tidlig ul pga tidligere exu, så håper at alt er som det skal (har god magefølelse da) :)

Skrevet

Så gøy Blomsterpiken:) det er jo kjempe bra, håper virkelig du kan stole på magefølelsen din!! masse lykke til med spiren i magen!

Kan du forklare forkortelsen exu?

Fortsatt god lørdagskveld og kos deg med positive tester og spiren i magen!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...