Lotta2010x2012 Skrevet 20. september 2011 #1 Skrevet 20. september 2011 Da lager eg en ny tråd, og alle er velkommen, bare å slenge seg på Lykke til damer, nå nærmer vi oss vel??
VinterSol+2 Skrevet 20. september 2011 #2 Skrevet 20. september 2011 *vente på den mensen som ikke har kommet enda* negativ test 1 dag etter IKM her, altså i går. Så nå venter jeg en dag til eller to, før jeg evnt tester på nytt, om ikke tanta har kommet på besøk innen da.. grr.. leng e å vente når en går sånn og lurer, ikke sant?
VinterSol+2 Skrevet 20. september 2011 #3 Skrevet 20. september 2011 lol. jeg feilposta kanskje litt nå, eller?
Mamma-til-nr-4-i-april17 Skrevet 20. september 2011 #4 Skrevet 20. september 2011 slenger meg på her jeg også, har verdens herligste gutt på 19mnd, og er igang med å prøve å få nr 2. ille slitsom å vente har allerede tatt 4 tester, som selvfølgelig var negative. fant ut i siste liten at vi skulle prøve, så har kjørt på denne måneden her, uten EL-tester. forventer egentlig ikke at det skal klaffe, så har bestilt tester og sånn, så jeg ihvertfall er godt forberedt til neste EL :-) har IKM imorgen (tror jeg) litt usikker på syklusen min, men den pleier å være ganske regelmessig. vet ihvertfall at IKM kommer iløpet av denne uka.. skal vente et par dager før jeg tester igjen nå, men spørs om jeg klarer, er så ille spennende å teste, men blir jo utrolig skuffa hver gang den er negativ da ;-(
sommervind82 Skrevet 20. september 2011 #5 Skrevet 20. september 2011 Hiver meg med i denne jeg også.Er jo greit å samle alle på en plass. Vi har nå en liten sønn på 20 mnd.Og har så løst på en til nå.Endelig er mensen ferdig og vi kan sette i gang å prøve.Gleder meg som en liten unge.Navn har vi også begynt å tenke på.Dette blir en spennende tid. Går bare å tenker på den dagen det viser på en test at det er positivt. Å har sett kor gla min sønn er i små barn og han er så forsiktig. Ååååh kor jeg gleder meg :0)
Blomsterpiken og tullene Skrevet 20. september 2011 #6 Skrevet 20. september 2011 Juhuu, da kommer jeg også inn her. Ikke alle juniprøverne som fikk klaff på første forsøk Jeg har hatt tidenes lengste tid med eggløsningssmerter. Tok akupunktur forrige mandag, kanskje det var med og hjalp på? Håper på full klaff, IKM her er ca. 1. oktober.
sommervind82 Skrevet 20. september 2011 #7 Skrevet 20. september 2011 Føles helt rart.E jo så gira på å få nr 2.Men viste ikke at det går å være så sir det nu rett fram kåt hele tiden.Bare trist at han er trøtt og sliten etter jobben.Har selv i så alt for lang tid ikke hatt sexlyst,men nu er den der. Noen tips på hva jeg kan gjøre for at min kjære skal få lyst på mere kos? Hehe
MammaMø med to små Skrevet 20. september 2011 #8 Skrevet 20. september 2011 Så fint med ny tråd jenter:-) <3 Vet dere hva? jeg var på ultralyd i dag og så hjertet banke og bebisen sprelle masse! er 13 uker i dag så nå kan jeg endelig slappe av og nyte graviditeten! <3 Det skal bli godt Hvordan går det med dere da? Noen som har ikm snart? testet?
Frkena Skrevet 21. september 2011 #9 Skrevet 21. september 2011 melder meg inn her. har en liten gutt på 9 mnd. er nok kansje litt tili å lage en til, så vi stresser ikke, men bruker ikke prevensjon, teller ikke dager eller noe. så får vi se:)
Lotta2010x2012 Skrevet 21. september 2011 Forfatter #10 Skrevet 21. september 2011 Hei hei jenter:) Moro at vi blir flere! Ikm blir rundt 4 oktober, så vi får jo se da. Driver å tester etter el, håper jeg finner den en av dagene nå Så koselig at du har fått se en sprellende baby, og or over de magiske 12 ukene, deilig! Kos deg masse, og nyt tiden:D Kjenner jeg gleder meg max til det blir vår tur igjen:) Et lite tips til deg litt lengre opp: Gå å legg deg litt før han, tenn et par lys, og ta på deg litt snasent undertøy, og ligg å vent på han;) Eller så kan dere jo prate om det, og bli flinkere til å ta litt på hverandre i hverdagen, da får man fort mer lyst:)
Lotta2010x2012 Skrevet 23. september 2011 Forfatter #11 Skrevet 23. september 2011 Endelig poritiv el-test her, så her blir det mye action i helgen, hihi;) Da blir ikm ca. 7. oktober. Spent, spent, spent:D Har også bestilt meg termometer med to desimaler, litt moro å se om egget faktisk slipper også, og når jeg kan forvente tr..
Chanel09 Skrevet 23. september 2011 #12 Skrevet 23. september 2011 Ønsker meg to tette jeg og, vi har en gutt på 18mnd så nå er det på tide å prøve på nytt Har fjerna hormonspiralen, så nå kan jeg ikke min egen syklus lengre og alt virker så håpløst, vil at alt skal klaffe med en gang! Ihvertfall siden førstemann ikke var planlagt og bare pluteslig var der <3
sommervind82 Skrevet 23. september 2011 #13 Skrevet 23. september 2011 Hehehe regner med at æ blir vel gravid etter hvert.Men må nu le litt når jeg leser om alle tester som di fleste tar nu for tiden.Det er helt sikkert veldig praktisk. Men æ gjøre det nu på den gamle måten å sir tel min kjære samboer titt og ofte om vi skal gå og kose oss litt.Å han e ikke træg å be,for sex har han venta så alt for lenge på og pluss at han åsså e klar for nr 2. Blir selfølgelig å ta en cb etter hvert når jeg føler at tiden er inne.Men Gidder ikke EL test. Får jo se om mens melder seg når den tid kommer.Men håper virkelig at det blir positivt ganske snart. Var ferdig med perioden min for ei lita stund sia.Så nu e vi i gang med prøvingen. Lykke til alle dere andre som er i gang. Klem
MammaMø med to små Skrevet 23. september 2011 #14 Skrevet 23. september 2011 hyggelig med flere her inne:) Jeg var på kontroll hos legen i går og har visst veldig høyt blodtrykk:( Så da er det avgårde på kontroll på sykehuset til onsdag for vidre utredning. Slitsomt:( Håper bare det ikke betyr at det vil være så høyt hele svangerskapet. Er jo bare 13+3 idag... Er sykemeldt i helga så får vi se hva som skjer da. Skal IKKE stresse, men har tenkt meg å gå noen turer i løpet av helga siden jeg ikke får trene før jeg har vært på utredning på sykehuset.. <3---Mathias---<3 : Blir veldig spennende å se 7.oktober:) Da blir det ingen TR på deg på mange måneder:-) Har skikkelig på følelsen av at du kommer til å bli gravid snart:-) ;-) Sommervind; Skjønner godt du ikke orker stresset med el-tester, men etterhvert(om det ikke klaffer med en gang) er det et veldig greit hjelpemiddel:)
Et nytt eplefrø <3 Skrevet 25. september 2011 #15 Skrevet 25. september 2011 Hei dere! Kaster meg på denne tråden selv jeg. :-) Sitter å ser på mitt lille frø, som sitter å leker så fint for seg selv i lekegrinden sin, og jeg kjenner at jeg er veldig klar for å få en til! Han fylte forresten 1 nå i september, så jeg har det kanskje litt små travelt? Men jeg har alltid ønsket meg små tette, da jeg ikke hadde det selv. Og når det kjennes riktig ut, og klokka begynner vel snart å tikke( er 28 år.) , så tenker jeg det er en perfekt tid. Sluttet på pillen for et par mnd siden, og har ikke tenkt så mye på det, før nå. Mannen er mye borte, han jobber 1 uke på og en uke av. Så det skal liksom klaffe litt med eggløsning. ;-) Ønsker egentlig ikke tenke så voldsomt på eggløsning å slik, men bare ta det som det kommer, men jeg kjenner at underbevistheten teller dager. ;-) Tror jeg er like før eggløsning nå egentlig, vanskelig å vite, ettersom jeg har vært litt uregelmessig etter jeg sluttet på pillen.. Men jeg har mye utflod, noe som kanskje kan være tegn på at eggløsningen nærmer seg? Så da var det bare å hive seg rundt i går. Hehe. Jeg tenker nok mer på dette, enn jeg burde, og da meldte jeg meg like godt inn i BIM igjen, og jeg må si, det er godt å se vi er flere!! Ønsker dere veeeeldig lykke til, og at vi kan følge hverandre fremover!!xxx
Lotta2010x2012 Skrevet 25. september 2011 Forfatter #16 Skrevet 25. september 2011 Velkommen:) Nå har jeg testet positivt med el tester i 3 dager.. Flere som har gjort dette? Neste måne blir det ihvertfall temping for å se om eggløsningen faktisk skjer:) Bestilt meg temp med to desimaler og greier:P
Blomsterpiken og tullene Skrevet 25. september 2011 #17 Skrevet 25. september 2011 Velkommen Vi har også en 1-åring i hus, synes ca. 2 år i mellom blir passe, jeg Mathias: jeg har aldri opplevd dette, men sjekket ut litt på nett, her: http://www.pernille.info/faq_egglosningstest.htm#4 Er vel bare å humpe ivei uansett? Jeg har IKM neste helg, blir spennende og se. Nå er jeg bare "støl" nederst i magen, mon tro om det er noe på gang... Blir smågal av å kjenne etter og tolke det ene og det andre! Får smøre meg med tålmodighet og håpe uka går fort.
sommervind82 Skrevet 29. september 2011 #18 Skrevet 29. september 2011 Formen har vært så rar i det siste.Hatt lite energi,vondt nede i magen,kjennes ut som sting.Å så er jeg veldig plaget med periode kvalme.Bare jeg skal skifte bleie på gutten min,så holder jeg på å brekke meg.Er også ganske så tungpustet. Tatt test,men den er negativ.Sist gang jeg var gravid så vistes det på en blodprøve Men skal til legen på mandag,fikk ikke time i dag uheldigvis.
Blomsterpiken og tullene Skrevet 29. september 2011 #19 Skrevet 29. september 2011 Sånn hadde jeg det på søndagen, sommervind82, en slags stølhet nederst. Så kjente jeg litt ligamentsmerter, og det strekkes godt der nede nå. På tirsdag tok jeg en billigtest på morgenurin, og en svak strek dukket opp, IKM er ca. lørdag!! Nå venter jeg på billigtester i posten, så jeg ser om streken blir sterkere
MammaMø med to små Skrevet 29. september 2011 #20 Skrevet 29. september 2011 Sikker på at du er gravid nå Blomsterpiken :D Krysser fingrene for at du får en kjempe positiv test når billigstrimlene kommer i posten
Et nytt eplefrø <3 Skrevet 29. september 2011 #21 Skrevet 29. september 2011 Godt å høre om ømhet og vondtene deres! Jeg er av og på egentli jeg. Ene dagen føler jeg med SPRÆNG gravid, og andre dager er det bare å vente på tante. Puppene er liksom ømme annen hver dag. ;-) Merkelig. Men en ting som ikke forsvinner, er den vanvittige metalsmaken i munnen!!? Noen andre som har det? 8-9 dager dpo nuh. Spennende, spennende.....
Lotta2010x2012 Skrevet 30. september 2011 Forfatter #22 Skrevet 30. september 2011 Hei hei jenter=) Så moro med svak positiv test litt lengre opp her, spennende!! Og spennende med dere som har symtoper:D Er utrolig spent denne måneden merker jeg!! Trodde jo el-testen var positiv i både 3, 4 dager.. Men så kjøpte jeg CB Digital, og den ble negativ på da 4 eller 5, så da var den nok det tidligere også. Da sjekket jeg med de vanlige testene også, og halve streken var like sterk, menresten var svakere.. Er så vanskelig å tyde når dem er så nære positiv. Greit med CB som man kan skjekke de dagene man er veldig usikkre. Vi hadde ihvertfall sex 3 dager på rad, alle når testen var positiv, så dette blir ihvertfall spennende. Kunne ikke truffet bedre ihvertfall:) Hvis jeg får ømme puppe før tr, så blir det ihverfall spennende, for det har jeg ikke hatt siden jeg ble gravid med lillegutt;) Krysser fingrene for dere!
MammaMø med to små Skrevet 30. september 2011 #23 Skrevet 30. september 2011 Mathias: Hva var det jeg sa?! Jeg føler meg så sikker på at det er din tur snart! Når skal du teste?? Husk at de digitale trenger en del hcg før den blir positiv, så ikke ta den før etter ikm! Jeg testet negativt med all slags tester både 9dpo og 11dpo, men da endelig på ikm (14dpo) testet jeg svaaakt positivt:) Og testene ble jo ikke noe svakere etterhvert siden jeg sitter her med en liten kul på magen og 14+4 uker på vei nå Yey! Er så spent altså! Dette er jo nesten like nervepirrende for meg som for deg ;-) Idag har jeg fri fra jobb. Deilig! har levert Mathias i barnehagen og sovet litt på sofaen etter frokost. Det var deeeilig:-) I morgen skal jeg og Mathias i barnebursdag til ei lita snuppe som blir 2år:-) Det blir moro! Alltid moro med barnebursdager:) Ellers har jeg planer om å komme meg på trening i kveld (spinning) siden jeg endelig har fått grønt lys av legen mht trening igjen:) BT mitt hadde jo sunket ganske mye sist, så da er jeg "friskmeldt". Fikk bare beskjed om å ta det med ro og ikke trene for hardt:) Det er jo da bare å sette seg ned på sykkelen og sykle i sitt eget tempo. Skal ha med pulsklokka i dag tenkte jeg så ser jeg jo hvor langt jeg kan ta den:-) På søndag skal jeg på besøk til ei å prøve en mammakjole. Må jo ha noe til julaften:) Blir jo annenhver jul dette her:P Julen 2009 var jeg også rundt 23-24 uker på vei. Blir vel det denne gang også hehe... Hva er planene deres for helgen da jenter?? Vi må bli flinkere til å skravle om alt og ingenting vi også:)
Lotta2010x2012 Skrevet 30. september 2011 Forfatter #24 Skrevet 30. september 2011 MammaMø: Det var ikke g-test, men el test.. Tror nok jeg svir av en test til fredagen:D Ille spent denne gangen, men prøver å ta det litt "kult" liksom, hehe:p Så bra alt går bra med deg og den lille, det er koselig å høre! Også synes jeg det er så fint at du stikker innom her i ny og ne:) Håper jeg også er gravid til jul, hadde vært skikkelig stas. Men jeg føler enda ikke at det haster, selv om jeg har drrrriiiiit lyst. Synes høst barn er perfekt, ikke det at jeg bryr meg om det, for prøver for harde livet, men høst barn var perfekt sist synes jeg:) I kveld sitter jeg og samboeren forran tv'en og koser oss. I morgen skal jeg til noen venniner på kvelden en liten tur, mens samboeren lager god mat;) Nå skal jeg finne fram strikke tøy, og kose meg med det:) God helg jenter!!!
Blomsterpiken og tullene Skrevet 30. september 2011 #25 Skrevet 30. september 2011 Tittei Så koselig at det går bra med kulemagen, MammaMø Mathias: hehe, ja testing er et eget kapittel i prøvingen. Er jo så spennende!!! Jeg fikk endelig gr.testene mine i posten idag, og jo, det kom en sterkere strek i dag en på tirsdag! Jeg er visst gravid igjen Håper alle får samme resultat i denne pp!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå