Gå til innhold

Det med gutter i damegarderobe, nakenhet foran andre osv...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er det faktisk noen mødre som drar med seg skoleguttene i damegarderoben og lar dem dusje med badebukse der inne. Det kunne jo være ekkelt for dem om jentene der fikk se dem nakne. At de skal få glo, og ja de glor og flirer selv om de er bare 7, er helt greit.

Forrige gang de var der samtidig med oss ba jeg jenta vår høyt om å vente med å kle av seg til de hadde gått. Jeg kledde av meg og stilte meg opp rett forran dem til de var ferdige. Tror ikke de har lyst til å komme tilbake med det første.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tar ikke av meg badedrakten når jeg dusjer på et offentlig bad, og ikke blir jeg hjemme av den grunn.

Her oppfordrer flere folk til å bli hjemme fordi de ikke vil/liker å dusje naken. Hvorfor?

Sist jeg var på et slikt bad var det en meget usjenert dame der. Hun sto naken i garderoben i minst 15 minutter, med rumpa rett til værs. Da foretrekker jeg diskresjon og sjenerte folk!

Skrevet

19:18 man tar av seg og vasker seg av hensyn til andre! Jeg driter i om du syns det er ubehagelig. Heller ubehag for deg, enn at jeg skal bade i dine baselusker!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...