Anonym bruker Skrevet 28. mai 2011 #51 Skrevet 28. mai 2011 Skjønner ikke hvordan du greier å bruke 7000 HVER mnd på klær selv om de er til barna og selv om det er Ecco, Reima osv. Jeg og samboeren min har begge 100% jobber og full lønn, vi har ikke råd til å kjøpe så dyre klær og sko til barna. Kanskje du kan være mindre merkesnobb og heller kjøpe det dere faktisk trenger og har råd til? Ja, 7000 kr går fort...men ikke når du bruker minimalt av de til mat. 7000 på klær og cafe er sykt MYE. Jeg forstår samboeren din godt jeg!
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2011 #53 Skrevet 28. mai 2011 Hun sitter og ler seg skakk av alle som gikk fem på
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2011 #54 Skrevet 28. mai 2011 Ønsker vi/jeg hadde 7000 til å bruke på klær og diverse HVER MND....har aldri hatt det og kommer nok aldri til å ha det heller. Her går alt ut til hus, strøm, mat, bil og det som følger med. Hadde vært overlykkelig å 'bare' ha 2000 igjen til klær pr mnd jeg/vi. Vi er begge i full jobb.
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2011 #55 Skrevet 28. mai 2011 Samme som meg da, annie som spurte etter HI... Fantastisk bra trolleri egentlig
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2011 #56 Skrevet 28. mai 2011 Hadde jeg/vi hatt 7000 så hadde jeg/vi helt klart spart en god slump av det til ordentlig ferier og store/dyre ting barna trenger. Samme som over.
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2011 #57 Skrevet 28. mai 2011 Hvis de pengene går kun til ting til deg og barnet og ikke mat, så er det mye og jeg skjønner han synes du sløser. Hvis det går også til husholdning (mat mv), må han se å skjerpe seg.
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2011 #58 Skrevet 28. mai 2011 Ja du er kravstor Hvis samboern din betaler mat,husleie,og allt av regninger, og du ikke da klarer deg på 7000kr i mnd så må du begynne å se på forbruket ditt. Karnsje å begyne å se på forskjellen på å ha lyst på og å trenge. Når jeg har betalt husleie og regninger har jeg 3-4000 kr igjen og det skal da vare til både mat og allt annet jeg og mine barn trenger og vet du vi klarer oss helt greit. Nei jeg kan ikke gå til frisøren og annet slikt jeg gjerne skulle ha lyst til støtt og stadig men vi mangler ikke noe vi trenger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå