Gå til innhold

Presentasjonstråd?!


Amazed..♫ 01.02.2012 ♫

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Heisann. Jeg er helt på grensen til å kunne være med i denne klubben. Fant ut i går at jeg er 4 uker på vei, og har termin 29. februar, skuddårsdagen. Håper på fødsel 1. mars, da min samboer og jeg har vært sammen 6 år den dagen. Vi bor på østlandet.

 

Jeg er 26 år, og har ingen barn fra før. Det kribler deilig i magen nå. Barnet var ikke planlagt, men det er veldig koselig at han/hun kommer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har termin 10.feb med nr 2. Veldig planlagt svangerskap :) Vi har ei jente fra før som blir 4 til høsten. Er 25 år og samboer med pappan til barna, bosatt sentralt i Østfold.

Vært på tidlig ultralyd i dag og fikk se et bittelite hjerte som slo <3 gleder oss enormt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gjorde jeg riktig ved å trykke på siste tråd? ikke så kjent med slike forum jeg;) Vel, jeg er ei jente på snart 28 som venter nr 2 med foreløpig termin 18/2-12 har fra før en gutt på 6. Kjempeglad og veldig spent!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 28 år, og bor i tønsberg. Prøvd i snart 4 år.. så nesten litt for spennende om det lykkes nå! foreløbig termin 24.februar 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! Jeg er 30 år, gift, har to barn og bor i Namsos. Jeg har regnet meg fram til termin 27. februar. Gleder meg stort og håper svangerskapet blir like fint som det forrige :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg er 24 år og bor i Oslo. Er gravid for første gang, 4+5, og har termin 27 februar. Alt er veldig nytt, spennende og litt skummelt.

 

Lykke til alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen =))

 

Jeg er en jente på 23år, snart 24 =) Bor i Lillestrøm og er i dag 5+0. Har termin 24 februar =) Dette er vår første =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei!!

 

Jeg er 26 år, er fra Sørlandet og har trolig termin 5.ferbruar. Vi har en gutt på 2,5 år fra før.

 

Blir moro å følge dere fremover!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg er 31 år og har ei jente på 2,5 år. Venter en liten lillesøster eller lillebror ca 24.februar. Bor i Trondheim.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kira 1+1 underveis ♥

Jeg er 33 år, og bor rett utenfor Drammen. Er gift og har en datter på 20 mnd;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei. Jeg er 37, har ei datter paa 9 og en sönn paa 6. 3 barnet er venta 10 feb.:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 31år og venter barn nummer tre i begynnelsen av februar. Foreløpig termin 2.februar 2012. Har fra før to gutter på 3 og 4år. Jeg er fra stavanger. Jeg gleder meg til å få et nytt familiemedlem i hus :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg er 27 år. Venter nummer 2 i slutten av februar! Har en sønn på 5, så dette gleder vi oss alle veldig til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ei jente på 25år, venter nr 1 20.februar 2012.

Vi gleder oss veldig til å bli 3 stk. Vi er begge studenter med jobb.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:) jeg er ei jente på 23 som venter nr 2 den 3 februar;) har en fantastisk gutt på 2,5 år:) gleder oss masse til å bli 4:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To jenter 27 og 29 år, fra Trondheim som venter vårt lille første frø den 5 februar <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg 26 år bosatt i Bergen, gravid for første gang, og har foreløbig termin 22.02.12, og har en sterk følelse at det er en jente vi venter =)

 

Jeg er rimelig dårlig med heftig kvalme og spyr når kroppen finner det for godt. Er sykmeldt frem til fredag. Kan per dags dato ikke gå i butikken, dusje, lage meg mat eller kle på meg, uten å; sette meg ned, hvile, spy eller føle jeg skal besvime :P

 

Håpe formen tar seg opp snart! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Jeg er 32 år og venter barn for første gang. Alt er veldig spennende og jeg håper alt går bra med småen. Termin 10. Februar. Bosatt i Sunnhordaland.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...