Gå til innhold

Presentasjonstråd?!


Amazed..♫ 01.02.2012 ♫

Anbefalte innlegg

Skal vi lage en liten oversikt over hvem vi i februar klubben er? Vi skal jo forhåpentligvis følge hverandre i noen måneder fremover ;-)

 

Jeg er ei jente på 25 år som venter barn nummer tre i begynnelsen av februar. Foreløpig termin er 03. februar 2012. Har fra før av to jenter på tre og seks år. Blir spennende med en liten baby til i hus, gleder meg! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er ei jente på 22år som venter nr 2<3

jeg har fra før en Gutt på 1 år den 11juni=) jeg har termin 3-2-12

*gledermeg'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg er 35 år og bor i Oslo og venter mitt andre barn 5. februar. Kjempespennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ei jente på 25 år, bor i sandefjord.

Venter min første, så dette er veldig spennende.

Foreløbig termin er 02.02.

 

Blir morro å følge hverandre, syntes iallefall jeg som aldri har sett to streker før :D :D

 

Har bestilt mitt første 'gravid' blad, og gleder meg sinnsykt til det kommer! Er det noe dere har bestilt eller noe til graviditeten???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg er 33 år, bor i Oslo og venter barn nr. 2! Har fra før en gutt som blir 2 år i august! :)

 

Er kjempe spent på dette, og har litt blandede følelser akkurat nå!!! MEN jeg veit jeg kommer til å glede meg veldig når det går virkelig opp for meg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 29 år og venter mitt andre barn. Fra før av har vi verdens herligste snuppe på 18 mnd. Jeg er veldig spent på dette svangerskapet, for jeg hadde et høyrisikosvangerskap med flere komplikasjoner sist. Men alt gikk bra til slutt. :)

Foreløpig termin er 07.02.2012. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

 

Jeg er 34 år og bosatt i Bergen! Venter barn nr 2 i begynnelsen av februar. Har fra før en herlig gutt på 3 år;-) Gleder oss masse til et nytt lite nurk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

 

Jeg er 24 år i juni, venter nr 2. Jente på 2 år fra før.

Håper det går bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Jeg er 35 år og venter mitt tredje barn 8.februar. Har fra før to jenter, ei på 4,5 og ei på 2. Ble gravid litt før vi egentlig hadde planlagt, men når vi først ble det så gleder vi oss!

Håper det blir litt aktivitet på denne terminklubben. De forrige gangene havnet jeg i terminklubber som var serdeles lite aktive og det var jo litt kjedelig.

 

Har hadd litt ømme bryster, var faktisk derfor jeg tok testen i går. Ellers kjenner jeg ingenting og satser på å unngå kvalmen i dette svangerskapet også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jente på 32 år her, gravid med første barn etter lang tids prøving. Gift på første året med verdens beste mann!

Vi stod på trappene til IVF, men ville prøve noen få runder med FSH-stimulering i regi av Riksen først.

På første runde satt visst spiren. Helt utrolig følelse etter to år som prøvere uten en eneste positiv test! HCG-nivå ble målt i går til 272, hvilket visstnok er bra til 14 DPO :D

 

Av symptomer har jeg egentlig ikke hatt noen veldig tydelig tegn. Ømme bryster og murringer, men ikke mer enn vanlig.

 

Håper det blir livlig her fremover, og at alle får være med videre! Termin her er beregnet til 8. februar 2012.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei alle sammen!

 

Jeg er 26 år og har tydeligvis ( i følge testen) nummer 2 i magen. Har ei jente på 2 år også. Den lille som skal ruges frem skal være her 8.februar, i alle fall frem til ultralyden sier noe anna. Så dette er morro!

Jeg bor i Stavanger, andre som gjør det?

 

Har ingen tegn til noe som helst enda, og sist svangerskap spydde jeg i 6 mnd.. Er litt spent på om det plutselig kommer, men krysser fingra for et litt bedre ett denne gangen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er 35 år og venter barn nr 2 12. februar. Bor i Akershus. Veldig rart å være gravid igjen. Tok 6 pp'er denne gangen, og syntes det var mer enn nok. Alikevel har jeg en følelse av "Huh? Is this it?" He he he. Kjenner ikke noe av noenting, men det kommer vel tidsnok, både kvalme og bekkenløsning *sukk*.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 29 år. Har to barn fra før, jente på 5,5 år og gutt på 2,5 år. Nr 3 er ventet rundt 4. feb. Ble gravid litt fortere enn forventet, så litt skrekkblandet fryd dette her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 31 år fra Oslo og venter mitt 2. barn helt i begynnelsen av februar. Vi brukte 6 pp denne gangen før det endelig satt igjen og gleder oss masse til nummer 2 kommer. Regnet liksom med at man ikke skulle være like spent denne gangen, men jeg er helt i hundre og gleder meg bare til uke 12 er overstått så jeg kan senke skuldrene littegranne.

 

Håper dette blir en super klubb! Vi var en Oslogjeng fra min forrige gruppe her som møttes jevnlig hver 14. dag under graviditeten og har fotsatt å treffes både med og uten barn etter vi fødte, blant annet har vi hatt felles bursdagsfeiring for hele gjengen. Kjempekoselig! Så dersom andre etterhvert vil prøve seg på noen treff er jeg gjerne med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann damer ,jeg er 28 år og bor i Stjørdal og har en sønn som blir 2 på august.Har termin med spiren 7.februar 2012.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei :) eg fekk positiv test i dag! jeeei :) er 22 og bor i Bergen.

Dette blir vår første, etter 1 års prøving er gleden veldig stor.

Termin blir vel rundt 12 februar vil eg tru :)

Gleder meg til å fortelle det til samboeren min når han kommer heim frå jobb :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 24 år og venter nr 3.. Termin er ca 4 Februar..

Har en jente på 3 og en gutt på 1 år... Så blir noen travle med fine år fremover... Bor i Bergen..!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:) Jeg er 22 år, og bor i Tromsø. Jeg og samboern har vært sammen i 1 år, og dette var ikke planlagt. Men etter mye samtale og diskusjon gleder vi oss kjempemye nå. Lille frøet har foreløpig termin 05.02.2011.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en dame på 30 år som venter mitt andre barn 5.2.12. Gleder oss stort. Vi har en gutt på snart 4 år fra før. Gleder meg til uke 12 er kommet så jeg kan senke skuldrene litt og fortelle gladnyheten til alle andre:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg blir 24 år på onsdag (8.juni) og detta er den beste bursdagsgaven noen sinne! Første babyen vår. Vi bor i Utah, USA. Foreløpig termin er 9. februar 2012.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...