Gå til innhold

Presentasjonstråd?!


Amazed..♫ 01.02.2012 ♫

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg signer inn her! Er ei jente på 28 som bor i Oslo. Har ei datter på 14 mnder og venter neste (som ikke var planglagt) 10.februar 2012.

 

Foreløpig noe blandede ølelser ved det hele, men jeg vet det kommer til å gå seg til og ende opp med stor, stor glede :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

Her er jeg ei jente på 22 snart 23 år med en liten spire i magen :)

Sammen med min kjære mann Robert på 24, bor i Molde og har akkurat kjøpt oss en tomannsbolig.

Smiler til livet akkurat nå =)

Spennende tid fremover, har uregelmessig mens så har ikke noen termin enda. Litt bekymret for å miste gukket i magen.. men det er vel normalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 32 år og venter nr 2. har gutt på 2,5 år fra før. Foreløpig termin er 6 februar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

 

Jeg er ei jente på 21 år, heter Monica, bor i ullensaker, kløfta sammen med samboer Marius.

Første barn er ventet ca 14.02 , så dette er veeeeldig spennende for meg!!

 

Tisser på pinner hvertfall en gang i uka for å få samme lykkerus som første gangen, tar bilde av pinnen og danser rundt av ren glede resten av dagen!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 31år, bor på østlandet! Har ei jente på 3år og har hatt 2 aborter etter henne, så krysser alt jeg har for at alle gode ting er 3!

Termin: 09.02.11 <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jeg er 26år,bor i Bergen:). Jeg har en jente på 2 år og har også hatt to Sa/Ma etter henne så håper virkelig at alle gode ting er 3! for oss begge Tupsi:).

Har termin ca 15-18feb:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er 20 år fra bergen, har også mistet så nå får vi håpe denne klamrer seg fast i 9 mnd til:D 17.02.12 vi gleder oss masse. lykke til alle sammen <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hippo ღ

Jeg er 26 og fra Bergen. Er gravid med min første <3 Prøvde i 2 år. Jeg har pcos. Og har gått på pergo, og var til laparoskopi i januar. Og nå klaffet det endelig! Klarer ikke helt å tro på det. Så har tatt 4 tester. Senest i går ;) Foreløpig termin 6. februar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en jente på 22 år fra bergen. Er gravid med nr 2 og har en jente på snart 3,5 år.. Foreløpig er terminen 10 februar.. :) Gleder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 år bor i Oslo og gravid med første, termin 02.02.12 Veldig spennende det her, men samtidig litt rart da pappa døde dagen etter at jeg fant det ut - kanskje det er en mening med det her?

 

Spent på symptomer som kommer fremover:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 35 og venter mitt andre barn, foreløpig termin er 8.februar. Har en gutt som blir 2 år i september :) Bor i Bergen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Jeg er straks 37 år, og venter mitt andre barn 13.februar. Har en gutt som blir 2 år i september. Bor i Bærum. Krysser fingrene for at alt går veien denne gangen, etter en SA i uke 5., og en missed abortion i uke 10. Gleder meg masse, og satser på at det går bra denne gangen :-)

 

Christine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan,

jeg er 34 år og mamma til ei jente på 22 måneder. Venter nr 2 15.februar og gleder oss veldig:-)

 

Bor i Kristiansand, så håper det er flere Kristiansands-mammaer her så vi kan treffes etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Er ei jente på 28 år fra Oslo og har termin 24. februar. Dette er min første graviditet og jeg er veldig spent! Krysser fingre for at alt går bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg er 35 år, fra Bergen og har to nydelige jenter fra før:-) Har termin 1. februar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg r ei jente på 24 år som sammen med min samboer (25) venter vårt første barn rundt 20. februar :) Gleder oss!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jente som blir 25 i des, venter vårt 2 barn , etter dødfødsel i januar 2 uker før termin er jeg nå blitt gravid igjen. Savnet etter det v mistet kontra ønsket etter det vi aldri fikk veier opp mot hverandre, og det er med skrekkblandet fryd jeg nå er kommet 6 uker på vei, foreløpeig termin er 07.02. men vil nok bli igangsatt tidligere grunnet forrige svangerskaps utfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg er da 24 år, er en blid sørlending bosatt i Mandal.

Vi venter vår første 7, Februar (dagen før min bursdag faktisk:))

 

Gleder oss masse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...