Gå til innhold

Presentasjonstråd?!

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg signer inn her! Er ei jente på 28 som bor i Oslo. Har ei datter på 14 mnder og venter neste (som ikke var planglagt) 10.februar 2012.

Foreløpig noe blandede ølelser ved det hele, men jeg vet det kommer til å gå seg til og ende opp med stor, stor glede :)

Fortsetter under...

Hei

Her er jeg ei jente på 22 snart 23 år med en liten spire i magen :)

Sammen med min kjære mann Robert på 24, bor i Molde og har akkurat kjøpt oss en tomannsbolig.

Smiler til livet akkurat nå =)

Spennende tid fremover, har uregelmessig mens så har ikke noen termin enda. Litt bekymret for å miste gukket i magen.. men det er vel normalt.

Annonse

Hei!

Jeg er ei jente på 21 år, heter Monica, bor i ullensaker, kløfta sammen med samboer Marius.

Første barn er ventet ca 14.02 , så dette er veeeeldig spennende for meg!!

Tisser på pinner hvertfall en gang i uka for å få samme lykkerus som første gangen, tar bilde av pinnen og danser rundt av ren glede resten av dagen!

Gjest Hippo ღ

Jeg er 26 og fra Bergen. Er gravid med min første <3 Prøvde i 2 år. Jeg har pcos. Og har gått på pergo, og var til laparoskopi i januar. Og nå klaffet det endelig! Klarer ikke helt å tro på det. Så har tatt 4 tester. Senest i går ;) Foreløpig termin 6. februar :)

Annonse

Hei

Jeg er straks 37 år, og venter mitt andre barn 13.februar. Har en gutt som blir 2 år i september. Bor i Bærum. Krysser fingrene for at alt går veien denne gangen, etter en SA i uke 5., og en missed abortion i uke 10. Gleder meg masse, og satser på at det går bra denne gangen :-)

Christine

Jente som blir 25 i des, venter vårt 2 barn , etter dødfødsel i januar 2 uker før termin er jeg nå blitt gravid igjen. Savnet etter det v mistet kontra ønsket etter det vi aldri fikk veier opp mot hverandre, og det er med skrekkblandet fryd jeg nå er kommet 6 uker på vei, foreløpeig termin er 07.02. men vil nok bli igangsatt tidligere grunnet forrige svangerskaps utfall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...