Gå til innhold

Presentasjonstråd?!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Heisann. Jeg er helt på grensen til å kunne være med i denne klubben. Fant ut i går at jeg er 4 uker på vei, og har termin 29. februar, skuddårsdagen. Håper på fødsel 1. mars, da min samboer og jeg har vært sammen 6 år den dagen. Vi bor på østlandet.

Jeg er 26 år, og har ingen barn fra før. Det kribler deilig i magen nå. Barnet var ikke planlagt, men det er veldig koselig at han/hun kommer :)

Har termin 10.feb med nr 2. Veldig planlagt svangerskap :) Vi har ei jente fra før som blir 4 til høsten. Er 25 år og samboer med pappan til barna, bosatt sentralt i Østfold.

Vært på tidlig ultralyd i dag og fikk se et bittelite hjerte som slo <3 gleder oss enormt.

Annonse

Annonse

Jeg 26 år bosatt i Bergen, gravid for første gang, og har foreløbig termin 22.02.12, og har en sterk følelse at det er en jente vi venter =)

Jeg er rimelig dårlig med heftig kvalme og spyr når kroppen finner det for godt. Er sykmeldt frem til fredag. Kan per dags dato ikke gå i butikken, dusje, lage meg mat eller kle på meg, uten å; sette meg ned, hvile, spy eller føle jeg skal besvime :P

Håpe formen tar seg opp snart! =)

• 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...