Gå til innhold

kan ikke stole mye på BV

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du er jo bare helt blåst!! At en fyr på over 30 år finner deg interessant er meg en gåte!!! Sier jo mest om han... Stakkars ungen deres!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"Hun er 28 år nå så hun er jo ikke SÅ moden! "

øøhhh... hva sier det om deg som er NESTEN 18 år da, hi?

Skrevet

For å si det sånn, jeg tror det er mindre skadelig for en unge å få en is i ukedagene, nugatti og syltetøy på brødskiven og ikke få badet hver dag, enn det er for ditt barn og vokse opp med en mor som er såpass pling i bolla. God bedring til deg...og mannen din også forsåvidt som ikke kan være riktig navla han heller.

Skrevet

Er vel en grunn til av svigermoren din har MYE kontakt med deg HI. Hun føler vel at du trenger mer tilsyn enn datteren:-), samtidig så skjønner hun ikke helt hvordan sønnen har klart å få barn med en person som er mer ett barn enn en voksen.

Skrevet

"kom og hent meg lissom" Det burde du heller skike ut. Du virker ikke riktig frisk, synd at du har et barn. Håper 30-åringen er istand til å ta være på barnet og forhåpenligvis få seg en mer MODEN kjæreste når du ligger på galehjem.

Skrevet

hehehehe!!! Noen saftige svar du får HI. Beklager, kan ikke annet enn å være enige med dem:/

Skrevet

Ha ha ha ha...... Ler så jeg griner.

Hvor mange skulle det jobbet i barnevernet hvis de skulle tatt kontakt og snakket med alle foreldre som er så "gærne" at de gir barna is midt i uka, tar barna fri fra barnehagen eller ikke bader barna hver eneste kveld. Jeg ville nok at BV på døra opptil flere ganger i måneden for å ha utført dårlig barneoppdragelse.

Nei, du må nok være et forumtroll eller så er du rett og slett stokk du. Ja, unnskyld at jeg sier det men klarer ikke la være.

Kanskje du skal ta deg et lite kveldskurs i norsk rettskrivning og bruke tiden på det, istedetfor å plage "svigerinna" di.

Skrevet

tror også det er fordi jeg faktisk kan ta i mot råd UTEN og bli sinna og jeg kan inrømme feil. jeg har jo aldi sakt at jeg er bedre enn andre eller at jeg er bedreviter. bare at jeg synes det er viktig og gjøre ting riktig.

altså unskyll alle sammen... jeg prøvde bare spørre hvordan jeg kan hjelpe henne!! men i stede ble jeg angrepet og kallt masse stygge ting av folk som har fordommer mot unge mødre.

HI

Skrevet

Dette må være forumtroll. Med den elendige skrivinga på toppen og de banale grunnene. Vi tar barna fri fra barnehagen ofte, for å gjøre gøyale ting når vi har sjans til det, som badeland, lekeland eller tur et eller annet sted. Vi spiser is midt i uka hvis sola skinner, syltetøy og Nugatti får de også av og til. Bader ikke barna hver kveld, men når de er skittne og trenger et bad.

Skrevet

Gjør det vondt å være DUM, HI??

- Du burde samtidig få litt hjelp med den dysleksien din ;o)

Skrevet

Hvis jeg tenker etter, så spiste 3 åringen min is både onsdag og torsdag forrige uke.

I helgen fikk han syltetøy på brødskiva. I dag var han og pappa'n i svømmehallen. Etterpå kjøpte de is....

Vil du vite fullt navn og adresse? Jeg må jo være "hot" i forhold til å meldes til BV....

Skrevet

Kjære dere alle sammen.

HI skriver jo i et av innleggene sine at denne venninnen ikke leser Foreldre & Barn og slike blader. Dama er jo da dømt til å bli en dårlig mor, fordi hun ikke leser slike blader.

Nei, jeg håper snart det blir obligatorisk at alle nybakte foreldre automatisk må tegne abonnement på Foreldre & Barn helst da under graviditet.

Tror jeg kontakter Audun Lysbakken og foreslår at han burde ta opp dette i Stortinget som et nytt lovforslag rett og slett.

Skrevet

det du skriver sier mer om deg enn om meg... en dag kan de vere din sønn eller datter som ikke for den hjelpen di trenger på skolen og etterpå skal bli mobbet på internet for det!! tenk på det du før du mobber andre....

HI

Skrevet

Dette må lissom være dagens innlegg, lissom :D

Skrevet

du kan jo melde meg også. Jeg er dessuten ung mor og gjør omtrent alt som svigerinnen din gjør. Føler virkelig at jeg trenger besøk av bv. Send meg pm så skal du få fullt navn og adresse...

Vi snakkes da lissom

Skrevet

Hvis flesteparten av de unge mødrene er som deg HI, så er det jammen ikke rart at det er fordommer mot unge mødre altså:-)

Skrevet

Jeg var 20 år da jeg fikk nr 1, men jeg NEKTER å tro at jeg var som deg på den tiden. Har ikke noe med at vi har fordommer mot unge mødre, men vi blir litt oppgitt når ei på 18 år melder svigerinna til barnevernet for ting som er helt normalt. Det er DA "alders-angrepet" kommer. Tenker du f.eks på at for noen så kan din framgangsmåte være feil? F.eks; Om du bader barnet hver dag så blir huden mer ømfintlig. Da kan barnet utvikle hudallergier, eksem o.l, fordi det naturlige bakterie"laget" blir vasket bort. Tenk om noen hadde meldt deg til bv pga det? Det er derfor du får pes, fordi vi gamle kjerringene vet at man må tenke før man snakker/handler/uttaler seg osv. Bare ment som råd, ikke som fordommer..

Skrevet

tenkt på det før du vurderer å melde en helt normal mor til barnevernet fordi du er en bedreviter på 17 år....ooobs NESTEN 18

Skrevet

Det er lissom det ass.. Sykt fett innlegg ass!

Hilsen ung mor

Skrevet

Ingen tvil om at du HI ikke har fått den hjelpen du trenger. Det ser man jo bare ut fra det første innlegget ditt.

Du burde vel neppe satt barn til verden før du hadde fått den hjelpen DU trenger, du trenger tydeligvis hjelp til både rettskriving og hjelp på andre plan .'

Dvs, det er vel litt vanskelig å få satt inn en mer intelligent hjerne nå i ettertid, du må nok dessverre leve med den halve deffekte som du allerede har;-)

Skrevet

Jeg håper ikke alle som har svart her inne nå tar dette for god fisk? det må jo bare være tull.. jeg ler av dette. ingen er så dum i huet at de ikke skjønner at dette er det mest idiotiske å komme med? bad hver dag liksom? hehe...

Skrevet

prøver ikke ta di stygge svarene deres som ``god fisk`` men likevel gjør de litt vondt når folk skal rakke ned på meg fordi jeg er ung og ikke forer barn med sukker.. det sårer virkelig!

HI

Skrevet

Du burde ta de "stygge" kommentarene for god fisk, HI , de er i hhvertfall berettiget.

Er du seriøst konstatert helt normal???

Skrevet

Jeg tror du har misforstått litt, HI!

Det er ingen som rakker ned på deg fordi du er ung mor som ikke forer barnet med sukker. Er ikke noe galt i å være bevisst på hva man gir til barna. MEN det du får pepper for er at du meldte svigerinna di til bv på det grunnlaget du gjorde.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...