Gå til innhold

kan ikke stole mye på BV

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvis du sa til barnevernet det du har skrevet her, så skjønner jeg at de ikke gidder å bry seg. Man er ikke en dårlig mor dersom barnet får is midt i uka eller om man får syltetøy på brødskiva. Hva prøver å du å oppnå egentlig? At barnevernet skal innkalle henne på møte for å fortelle henne at man ikke kan gi barnet sitt is midt i uka?

Vet du i hele tatt noe om hva barnevernet hjelper til med? Du virker jo som den som trenger hjelp av dem av dere to.....

Du har jo ikke litt grep om hva det vil si å være forelder, dersom du tror din "venninne" trenger hjelp av barnevernet.....

Hun er nok en god nok mamma for sitt barn, så får du jobbe selv med å være det du mener er god nok mamma for ditt barn.

Si meg - stod du virkelig så langt på sidelinja da vettet ble delt ut, HI?

Annonse

hahaha.. jeg ler så jeg holder på å dette ut av stolen nå, HI.. Lo faktisk så høyt at jeg vekte opp babyen..

Hvis barnevernet skal etterforske alle som gir barna sukker, veeel da har de jo ikke tid til annet :)

Dessuten; hvem sier at DIN måte å oppdra barnet er det rette?? Er du 20 år og verdensmester??

det er jo ikke bare isen jeg reagerer på! vil bare at hun kan få litt hjelp til og skjønne rett og galt... hun er ikke sånn som leser foreldre og barn og sånne blader så jeg tror ikke hun skjønner at sukker kan skade.. seriøst så vil jeg ikke henne noe slemt bare hjelpe henne.. :(

HI

Annonse

har ikke sakt at man er dårlig mor selv om man ikke leser foreldre og barn men jeg tenkte at d kanskje er viktig og få litt informasjon om sånt...

har jo heller ikke sakt at hun er en dårlig mor bare at hun ikke er en god nok mor... det er nå det jeg føler..

HI

Herregud, nå ble jeg bare trist! SNART 18 år? Og du har barn med en mann på over 30? (drar konklusjonen fordi du sier dama er 28 år og lillesøstra til mannen din). Var du i det hele tatt "lovlig" da du fikk barn??

Huff, jenta mi, jeg vet ikke hva jeg skal si. Det er flott at du ønsker å gjøre det rette for barnet ditt. Men du er dessverre for ung til å skjønne at verden ikke bare er svart/hvitt. Det finnes ingen fasit på hvordan barn skal oppdras. Hadde det gjort det så hadde det fulgt med en håndbok eller bruksanvisning ;) Som du ser nedover her av svarene du får, så er det vel heller du som bør gå litt inn i deg selv og ikke svigerinna di. Vi "eldre" mødrene har litt mer peiling på hvordan verden fungerer og dessverre er det flere av oss som syns du virker ufattelig umoden til å ha barn når du har denne holdningen. Når du er så kjapp til å melde svigerinna di på dette grunnlaget, så understreker du bare at hjernen virkelig ikke er ferdig utviklet før du er nærmere 25 år. Den delen av hjernen som forutser konsekvenser er nemlig den delen som utvikler seg senest, og dette går du dessverre en høy gang. Du skal være glad du selv ikke har blitt meldt om du virkelig er så barnslig som du fremstår. Kunne jo fort være at noen mener du trenger å oppholde deg på et mødrehjem, eller noe....... just saying...........

Og ei jente på 17 år skal lære henne forskjell på rett og galt??

(mente ikke å fornærme alle 17åringer her, bare de som er like naive som HI). Tror du virkelig man kan lese seg til hvordan barn skal oppdras i foreldre & barn? Flott at du leser om disse temaene, men kjære deg; du virker ikke helt på nett.. Sorry..

HI, hvor var du da vettet ble utdelt??? Alvorlig talt, du kan ikke være helt i vater:-)

Dette var dagens morsomste innlegg, så idiotisk at det rett å slett bare var til å le av. Skulle det være ett provoserende innlegg, så har du mislykkes,hahahahahahaha

Helt ærlig så tipper jeg at grunnen til at barnevernet ikke etterforsker saken din, er fordi de er mer opptatt av å etterforske mannen din for å ha hatt sex med et mindreårig barn.. Hvis du er 17 år og har et barn som er stort nok til å spise vanlig mat så betyr det at du var 16 år da du fikk henne? Og kanskje bare 15år da barnet ble unnfanget?? (kanskje et skudd i blinde her, men..) Og så tror du ei på 28 gidder å ta imot råd fra et barn??

æsj, nå ble jeg bare uvel. 34år og du er 17??

Og hva mener så denne mannen om søstra sin måte å oppdra barnet på? Dette er da ikke dårlige vaner, dette er SÅNN DET ER. Man kan ikke skjerme barn mot sukker, for det er sukker i så mangt. Men man kan jo ha et sunt kosthold for det. Er snakk om moderasjon. Alt med måte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...