Gå til innhold

Oktobermødre- hvem er vi????


-lykken er 3-

Anbefalte innlegg

Er 19 år og dette er første gang eg er gravid :) Bur med min forlovede i Kvinnherad, Hordaland. Termin 31 oktober ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

er 28 år og venter barn nr to en gang mellom 14 og 31 oktober:) dem klarer ikke å bli enige om terminen min så jeg får nøye oppfølging:) har fra før en herlig liten gutt som blir 4 i juli. jeg og forloveden har vært sammen i snart 8 år og vi bor i ei lita koselig bygd på averøya i møre og romsdal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 22 år, har ingen barn fra før, og venter en liten gutt 1.Oktober :) Kommer i fra Nord Norge, men bor i Fræna (Møre og Romsdal) med kjæresten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 32 nå, fra Oslo. er trolig 33 når den lille gutten vår kommer til verden (dersom han ikke kommer før termin da...) Har nemlig bursdag i oktober selv, hehe.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Er 30 år gammel, bor i Akershus på Lørenskog. Venter min første barn 28.oktober, og det blir en gutt. Bor sammen med verdens beste kjæreste og er lykkelig! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har termin 7 oktober, venter oss ei jente. :)

vårt første barn :)

gleder oss kjempe masse.

 

bor i bjerkreim, Rogaland

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Hei!

Har akkurat blitt medlem, så dette er helt nytt for meg. Fokuset de siste dagene har kun vært på tragedien i Oslo og Utøya, så merker at jeg trenger å tenke på noe hyggeligere nå. Jeg er 30 år, har en skjønn datter på 2 år, og venter en gutt i slutten av oktober. Jeg bor nå i Fredrikstad, men har bodd flere andre steder i landet. Jeg gleder meg masse til det nye familiemedlemmet, og er både spent og litt nervøs for hvordan hverdagen som tobarnsmamma blir.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 23 år, venter mitt første barn 21 oktober :) gleder meg masse.. kommer fra Aurskog, men flytter til Lillestrøm til neste uke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei..

Jeg er 21 år.. Venter nr 2 i oktober så klart, termin: 24 oktober (FN-dagen å greier ;p hehe)

Jeg og min mann har jo da en datter fra før, hun blir 3 i november :)

Våler, Hedmark :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Jeg er 23 år og venter en jente den 19.oktober.

Bor i Fredrikstad og jobber per dags dato i Ski i Akershus,

Er veldig spent på å bli mamme, dette er min første =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 27 år og venter barn nr. 1. Er en liten gutt og termin er satt til 23. oktober :) Bor på Leirsund - rett utenfor Lillestrøm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

Jeg er 22 år, og venter en lita jente 8 oktober. Bor og studerer førskolelærer i Bergen. Noen andre Bergensgravide her ? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

Hei vorende mødre =)

 

Er selv 25år og venter mitt 3 barn , har 2sønner fra før en på 8 og en på 4 venter nå en liten tulle.bor drammen i buskerud

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 31 år, bor i Bamble Telemark.

Jeg har 2 prinser en på 8år og en på 6år og venter nå ei lita prinsesse :)

Min termin er 27 okt men ul er 30 okt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...