Gå til innhold

Oktobermødre- hvem er vi????


-lykken er 3-

Anbefalte innlegg

Så ett innlegg fra en annen terminklubb der de skrev alder, barn fra før og termin + ev. hvor i landet dem kom fra :) Kjekt å vite litt om hverandre her inne :) So here we go!

 

Er selv 31 år (32 når babyen kommer til verden), har to barn fra før, en sønn på 12 og ei datter på 10 år...... Har termin 28.Oktober, og bor i Harstad, Troms.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er 22 år :) (23 når barnet er kommet til verden). Venter mitt første barn, som forøvrig er en liten gutt <3 Terminen er satt til 4. oktober, og jeg og kjæresten gleder oss stort!

 

Er fra Harstad og vi har hele familien til både meg og kjæresten der oppe. Bor sammen med min kjære i Stavanger, og stoooortrives her! Men ender nok opp i Harstad igjen etterhvert ;)

 

-babygullet1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 21 år,ingen barn fra før,foreløpig termin 7/10-11(UL på torsdag). Fra Oppland.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg er 29 år, har ingen barn fra før. Har termin 7. oktober, og bor i Akershus, Nedre Romerike. Venter tvillinger.

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er snart 37 år, venter nr. 3 med ul-termin 9.oktober. Har to jenter på 11 og 12 år fra før som blir ypperlige barnepiker. Legen sier det er ei lita frøken som kommer med et lite forbehold. Bor i Vestfold, Tønsberg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

 

Jente på 20 år med ei utrolig søt tulle fra før på 4 år :) Har termin 18 eller 25 oktober hittil, men UL den 26 mai så da får vi se :) Er fra Østfold, Rygge :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ei jente på 24 år som har en gutt fra før på 3 år (fire i aug). Har ternmin med nr 2 ca 12 oktober! Bor i Trondheim.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 35 år nå fyller 36 før barnet kommer ( begynner å bli store tall). Har to barn fra før jente på 8 år, gutt som blir 3 i slutten av mai. termin 22 oktober. Storesøster ønsker seg lillesøster og storebror ønsker seg lillebror, en av mine to små som ikke får ønsket sitt oppflylt :-) Bor på Kolvereid i Nord Trøndelag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Er 26 år og har ingen barn fra før. Har termin 25 oktober, og vi gleder oss kjempe masse! <3

 

Bor i Molde :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Jeg er 29 år,har en nydelig liten gutt på 2.5 år,gift med verdens beste mann,venter nå en baby rundt 26 oktober. Er fra Bergen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg er 23 år og har en sønn på 4,5. Venter nr. to den 21.Okt (foreløpig termin). Er fra Møre og Romsdal, men bor for tiden i Rogaland.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg er 26 år og venter mitt 3 barn i 26 oktober foreløbig. blir vel kansje endra etter ul 24 mai. jeg bor i narvik. min største gutt e 6 år og han minste blir 3 år 31 oktober.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter vårt første barn, jeg er 22 når barnet kommer :) har termin 10.10.11 og tror det blir en frøken, "turbofrøken" ;) bor i hedmark..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

 

Eg og min samboer bor på sotra, rett utenfor Bergen. Eg er 23 år og dette er vårt første barn. Foreløpig termin er 30. Oktober, men tror nok den blir endret etter ultralyd 31. mai.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 25 år, har en sønn fra før, han blir tre i november :) Bor på Tangen, Hedmark. Har foreløpig termin 17. okt ( ul 19.mai :)) Gleder meg til å få en familie på fire, men synes også det er litt skummelt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er 29 (30 når babyen kommer). Jeg har ei jente på 3 år (blir 4 8.okt.). Ho gleder seg veldig til lillebror kommer og har termin 11 okt. etter ordinær ul idag. Jeg bor i Arendal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann jenter!!

Er 29 år fra stavanger og venter gutt nr 2 --> 01.10.11 etter ordinær ultralyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 28,har en gutt på snart 2,oppvokst ryfylke og stavanger,men bor I Englang.termin 25 oktober2011.ønsker meg enda en gutt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er fra Akershus og er 26 år. Venter mitt første barn og foreløpig termin er satt 17. oktober. Har UL (i 20. uke), den 26. mai, så nå er tålmodigheten virkelig på prøve :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har jeg blitt 35 åt og venter barn nr 2 og 3 denne gangen. Har ei snuppe på 3,5 år fra før.. Termin er satt til 9. oktober. Bor i Hammerfest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...