Gå til innhold

Oktobermødre- hvem er vi????


-lykken er 3-

Anbefalte innlegg

Gjest Gurimamma

Hei!

 

Jeg er 33 år og venter vårt første barn 6 oktober. (som for øvrig holder sitt kjønn veldig hemmlig for oss)

Holder hus i Rygge i Østfold

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg er ei jente på 20 som venter nr 2 i 12 okt. foreløbig :) har fra før en gutt som fyller 2 i desember

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 33 år og har ei jente som blir 2 i juli. Ventar tvillingar, med forløpig termin 20.10. Ultralyd om 3 dagar :) Bur i Ålesund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest isimagen

Jeg er 24 år og venter en gutt 8. oktober. Er samboer på 5. året og forlovet oss nylig. Vi venter vårt første barn.

 

Bor nå i leilighet på Grünerløkka i Oslo, men flytter snart til rekkehus i Bærum :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 19 år gammel (mest sannsynelig 20 når babyen kommer). Dette er mitt første barn :) Har termin 19. oktober men skal på UL fredag så da blir den kanskje flyttet (mest sannsynelig) Bor i Oslo :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen. Jeg er 30år, forhåpentligvis 31 når gutten min kommer. Har 2 jenter fra før på 4 og snart 7 år. Fra Stavanger/Sandnes. Jeg har termin 9/10 oktober.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ei jente på 30 år som venter min første (gutt) med termin den 09.oktober. Jeg bor i Oslo og er gift med verdens beste mann :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg er 32 år, har en gutt på 11 år og ei jente på 3 år. Venter nå nr. 3, termin 22. oktober. Skal ikke vite kjønnet denne gangen heller, så vi har lister på både gutte- og jentenavn.... Bor i Tromsø.

 

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er 30 år og fra mo i rana. jeg har ingen fra før mens min bedre halvdel har 4 fra tidligere forhold. en på 19, en på 17, ei på 14 og en på 3.venter en liten prins 2 oktober :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 23 år fra Bergen. Har ingen barn fra før, men venter nå to eneggede jenter 19. oktober (har vel egentlig fått vite at jeg blir satt i gang 3-4 uker før dette). Gleder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er 29 år. Samboer (gjennom syv år) og jeg venter vårt første barn 20 okt. Ultralyd i uke 13 og 19 viste begge at det er en gutt på vei. Bosatt utenfor Drammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. jeg er 20 år, bosatt i Fredrikstad og venter nr 2 den 12 oktober. Har en liten prins på snart 2 år :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 28 blir 29 innen gutten er kommet, og mannen min er 29 år. Kommer fra Ålesund.

Dette er vårt første barn og forventet termin er 5 oktober:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er 24 år, har en gutt på snart 4, å venter ett nurk til =) vet ikke kjønnet =P

terminen er 2 Oktober =) og kommer fra Kvinesdal Vest-Agder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 23 år og bor i Østfold, Askim. venter førstemann og terminen er satt til den 11.oktober. På ultralyden fikk vi vite at vi får ei lita frøken :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig med terminklubb:)

 

Jeg er 29, og rekker akkurat å fylle 30 før småtten kommer 11 oktober. Dette er vårt første barn, og vi gleder oss stort:) Kommer opprinnelig fra Skien, og bor i Lunde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle! Jeg er 29 år og har termin 21. Okt. Venter mitt første barn, så både jeg og samboeren er veldig glade og spente. Jeg bor i Bergen og jobber som ingeniør. Å være gravid er ingenting som jeg hadde forestilt meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Er 33 år, fra sotra utanfor Bergen. Har to barn fra før.Ei jente som er 9år og ein gut som er fem. Har termin 17 oktober.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 26 år (27 når barnet blir født), fra Porsgrunn. Har ei datter på 1,5fra før. Har termin 13oktober :) Venter en liten gutt denne gangen :):):):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 27 og gift med en herlig mann:-) Sammen har vi to jenter på 4 og 5 år:-) Venter ei lita prinsesse 2 oktober:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...