Gå til innhold

Oktobermødre- hvem er vi????

Anbefalte innlegg

Så ett innlegg fra en annen terminklubb der de skrev alder, barn fra før og termin + ev. hvor i landet dem kom fra :) Kjekt å vite litt om hverandre her inne :) So here we go!

Er selv 31 år (32 når babyen kommer til verden), har to barn fra før, en sønn på 12 og ei datter på 10 år...... Har termin 28.Oktober, og bor i Harstad, Troms.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143206516-oktoberm%C3%B8dre-hvem-er-vi/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er 22 år :) (23 når barnet er kommet til verden). Venter mitt første barn, som forøvrig er en liten gutt <3 Terminen er satt til 4. oktober, og jeg og kjæresten gleder oss stort!

Er fra Harstad og vi har hele familien til både meg og kjæresten der oppe. Bor sammen med min kjære i Stavanger, og stoooortrives her! Men ender nok opp i Harstad igjen etterhvert ;)

-babygullet1

Er snart 37 år, venter nr. 3 med ul-termin 9.oktober. Har to jenter på 11 og 12 år fra før som blir ypperlige barnepiker. Legen sier det er ei lita frøken som kommer med et lite forbehold. Bor i Vestfold, Tønsberg

Annonse

Jeg er 35 år nå fyller 36 før barnet kommer ( begynner å bli store tall). Har to barn fra før jente på 8 år, gutt som blir 3 i slutten av mai. termin 22 oktober. Storesøster ønsker seg lillesøster og storebror ønsker seg lillebror, en av mine to små som ikke får ønsket sitt oppflylt :-) Bor på Kolvereid i Nord Trøndelag.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...