Evigoptimisten Skrevet 27. mai 2011 #76 Skrevet 27. mai 2011 Da har tr ankommet, 1 dag før ikm. Jaja, like greit å få det overstått. Selv om det er utrolig deprimerende å gå igang med enda en ny runde. Synes tiden generelt går fort, men disse prøveperiodene går sååå sakte. Nå får vi vente i spenning på sædprøve resultatet og mine blodprøver, så finnes det kanskje en naturlig forklaring på hvorfor dette skal ta så inni helsikkens lang tid:o( Lykke til med spirene, dere som har truffet blink! Krysser fingrene for dere som enda venter på tr, og dere andre snakkes vi vel på neste tråd. (Er jo herlig å ha noen å dele dette lange prøveriet med..) Hva er kriteriene for å få pergo, Esperanza?
bligravid85 Skrevet 27. mai 2011 #77 Skrevet 27. mai 2011 Hei jenter! Ser at flere av dere har fått tanta... ( Jeg hadde IKM mandag som var, men testa negativ (ikke morgen urin)..På kvelden fikk jeg sikkelig vondt i lysken og smerter rundt venstre eggstokk. Og jeg fikk el-slim i ca 2 dager etter dette. Tror i alle fall det var el-slim.. Kan det være at kroppen min på nytt prøver å få eggløsning, og at det ikke kom noe egg da jeg trodde jeg hadde el?? Har en del stikinger i siden, og puppene mine er litt mer fyldigere, slik som de pleier å være ved mensen.. Noen som har opplevd noe lignende? Kan jeg være gravid likevell?
ellynn Skrevet 27. mai 2011 #78 Skrevet 27. mai 2011 God kveld! Gravidsymptomer har jeg ikke noen av. Men det hadde jeg ikke forrige gang heller - da gikk det ca. 2 mnd før jeg tok hintet, fordi mensen uteble. Nå høres jeg jo ut som en idiot, men vi var veldig forsiktige i forhold til syklusen samt at vi var i en stressende periode. Jeg trener en del, og trodde kanskje derfor mensen uteble. Hehe, det var fantastisk morro å få positiv test da og nå har vi en ekstremt aktiv 2,5 åring:) Har kjøpt test i dag, skal teste imorgen tidlig:) Ha en fortreffelig kveld!
ellynn Skrevet 28. mai 2011 #79 Skrevet 28. mai 2011 Og testen viste "Gravid" Herreminhatt!!!! Så morro!!! Vi går bare rundt her og smiler!! Lykke til alle sammen!! Krysser fingre og tær for at det klaffer for dere snart:) Stor lørdagsklem til dere alle!
Evigoptimisten Skrevet 28. mai 2011 #80 Skrevet 28. mai 2011 Gratulerer så mye, og lykke til videre:o)
Thalila Skrevet 28. mai 2011 #81 Skrevet 28. mai 2011 Tanta kom som vanlig på sin dag 29, så ble ikke noe denne gangen heller. Nå går jeg over i min 6 pp og er ekstra spent denne perioden siden min søster sa at hun ikke ble gravid før sin 6 pp, så det gjør det jo ekstra spennende og vite hun ble gravid da. Jeg og samboeren har ikke gått in for å bli gravide, men han har sagt skjer det så skjer det, og vi hopper verken av i svingen eller bruker kondom, skal prøve og få han til sengs litt fler ganger denne mnd Lykke til dere andre og gratulerer til dere som fikk klaff denne måneden
Thalila Skrevet 28. mai 2011 #82 Skrevet 28. mai 2011 Tanta kom som vanlig på sin dag 29, så ble ikke noe denne gangen heller. Nå går jeg over i min 6 pp og er ekstra spent denne perioden siden min søster sa at hun ikke ble gravid før sin 6 pp, så det gjør det jo ekstra spennende og vite hun ble gravid da. Jeg og samboeren har ikke gått in for å bli gravide, men han har sagt skjer det så skjer det, og vi hopper verken av i svingen eller bruker kondom, skal prøve og få han til sengs litt fler ganger denne mnd Lykke til dere andre og gratulerer til dere som fikk klaff denne måneden
Esperanza84 - gravid! Skrevet 30. mai 2011 Forfatter #83 Skrevet 30. mai 2011 Evigoptimist: vet ikke om det er noen offisielle kriterier, men jeg fikk lov til å begynne på pergo når vi hadde fått svar på sædprøven hans og den viste at ikke kvaliteten var optimal. Jeg selv har et snev av psco, men ellers skal alt være ok. Fikk alikevel begynne på pergo. Håper du får begynne snart du også! Masse lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå