Esperanza84 - gravid! Skrevet 29. april 2011 #1 Skrevet 29. april 2011 Hei! For oss som fikk besøk av heksa tr denne uka også, lager jeg denne skravletråden. Selv forventer jeg faktisk å få tr på besøk neste måned også, da jeg rett og slett tror at å bli gravid ikke er noe vi klarer på egenhånd. Men det er jo spennendes å se hvordan det går med andre:) MASSE LYKKE TIL JENTER! HÅPER SPIREN SITTER SNART!
bomsa Skrevet 1. mai 2011 #2 Skrevet 1. mai 2011 Heisann...ja, da er jeg inne i min 4pp etter sist SA. Jeg venter (eller venter IKKE) mens tirsdag 24. mai. Håper på en bliende spire i magen...:-)
Evigoptimisten Skrevet 1. mai 2011 #3 Skrevet 1. mai 2011 Hei hei! Da satser jeg på å komme inn i 28 dagers syklus, og med da ikm lørdag 28.mai. Tvi tvi, jenter! Vi snakkes:o)
pia-mor77 Skrevet 2. mai 2011 #4 Skrevet 2. mai 2011 heisann! Da var det påan igjen med ny pp. Ikm tirsdag 24. mai. Må bare dele en historie med dere: En bekjent av meg var på UL i dag - hun trodde hun var 16 uker på vei, men det viste seg at hun var 25 uker på vei!! Det hun trodde var mens var en liten blødning.. Skremmende og morsomt på samme tid!! Optimisten i meg sa straks: Da er jeg sikkert gravid likevel!! Testa selvf dagen før ikm negativt, så fornuften sier ikke det samme
bligravid85 Skrevet 3. mai 2011 #5 Skrevet 3. mai 2011 Hei igjen jenter! Da må jeg joine denne gruppa, da tr kom på besøk i forrige uke ( Har regnet meg frem til at IKM er 24.mai. Denne mnd har jeg bestemt meg for å prøve el-tester for første gang. Så det blir spennende å se om jeg har el eller ikke. Begynner snart å nærme seg 1 år siden vi først prøvde, og hadde jo en SA i november -10. Vi snakkes nærmere!
Silja81 Skrevet 3. mai 2011 #6 Skrevet 3. mai 2011 Hei Jenter Veit ikke om jeg hører til her . Kanskje dere kan hjelpe meg å finne det ut? Er i 3 pp og lærer mer og mer om kroppen min for hver pp jeg går igjennom. Har regnet meg til at jeg har 30-dagers syklus. Ikm var for 3 dager siden. Har spottet i 3 dager men idag kom "riktige" tr. Skal jeg regne dagen idag som dag 1 på syklus eller skal jeg regne den dagen jeg begynte å spotte? Hvilken dag ville dere satt som nr 1??? Bligravid85: kjekt med EL-test, har selv brukt det i mine 2 første pp og det gjør at man har litt bedre kontroll (er ukependler og har en jobb der jeg må utsette meg for ting som ikke er bra for graviditet). Skal bestille et lass med nye tester nå. Gleder med til EL
Smurfebaby Skrevet 3. mai 2011 #7 Skrevet 3. mai 2011 Blir med på denne jeg Er ferdig me tr for denne gang, varte i hele 3 dager Hehe Synes den blir kortere for hver pp. Men har til gjengjeld spotett i nesten en uke før d da. Vi starter nå på vår 4pp, kommer til å bruke cb monitoren denne gangen å. Kjempe fornøyd me den =) Så nå får vi bare vente på el å legge inn aksjer så d synger Lykke til :-)
Silja81 Skrevet 3. mai 2011 #8 Skrevet 3. mai 2011 Happysmurf; der svarte du kanskje på spørsmålet jeg stilte ovenfor? Hvis jeg da har spottet i 3 dager og tr først idag så regnes altså dagen idag som dag 1 i syklus? Fikk da 33 dagers syklus og ikke 30 som i forrige syklus. Hopper da videre til IKM uke 22 . Er uansett veldig glad at tr kom, synes det var så rart med bare få dråper kombinert med neg grav-test.
Smurfebaby Skrevet 3. mai 2011 #9 Skrevet 3. mai 2011 Jepp, stemmer det. Dag 1 er altid første dag med en ordentlig blødning
bligravid85 Skrevet 4. mai 2011 #10 Skrevet 4. mai 2011 Var den vanskelig å bruke? Jeg har selv gått til anskaffelse av en cb monitor, men kan ikke begynne å bruke den før i neste pp, om jeg ikke blir gravid denne pp :DD
Smurfebaby Skrevet 4. mai 2011 #11 Skrevet 4. mai 2011 Synes den er super lett å bruke det er en egen tråd her for de som bruke cb monitoren. Der står masse om oss som bruker den + litt til Sleng deg bare med =)
Esperanza84 - gravid! Skrevet 5. mai 2011 Forfatter #12 Skrevet 5. mai 2011 Bligravid85: el tester er fine å bruke og gir god oversikt over når du har el. Jeg har brukt det noen måneder nå, men grunnet dårlig økonomi, får jeg nok ikkje kjøpt nye til denne syklusen. Men satser på å ha fått kjøpt inn til neste syklus! Hvor lenge har dere prøvd da? Er det mange utolmodige sjeler her`? Jeg føler meg litt "gammel" i gamet, er inne i min 15 pp så tar livet med ro;)
bligravid85 Skrevet 6. mai 2011 #13 Skrevet 6. mai 2011 Esperanza84: ja jeg fant ut at jeg skulle prøve el-tester denne gangen. Har egentlig ikke hatt lyst til å bruke det, da jeg har vært redd for å bli mer stresset av å hoppe til køys Vi har prøvd siden august - 10, hadde en SA i november, var bare 6 uker på vei, men likevell noe av det værste jeg har opplevd. Tenker ofte på at vi kunne ha fått en sommerbaby. Men jeg holder motet oppe enda. Hvor lenge har dere prøvd?
bomsa Skrevet 7. mai 2011 #14 Skrevet 7. mai 2011 Nå kjennerr jeg at eggløsningen er på gang, er ikke helt positive tester enda, så det er nok litt igjen enda...aksjer legges inn til stadighet...:-) Mannen tar oppgaven seriøs denne pp´en..
Smurfebaby Skrevet 8. mai 2011 #15 Skrevet 8. mai 2011 Venter el midt i neste uke, så enda noen dager til. Har mye og styre me for tiden, så denne pp kommer til å gå fort
Amazed..♫ 01.02.2012 ♫ Skrevet 8. mai 2011 #16 Skrevet 8. mai 2011 Der var uke 21 tråden ja! Fant den ikke isted jeg :-) Har ikm den 23.mai, blir spennende å se denne måneden. har el i disse dager sååå..
Smurfebaby Skrevet 8. mai 2011 #17 Skrevet 8. mai 2011 Sitter og er kjempe spent nå Kanskje helt uten grunn.. En uke etter sist el begynte jeg å spotte. Det varte i ca en uke, så fikk jeg mens. Tanta var bare i 3 dag så var det over. Har hatt merkelige "stikkinger" i høyre side nå i ei uke. Har tillfeldigvis nevnt stikkingen til venninder, og to av dem sa med en gang "Det hadde jeg og når jeg ble gravid, er du gravid?" Så nå kan du tenke deg at jeg sitter her å funderer :s Min kjære har bestilt g-tester på nett, så gjett om vi håper at de kommer i morgen. Da MÅ jeg bare ta en test
desembergutt09 + ?? 31.1.12 Skrevet 9. mai 2011 #18 Skrevet 9. mai 2011 Slenger meg med her jeg! Dette er første ordentlige prøveperioden og jeg har ikke regelmessige sykluser. IKM er ventet en eller annen gang mellom 22 og 29 Mai. Er så spent! Har litt på følelsen at el var nå i helga, men det kan jo være ønsketenkning. Jeg har vært full av graviditetssymptomer helt siden fjerning av hormonspiral i mars...
Christinamedjente Skrevet 9. mai 2011 #19 Skrevet 9. mai 2011 Hei Jeg må nok henge meg på her! har sykluser på 40 dager (har variert litt med 40-42 dager). Så venter IKM 24 mai. Men er egentlig usikker på når eller om jeg har eggløsning. Skal være nå til uka (11 mai) men tok en eggløsningstest forige uke, da var den svak positiv.. hm.. men men, jeg får bare vente å se til 24 mai har bestemt meg for å IKKE teste før denne dagen! noen flere som skal holde seg og ikke teste 4 dager før? Kanskje jeg skal skravler her inne siden min mann snart blir gal av alt babysnakke mitt ;-)
desembergutt09 + ?? 31.1.12 Skrevet 10. mai 2011 #20 Skrevet 10. mai 2011 Som jeg skrev over er jeg ganske usikker på IKM dato så jeg skal i hvertfall ikke teste før 22. I utgangspunktet tenkte jeg å vente til 27, men det blir nok vanskelig! Tolmodighet er vanskelige greier gitt, men tenker at det er best å vente sånn at flest mulig uker av graviditeten har gått før jeg får vite. 40 uker er lenge.
Christinamedjente Skrevet 10. mai 2011 #21 Skrevet 10. mai 2011 Jeg ønsker også å vente lengst mulig, men klarer liksom ikke la være heller ;( er så spennende. Men jeg har kun en CB digital test, så kan ikke teste flere dager i forveien. (vet jeg kan kjøpe flere men gidder ikke "lure" meg selv)
bligravid85 Skrevet 11. mai 2011 #22 Skrevet 11. mai 2011 jeg kommer ikke til å teste på IKM, har brent av så mange tester unødvendig nå. Jeg skulle jo egentlig prøve el-tester for første gang denne mnd, men da jeg så prisen på hele 350kr, ja da fant jeg ut at det ikke var verdt pengene... har jo uansett invistert i en cb fertilitetsmonitor, som jeg skal ta i bruk ved neste syklus.. I går kveld fikk jeg el-slim, og etter mine beregninger har jeg el i dag, så krysser fingrene for at spiren sitter. La inn aksjer i går, og må nok gjøre det i dag åg
Christinamedjente Skrevet 11. mai 2011 #23 Skrevet 11. mai 2011 Spennende, heldige deg som fikk EL slim;-) Jeg har aldri tatt graviditetstest før så jeg må nok ta en på tirsdag 24 :-) men kjipt å svi av mye penger på det. EL tester er svindyre, hvertfall CB sine digitale, men du kan kjøpe på internett også ;-) har testet meg i 2 uker nå, å forsatt ikke et eneste SMIL på CB testene, skulle egentlig ha EL idag, men neida, fikk bare en tom ring på testen:( skikkelig skuffet! Skal også legge inn aksjer i dag, kan jo være jeg får EL imorgen, men gidder ikke teste flere ganger nå.
Evigoptimisten Skrevet 12. mai 2011 #24 Skrevet 12. mai 2011 Hello Uke 21 girls! (prøver igjen, tull med denne siden!!) Etter å ha passèrt året som prøver, reiser vi nå til New York på den 13. ppèn (og etter beregning el på lørdag), og håper på at litt amerikansk atmosfære, med shopping og "leva livet", som kanskje kan gi litt ekstra vitamininsprøytning til å få spiren endelig til å sitte;o) .... og ikke minst la denne ventetiden på IKM bli noe kortere med å fokusere på andre ting!! (Når sant skal sies ventes sædprøve avlevering når vi kommer hjem, som neste steg på denne utredningen som vi holder på med=min sambo gleder seg ikke akkuratt!!!, så denne ferien kommer godt med for oss nå!!) Krysser fingrene for alle sammen, og måtte denne måneden gi oss en rekke positive tester...
desembergutt09 + ?? 31.1.12 Skrevet 12. mai 2011 #25 Skrevet 12. mai 2011 Herlig med NY tur da! VI skal også korte ned ventetiden med en liten ferie. familebesøk for oss da så jeg krysser fingre for at eggløsning allerede har funnet sted...men greit å tenke på noe annet en uke!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå