Gå til innhold

Til Barnevernansatt!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Min oppfatning (som lærer) er dessverre at i enkelte situasjoner er foreldrevernet mye sterkere enn barnevernet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så i stedet for å dokumentere arbeidet sitt, skulle den enkelte saksbehandler på individnivå foreta en vurdering av opplysningers relevans og drite i å dokumentere det vedkommende anså som ikke relevant der og da? Det høres jo ut som et sjakktrekk i forhold til barnevernbrukernes rettssikkerhet, du.

 

Forøvrig har man innsynsrett i dokumentene og taushetsplikten står sterkt. Henlagte meldinger makuleres.

Skrevet

Jeg kaller det ikke arbeid å samle inn bagateller om noen. Det er noe mye laverestående enn arbeid.

Skrevet

Måtte Gud holde sin hånd over de enfoldige.

Skrevet

"Barnevernet skulle heller konsentrere seg om det som mannen i gata oppfatter som omsorgssvikt, og ikke prøve og komme innunder huden på familiene."

 

Det er lovverket som bestemmer hva som er omsorgsvikt,ikke den enkelte saksbehandler. Om man skal hjelpe og veilede noen til å oppføre seg "korrekt" så må man nesten inn i huset og se hva de faktisk gjør.

Jeg skjønte ikke helt hva du mener med at bv skal under huden på noen 23:04

 

 

Skrevet

herrejemini! Det skulle seriøst vært en "foreldreprøve" man skulle bestått før man fikk barn! BV en pengemaskin som stjeler barn for å tjene penger?!?! Jaaa, Aliens på Area 51, sannhet i DaVinci koden og storebor ser deg er vel også "sannheter" for deg det da? Ta en chill pill og slutt å google "konspirasjon" hele dagen lang, så skal du se det går så mye bedre!

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...