Gå til innhold

Baby skambitt av ilder :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde glatt tatt knekken på et hvert dyr som hadde angrepet barnet mitt. Men det hadde uansett blitt gjort på en raskt måte der og da. Mitt ønske hadde vært å drepe det, ikke torturere det

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En nokså rasjonell ting.

Skrevet

Les innlegget mitt igjen, det er ikke til å nisforstå!

Det er IKKE normalt (eller mentalt friskt) å ønske og torturere dyr fordi de har skadet barn.

Skrevet

Avlivet ilderen hos dyrlegen? Haha, jeg er en stor dyreelsker og har tidligere gått langt for dyras velferd. Jeg synes til og med det er fælt å knerte husfluer eller edderkopper, enda jeg har edderkoppskrekk til tusen...men hadde jeg funnet ungen min slik, og fått tak i ilderen, hadde jeg vridd om nakken på den tvert. Og da hadde jeg vært snill.

Skrevet

Herregud, selvfølgelig er det normalt! Selvfølgelig er det normalt å rette sinne og hat mot noe som skader det forsvarsløse barnet ditt!

Hvordan folk viser sinne, er noe helt individuelt, men jeg vet at dersom ett dyr hadde skadet mitt barn, så hadde jeg gjort det som sto i min makt for at dyret skulle få lide.

Bare kall meg unormal, MEN, dersom du ser deg omkring i verden og leser mer, så vil du se at det mer normalt å tenke sånn, enn å ikke tenke sånn.

Skrevet

Stakkars lita jente...:( Jeg hadde glatt skadet eller drept et sånt type dyr, hvis det hadde skadet ungen min! Det er naturlig instinkt!

Insektsnett gjør at det skal være ganske trygt å ha en baby sovende ute, med babycall eller tilsyn gjennom vindu.

Skrevet

Nei, det er ikke normalt å ønske å torturere umælende dyr. Jeg skjønner at du har behov for å normalisere slike tilbøyeligheter. Det er ikke normalt. Å ta livet av det raskt og effektivt, helt normalt. Tortur og hevntanker, absolutt ikke normalt.

Skrevet

Jeg hadde dengt den ilderen i veggen jeg... Å det innrømmer jeg med nick!

Tenk dere den bloddammen som den ungen må la ligget i, herregud jeg hadde blitt hysterisk!

Men, jeg lar fremdeles ungene mine ligge ute å sove, på verandaen, så folk ikke kan ta dem, med babycall og nett over vogna. Null stress.

Skrevet

Jeg stusser litt når flere av dere beskriver hva dere hadde gjort med dyret om det hadde skjedd deres barn.

Hadde jeg sett ett av mine barn ligge slik, hadde jeg sett meg rundt for å se til at ikke det som hadde gjort skadene ville angripe oss igjen, så hadde jeg jo såklart fått ungen fort som fy opp av vogna å hivd oss i bilen til legevakt\akutten!

Hadde da virkelig ikke tatt meg tid til å dra frem dyret som hadde gjemt seg under terassen, for å så begynne å drepe det!?!

Jeg hadde ringt til dyrevernsnemda/villtnemda, mattilsynet eller hvem det nå var som kunne hjelpe til i slike saker når jeg kom hjem fra sykehus, å sagt ifra om at det er en løs sint ilder som har gjort det og det, som de burde prøve å få tak i. Så hadde jeg heller ikke lagt ungen min ute alene igjen.

Stakkars jente!

Skrevet

Endelig en normal dame som sier noe i denne tråden :)

Skrevet

22:25 - det er en vandrehistorie og du bør holde deg for god til å spre den.

I samme slengen vil jeg si at du er temmelig gal i hodet hvis du tar deg tid til å torturere et dyr i hjel mens babyen din ligger blødende, skrikende og vettskremt i vogna.

Den normale reaksjonen hadde vært å kaste dyret bort for å komme til babyen. Knekke nakken på en, to, tre, slenge kroppen fra seg, ta opp babyen og skynde seg til å ringe 113. DET hadde vært normalt.

Å stoppe opp for å rive av føtter og sånn... det er bare sykt.

I tillegg så motsier du deg selv - du klikker hvis noen skader dyr, men du fantaserer om å gjøre det samme selv. Da er du likedan selv og ikke særlig god i toppen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...