Lilleleen Skrevet 27. mars 2011 #26 Skrevet 27. mars 2011 Du virker litt smågal ja, 22:06. Selv om ikke ilderen var helt god i hodet, så hadde den ikke fortjent å lide. For noen så kanskje den betydde alt... Kanskje det var godt for den at det ikke var din datter han tok ;o)
V&A Skrevet 27. mars 2011 #27 Skrevet 27. mars 2011 såg ikke at det var noen andre som hadde lagt linken ut. stakkars lille..........
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2011 #28 Skrevet 27. mars 2011 HAHAHAHAHA!!!!!!!!!!!!!!!!!! jeg LER der midt i fjeset,alle dere sinnsykt HYSTERISKE mødre her inne!!! ikke la barnet sove ute alene i vogn fordi det finnes dyr i verden?? hvilken fantastisk idiotisk unnskyldning er det? det er en risikosport å ha barn!de kan dø i senga si inne også fordi det er så fordømt dårlig luft det,de får dyna over hodet,det er fullt av støv i madrassen,de dør av krybbedød etc etc etc.står dere virkelig ved senga heeeele tiden fordi dere er så jævla redd for babyen deres?stakkars stakkars curlingunge som kommer til å vokse opp i denne verdne hysterisk redd for alt mulig. så dere hysteriske mødre:dere lar ALDRI barnet være alene uten tilsyn i ett eneste sekund noen gang?du vet at barnet KAN fall,KAN slå hodet mot bordkanten,KAN sette noe i halsen etc etc? så at tro at du er så utrolig god mor bare fordi du er hysterisk nok til ikke å la barnet ditt får kvalitetssøvnen den trenger og HAR KRAV PÅ ute,ja da har du jammen meg tatt feil gitt!! jeg ler,LER av denne hysterien!!HAHAHAAAAA!
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2011 #30 Skrevet 27. mars 2011 Får du alltid lett hysteriske og sinnsforvirrede latterkramper av faktaopplysninger? La gjerne ungen din sove ute, du er vel en hjernevasket nordmann i hjerte, det er da kun din sak det. Du vil fremstå som en idiot om du klager over at et dyr angrep ditt barn som denne pappaen gjorde. Det er ingenting hysterisk over det. I motsetning til deg (er du 19?)
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2011 #31 Skrevet 27. mars 2011 jeg er sikkert like gammel som deg og dette har ingenting med å være ung eller hjernevaska,jeg gjør det som er det beste for barnet mitt!!
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2011 #32 Skrevet 27. mars 2011 Tviler ikke på at du gjør det som er best for barnet ditt. Jeg lurer på om du er skrekkelig ung siden du har slik en barnslig, hysterisk og sinnsforviirret reaksjon på noe. tyder på at du er umåtelig lite reflektert (og en tanke selvgod).
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2011 #33 Skrevet 27. mars 2011 oida,her var det da en som tror hun er skikkelig menneskekjenner gitt! må si du bommer fælt på alt her! jeg blir bare pisslei av alle dere hysteriske som tror dere er så mye bedre enn alle oss som faktisk ikke er hysteriske.man skal selvsagt ta sine forhåndsregler,men det går faktisk en grense for alt. skal man være så hysterisk så skal man faktisk ikke få barn. om du absolutt må vite så er jeg 31 år,fornøyd?
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2011 #34 Skrevet 27. mars 2011 oida,her var det da en som tror hun er skikkelig menneskekjenner gitt! må si du bommer fælt på alt her! jeg blir bare pisslei av alle dere hysteriske som tror dere er så mye bedre enn alle oss som faktisk ikke er hysteriske.man skal selvsagt ta sine forhåndsregler,men det går faktisk en grense for alt. skal man være så hysterisk så skal man faktisk ikke få barn. om du absolutt må vite så er jeg 31 år,fornøyd?
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2011 #35 Skrevet 27. mars 2011 Hva i all verden har det å være 19 år med saken og gjøre? Er så utrolig lei av at folk alltid skal påstå at man er ung og uansvarlig om man er uenig om noe!! En på 19 kan være mye mer ansvarlig enn en på 30...
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2011 #36 Skrevet 27. mars 2011 Nei, jeg er faktisk ganske normal på alle andre måter, men når det gjelder dyr som skader barn, DA skjer det noe oppe i mitt lille hode.. Hadde det vært en voksen mann som lå å sov og ilderen hadde angrepet, hadde ikke jeg brydd meg, men uansett hva det er, skader noen dyr eller mennesker forsvarsløse babyer, da klikker det for meg.. Er jo samme som med den hunden for en stund siden på nyhetene.. Skal fortelle den i tilfelle noen ikke har hørt den.. En baby var ute i hagen sin å lekte. Det var sommer, og gutten gikk naken. Moren var ute med gutten hele tiden, men hun skulle inn å hente noe, da hun plutselig hørte ett hyl. Hun sprang ut, og ser at naboens hund har seg med gutten hennes. Moren springer bort til gutten for å få vekk hunden, men hunden sitter bom fast. ( når hunder har seg, blåser penisen deres seg opp, og den går ikke ned i normal størrelse før de har fått orgasme ).. Så moren måtte stå der å holde rundt gutten sin, mens hunden gjorde seg ferdig. Eieren fikk fengselsstraff, og hunden vart tatt med til dyrlegen for avliving. Tenk om dette hadde vært deres gutt? Hva hadde dere da gjort? Selvom ikke hunden visste hva han gjorde, så vil de fleste normale folk føle sinne og hevngjerrighet mot de som skader deres barn. Det samme gjelder ilderen.. Jeg sitter her nå å blir sint ved tanken på at det kunne vært mitt barn, så jeg får faktisk sånne bilder oppi hodet av hva jeg skulle gjort mot dyret..
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2011 #37 Skrevet 27. mars 2011 Hehehehehehehe, men du er en menneskekjenner? "Dere hysteriske". Hvem er "dere"? Og hvem er det du tror du er som stempler folk som hysteriske utfra noen få innlegg? Litt store tanker om deg selv og evnen til å lese folk? Og du er til og med drittlei folk med egenskaper DU tror de har, uten noe belegg for det. Din reaksjon på dette er lett sinnsvake reaksjoner som ubegrunnet latter. God bedring!
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2011 #38 Skrevet 27. mars 2011 Nei, normale mennesker føler ikke hevngjerighet og en trang til å torture dyr.
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2011 #39 Skrevet 27. mars 2011 Ikke hvis utviklingen har foregått normalt nei.
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2011 #40 Skrevet 27. mars 2011 22:20, sånne som deg lager bare kvalme!!!!!
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2011 #41 Skrevet 27. mars 2011 I motsetning til uforskammede mennesker med dårlig oppdragelse? Pussig syn på verden du.
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2011 #42 Skrevet 27. mars 2011 å dere voksne damer, slutt å krangle nå
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2011 #43 Skrevet 27. mars 2011 Nei, ikke uten grunn, men dersom noen har skadet barnet ditt, så vil de fleste føle hevngjerrighet og en trang til å skade det/de som skadet barnet ditt. Ok, la meg ta ett annet eksempel.. Dersom du skulle la din far passe barnet ditt, mens du og manne din var ute.. ( dette er også en historie som var på nyhetene i fjor ).. Og når du kom hjem, så var barnet dødt, og på obduksjonen fant de sæd i lungene til babyen.. Hva hadde du gjort da? Hadde ikke du følt hevngjerrighet da? Hadde ikke du hatet den mannen som tok livet av ditt barn for å tilfredstille sine behov? Samme som med ilderen, skadet barnet fordi at den var sulten...
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2011 #44 Skrevet 27. mars 2011 Du ER et uforskammet menneske med dårlig oppdragelse!
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2011 #47 Skrevet 27. mars 2011 vet, stakkar baby og sakkar foreldre som må se jenta si slik. håper hun ikke har altfor vondt.
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2011 #48 Skrevet 27. mars 2011 slutt å cup denne tråden med barnslig krangling. lag heller en ny tråd hvor dere kan leke barn og bitche til hverandre. denne tråden handler om den stakar lille babyen som ble skambitt ;'(
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2011 #49 Skrevet 27. mars 2011 Da snakker vi om en voksen mann med evnen til rasjonell tenking. Ingen mentalt friske mennesker føler hevntrang eller har et ønske om å torture umælende dyr.
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2011 #50 Skrevet 27. mars 2011 Jo, når de skader barn!! Herregud, les da setningen min for svarte. Jeg går ikke rundt til daglig å tenker på å skade dyr, men dersom dyr skader mitt barn, så skader jeg jaggu de også. Jeg hadde en veninne på besøk her i fjor, hun hadde en liten baby.. Babyen lå ute på verandaen å sov, uten noe netting forann vognen. Her er aldri mygg eller insekter av en eller annen grunn, så det var ikke nødvendig. Hustelefonen ringte, og jeg sprang inn for å ta den. Det var mannen til min veninne som ringte, og spurte om han kunne snakke med henne, og jeg ropte henne inn. Når hun kom inn, gikk jeg kjemperaskt på do, før jeg skulle gå ut igjen. Jeg stoppet opp i 2 minutter i stuen, før jeg hørte at datteren min ropte pus. Dette er noe hun ikke gjør om hun ikke ser pusen, så jeg skyndtet meg ut for å se. ( har alltid vært redd for at dyr legger seg oppi barnevognene ).. Når jeg kommer ut, sitter en villkatt oppå hodet til min veninnes barn, som ligger i vognen å sover! Jeg skriker på henne, tar katten etter nakken, og bevisst kaster den mot veggen.`Min veninne kom ut, og katten var på vei til å reise seg opp. Hun spurte om det gikk bra med *****, jeg sa ja, og hun tok tak i katten, og kastet ned langt utfor verandaen. Dritten overlevde, men der og da skadet vi bevisst en katt, for hadde vi vært borte i 2 minutter til, er det ikke sikkert at min veninne hadde hatt barnet sitt nå! Hva hadde du gjort da? Satt katten fint ned på bakken, før du lot den gå? Kanskje klappet den litt også?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå