Anonym bruker Skrevet 21. mars 2011 #51 Skrevet 21. mars 2011 Er 35, lever et ganske så normalt og kjedelig liv. Men skjønner jo at jeg har noe å se frem til om noen år Jippi!
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2011 #52 Skrevet 21. mars 2011 Vet ikke hva annet man kan svare på et så umodent innlegg, annet enn at jeg tydeligvis også kunne vært mora di. Jeg er 32 år og du var 16 da du fikk nr 1, you do the math.......... Og kanskje mora di er det største forumtrollet her inne, vi er jo alle anonyme, så hva vet vel du? En ting du kommer til å skjønne er at du overhodet ikke er voksen, du var tross alt tenåring senest i fjor. Og du kommer til å innse at du kommer til å være den samme innvendig om du er 25 eller 35. Jeg fikk nr 1 da jeg var 20 år og trodde jeg visst "alt" om livet, men nå er jeg altså 32 år og har innsett at man aldri blir ferdig utlært. Det er først når man bikker 25år at man kan betegne seg som voksen på mer enn en måte enn hva fødselsåret tilsier. (Det er først da hjernen er fullt utviklet og det er den delen som forutser konsekvenser som utvikler seg sist, så det at en 20åring med 2 barn sitter og disser "gamle" mødre blir jo bare helt latterlig. Se litt på din egen dømmekraft du, jenta mi.) Og grunnen til at du mener det er mobbing på høyt plan, kan godt være at vi "gamle" blir litt oppgitt over naive og "wanne-be-grown-ups" som deg, HI? Og det er faktisk vanlig at de fra 30år og oppover kan både spøke å le om temaer som sex o.l, for vi er såpass voksne at vi er trygge på oss selv og er lite selvhøytidelige. Forskjellen er vel kanskje at vi "gamle" er voksne på de tingene som kreves av oss. Ang familie, barn, jobb og økonomi, mens vi er barnslige og lekne når vi har muligheten til det. Men alt dette kommer du til å skjønne når du selv kommer dit.
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2011 #53 Skrevet 21. mars 2011 hehe.. Det tenkte jeg også, 23:38 Bare tenk hvor pinlig det er for en "mann" på 20 å bli overgått sexuelt av en mann på 40 år.. hehe men en ting du må lære ang menn HI, uavhengig av alder; det er masse jug og skryt blandt dem.. hehehe
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2011 #54 Skrevet 21. mars 2011 08:36, selv om du fikk barn som 13åring så betyr det ikke at du er voksen... hahahaha... kroppen min var klar fysisk for å bli mor da jeg var 10 år, men det er ikke dermed sagt at jeg var klar mentalt og ellers i livet.......
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2011 #56 Skrevet 21. mars 2011 synes ikke det er trist jeg! har et stort hus på en tomt på 2 mål , bil, motorsykkel OG traktor har et heeerlig liv jeg, og ungene har det bra HI
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2011 #57 Skrevet 21. mars 2011 Så hvor mange land har du bodd i da 08:36, og hvor mange års utdanning har du, du som er så voldsomt bereist og kunnskapsrik?
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2011 #58 Skrevet 21. mars 2011 He, he. Jeg er over 40 og jobber sammen med masse unge menn fra 20 opp til 30. Du skulle høre praten på dem du...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå