Anonym bruker Skrevet 20. mars 2011 #1 Skrevet 20. mars 2011 og jeg synes det er skremmende at slike "voksne" mennesker kan skrive så mye tull og bullshitt... her inne er det mobbing på høyt plan! mine foreldre er 41 år... og jeg 20 hvis dere lurte på det... jeg kunne aldri sett for meg mamma her inne å skrive slik flere av dere gjør. men hva vet vel jeg... hehe da jeg var mindre såg jeg virkelig opp til de vokse som var så klok , men jo mer jeg tar del i denne voksenverden (som jeg har gjort de siste 4 årene siden jeg har 2 barn) så ser jeg jo at det ikke er noe som skiller voksne og tenåringer! de voksne er kanskje hakket verre! det samme sier min samboer som jobber offshore... det er de på 40-50 år som er de værste grisene der ute
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2011 #2 Skrevet 20. mars 2011 "det er de på 40-50 år som er de værste grisene der ute" Hehe! Ja, da har dere mye å se frem til når dere selv blir 40 år, uintelligent og noen gamle griser selv. Hilsen 32-åring
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2011 #3 Skrevet 20. mars 2011 Bare vent til du er 40 selv, daser du nok at det er en forskjell, på godt og vondt.
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2011 #4 Skrevet 20. mars 2011 Ja, dæven, det kan jeg si meg helt enig i. Jeg er overrasket over hvor utrolig slemme og ekle disse godt voksne damene er. Er 21 selv.
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2011 #5 Skrevet 20. mars 2011 23.23 : ja GRISER! det eneste de snakker der ute er hvor og hvordan de puler kjærringene sine. ÆSJ sier bare jeg. min samboer har maaaasse å fortelle når han kommer hjem sier selv at han ALDRI hadde trodd så "gamle" (i forhold til oss) holdt på slik HI
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2011 #6 Skrevet 20. mars 2011 Selvsagt synes du det. Skulle bare mangle. Helt normalt at jentunger på 20 synes at voksne skriver tull og bullshit, for vi har jo ikke den livserfaringen dere har (ironisk ment) og faktisk vet litt mer om mye enn det en på 20 år vet. Jaja...Som å høre min niese på 14 år det her.
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2011 #7 Skrevet 20. mars 2011 ja jeg sitter her å måper over alt som blir skrevet !!! HI
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2011 #9 Skrevet 20. mars 2011 Du vet at når man blir gammel så er det helt naturlig å snakke om puling, nesehår og store ansamlinger av ørevoks uten å bli flau. Slapp av. Du vil også komme til det punktet der du kan snakke uanstrengt og naturlig om puling.
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2011 #10 Skrevet 20. mars 2011 Det som er trist er at du med dette innlegget bekrefter påstanden om at de unge er lite reflekterte og mangler livserfaring. Jeg kunne ikke vært moren din, bare sånn at du vet det.
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2011 #11 Skrevet 20. mars 2011 23.27 ja der kommer det igjen. denne "frekke" skrivingen! men jeg mener helt seriøst at det jeg leser om dere damer her inne er som å lese om fjortisene i 9.klasse på ungdomsskolen til min søster .... DRAMA DRAMA DRAMA! jeg har aldri sagt noe om livserfaring vel??? jeg sier BARE at det er rart å høre hvordan vokse egentlig er. jeg hadde aldri trodd at intelligente voksne damer satt her inne å fyrte løs på hverandre men jeg ler meg skakk hvertfall!!! hehe ! HI
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2011 #12 Skrevet 20. mars 2011 Ja jeg er helt enig. Og tenkt dette fler ganger på dette forumet. Men man vet jo ikke hvor gamle folk er her inne så tror det ikke på alder. Hilsen 28 åring!
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2011 #14 Skrevet 20. mars 2011 Sjekker du hvor gamle de enkelte er?? Hvordan finner du ut det på "anonymsiden"?? Hvor gammel er jeg da??
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2011 #15 Skrevet 20. mars 2011 jeg har ingen trang til å fortelle hele jobben min om hvor vi har sex eller ikke... HI
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2011 #18 Skrevet 20. mars 2011 selvfølgelig kan jeg ikke sjekke hvor gamle alle er! men jeg ser titt og stadig mange som avslører alderen sin her inne. og det er ikke få som er i 40 årene HI
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2011 #20 Skrevet 20. mars 2011 Det er jo en stor sjanse for at mennene skryter mye når de forteller om hvordan de tilfredsstiller konene sine. Det er nok deres største skrekk å bli mistenkt for impotens. Mye kan være rene drømmer om hvordan de ønsker å ha det. (Men det bør jo ikke mannen din si høyt hvis han ikke vil ha en "trøkk seksten") Skal vel noe til hvis alle konene deres er så utrolig villige til alt og alle steder!
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2011 #21 Skrevet 20. mars 2011 Hvordan vet du at det ikke er få? Fordi det i flere tråder er noen som avslører at de er i 40årene? Har det slått deg at de samme menneskene avslører alderen sin i mer enn en tråd?
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2011 #22 Skrevet 20. mars 2011 ja det vil jeg også tro!!! jeg får litt hakeslepp jeg over alle disse historiene og føler meg ganske kjedelig JA HI
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2011 #23 Skrevet 20. mars 2011 Tenker nok at din mann også kommer med noen saftige historier selv der ute på sjøen. Han bare unnlater å fortelle til deg at han deltar aktivt i grisepraten
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2011 #24 Skrevet 20. mars 2011 Du får glede deg! Kvinner er jo på høyden seksuelt mellom 30 og 40
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2011 #25 Skrevet 20. mars 2011 Er litt rart å tenke på at enkelte her inne kunne vært bestemødre til min datter:) Førstegangsmammaer som er like uerfarne som meg når det gjelder baby.. Hehe.. Til og med min mor (som er i midten av 30 årene) er yngre enn mange her inne!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå