Anonym bruker Skrevet 17. mars 2011 #51 Skrevet 17. mars 2011 Jeg KLARER ikke! jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, jeg er så rådvill, har så vondt inni meg, og følelsene raser! Vi er jo gift, vi skal jo være sammen! Men så er det de voldsomme, grusomme periodene. jeg trenger HJELP! Jeg klarer ikke å velge alene! Og jeg vet jo hva mannens valg er, han elsker meg og vil at vi skal være sammen. Hvor vanskelig er det ikke å dra fra noen som sier de elsker deg, barna, klarer seg ikke uten deg, at du er det beste som har skjedd i livet dems. For et horribelt valg, og jeg KLARER ikke. Får lyst å legge meg inn, for det er så sykt vanskelig! På samme tid er jeg livredd for at neste gang kommer politiet/barnevernet, og jeg må dra før den tid. .... HI
Gjest babyfabrikken er nå nedlagt :) Skrevet 17. mars 2011 #52 Skrevet 17. mars 2011 Hvor bor du? Kanskje jeg kan hjelpe deg? Send meg gjerne en pm =)
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2011 #53 Skrevet 17. mars 2011 Ser du skriver at du var kritisk til krisesenter pga barna så ville bare si at jeg bodde på krisesenter med min mor og søsken når jeg var 8 år gammel og jeg har ingen traumer eller problemer med dette i det hele tatt! De hadde leker og tv spill til oss barn og en trampoline i hagen vi kunne hoppe i innimellom. De ansatte var koslig å tok seg godt av oss alle sammen, og de andre som også bor på krisesenter har vært gjennom noe tungt selv så man får lett ett godt forhold til dem å. Når jeg bodde der var det en dame som også bodde der som jeg ble veldig glad i! Satt på fanget hennes på kveldstid, når jeg var syk kom hun inn på rommet våres å hadde vært å handlet noe godt til meg. Så jeg tror at så lenge du klarer å forholde deg rolig så kommer ikke barna til å lide noe av å bo på krisesenter. Be noen nære av deg til hjelp til å finne en plass å bo å ta omså kun med det viktigste når du kun har en helg. Men jeg må si, om denne mannenen er farlig ville jeg satset på krisesenter og fått politiet til å være til stedet mens du flytter. Har opplevd mye i min barndom å grunnet dette svarer jeg anonymt. Hvis ikke så hadde jeg lagt ut nick i tilfelle du ville sendt pm..
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2011 #54 Skrevet 17. mars 2011 Kan ikke skrive mer nå ikveld. Skal finne igjen denne tråden i morgen. Babyfabrikken er nå nedlagt: hvordan fungerer PM, har aldri gjort dette før, er jeg anonym da eller kan du se bilder osv av meg?
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2011 #55 Skrevet 17. mars 2011 og hva tenker du på, hva/hvordan kan du hjelpe meg? Må si jeg er overrasket over hvor snille dere har vært med meg i denne situasjonen. var forberedt på en del hets! Tusen takk alle sammen
Gjest babyfabrikken er nå nedlagt :) Skrevet 17. mars 2011 #56 Skrevet 17. mars 2011 Du kan klikke på linken til navnet mitt, da kommer du inn på profilen min og kan sende meg en melding. Jeg får bare tilgang til det du har skrevet på profilen din og kan se bildene dine om du har lagt ut noen. Jeg forstår veldig godt om du ikke ønsker å oppgi hvem du er. Men ha det i bakhodet da =)
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2011 #57 Skrevet 17. mars 2011 Du kan gå inn på instillinger på din side og gjøre det slik at vi får kun se nicket ditt og ikke noe annet:)
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2011 #58 Skrevet 17. mars 2011 Jeg vet om en som eier noen leiligheter i Trondheim. Tenkte kanskje jeg kunne høre med han om han hadde en som var ledig eller kjente andre som har det.. Noe i den duren.. Men da må jeg jo vite hva jeg skal si til han og vite hvordan jeg kan sende deg svaret hans, får jo ikke gjort det om du er anonym (du trenger jo ikke skrive navnet ditt, jeg kan bare skrive pm til nicket ditt når jeg har snakket med ham). Tenkte kanskje du ikke ønsket å utlevere deg til alle her, og heller ville skrive det privat
Gjest babyfabrikken er nå nedlagt :) Skrevet 17. mars 2011 #59 Skrevet 17. mars 2011 21:25 var babyfabrikken da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå