Gå til innhold

Her er vi novembermammaer!


Skrømti

Anbefalte innlegg

Heisann! Jeg er 31år (enn så lenge), og venter plutselig nr 5 i november. Fra før har vi en gutt som blir 10år 1 gutt som nettopp var 7år 1 jente på 4år og en gutt på 16mnd. utenom barnhus og hjem jobber jeg 100% som pedagogisk leder i barnehage.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei jenter og gratulerer :) Slenger meg på denne jeg også, siden det går mer og mer opp for meg at jeg faktisk er gravid. Er 29 år og bor i østfold. Hvis alt går bra blir dette mitt første barn:) Termin 15 november, er 6+0 i dag.

Er glad og nervøs om hverandre, men prøver å nyte det som skjer. Spennende tid fremover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HeiHei

Jeg er 22 år, bor i Stavanger, men kommer fra oslo:) venter nå min første engel, har termin 10.11.11 <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, og gratulerer alle sammen :)

 

Jeg er 25 år og fra Drammen, dette er vårt første barn :) Jeg har menstermin 21. november.

Så det var et par andre her fra Drammen også. Jeg bor midt i sentrum :)

 

Grugleder meg jeg også.. Håper alt går bra for alle sammen :)

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann.

Er ei jente/dame på 30 fra Larvik. Vi venter vårt 3. barn og har menstermin 10. november.

Har 2 barn fra før jente født mai 2001 og gutt født februar 2006.

Vi gleder oss veldig da vi denne gangen har prøvd i 2 år.

Men tør ikke glede meg for mye. Har aldri mistet før, men tanken ligger der likevel.

 

Lykke til i svangerskapet alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei, og gratulerer alle sammen!

 

Jeg er 33 år og fra Oslo, og jeg er gravid for første gang. Termin 19 november. Vi prøvde i fire mnd før det gikk, så veldig glad nå! Blir spennende :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei alle vordrende mødre.

 

Jeg tenkte at nå var det på tide med en baby. og det gikk på første forsøk. Sjokkert og glad og nervøs så er jeg gravid i 6 uke og har termin 23 november. Min første gang som gravid og det er veldig spesielt. Jeg har vanskelig for å tru at det virkelig er noe inni meg som lever.

Jeg er 28 år og arbeider på et gårdsbruk.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen :D

 

Jeg er 28 år, bor i trondheim, gift (5 år i august) har 2 barn fra før, Gutt født juni 2006 og Jente født mai 2008. Jeg hadde en exu i september 2010. så håper alt går bra denne gangen ( har en jæ.... go magefølelse da :P) Jeg har fåreløbig termin 8 november. Har vært på tili ul (onsdag i forgie uke)

der vi så den lille <3 på rett plass å med ett bankende hjerte <3

Jeg jobber som renholder, men er 100% sykmeldt fram til 17 april.

Gleder oss masse til tiden framover og det blir spennende med ett vinterbarn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:)Gratulerer så mye med nr 2 på vei..Hvor i Buskerud bor du?Eg har selv termin rundt 4 nov,med første man.Bosatt i Hønefoss:)

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, og gratulere alle sammen :)

Jeg er 26 år, bor i Oslo og jobber 100 %.

Vet faktisk ikke hvor langt jeg er på vei. Begynte på p-piller 28. januar i år (samme dag som jeg fikk TR). Men TR sluttet aldri, og 16. februar var jeg så lei av å blø at jeg sluttet på p-pillen (legen sa at blødningen var en bivirkning av p-pillene). Så ventet jeg på at TR skulle kom igjen da, men etter 28 dager og ingen TR tenkte jeg det var lurt å ta en graviditetstest bare for sikkerhets skyld, trodde ikke jeg var gravid. Men der lyste et knall blått kryss mot meg! Tok en til test dagen etterpå som var like positiv. Litt sjokka. Nå sitter jeg her og aner ikke terminen, har regna den til sånn ca 20.11.2011, men det er ikke sikkert. Legen sa at det var bare å vente til jeg skal på UL, får tidlig UL for å fastsette terminen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henger meg på her jeg også!!:)

Mamma til en aktiv 4-åring, gift med en herlig mann,blir 26 i år og bor på Sunnmøre(ved Ålesund). Er i min 8 uke nå, og håper tiden vil gå RASKT fremover:) Termin ca- 10. november.... 10 dager før storebror! Ja, vi liker novemberbarn;))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Da er det vel på tide at jeg melder meg inn her jeg også.

Jeg er 32 og bor i Trondheim, men er opprinnlig fra østlandet. Mor til ei jente på 3 år og jeg er gift. Jobber 100%. Er nå 7+1.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann :)

Så ikke denne tråden før nå jeg! Jeg er 24 år, bor i Trondheim og er student. Har samboer (i 4 år), og ingen barn fra før så dette er veldig spennende! Er 5+3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann.

 

Jeg er 28 og har to fra før, en gutt på 8 år og ei jente på snart 11 mnd. Har termin 28. november, regnet ut i fra mens. Så da blir det to tette ;) Gleder meg til utfordringen og erfaringen det vil bli ;) he he..

 

Jeg bor på Hadeland og har vært gift i snart 3 år. Skal gå hjemme med Snuppa frem til neste høst igjen, og da blir jeg nok hjemme med nr.3 frem til høsten 2013 tenker jeg :)

 

Kjenner på hormoner og overaktiv urinblære om dagen.... ;) he he..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 27 år, gift og bor i Oslo. Mannen min er 27 år og skal begynne å jobbe så snart han får oppholdstillatelse (er fra USA) Har herlig gutt på 5 år fra et tidligere forhold.

Jobber 100% for luselønn.....ellers gleder vi oss veldig til familieforøkelse.

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg er 18, snart 19 år og har termin 23.11.2011. Er første gang jeg skal ha barn/ er gravid, så meg og kjæresten min er nervøse og veldig spente samtidig som vi har så smått begynt å glede oss. :)

 

Anna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg er 22år og kjæresten min og jeg venter vår første 9 november.

Fant ikke ut om graviditeten før jeg var 8+4 uker på vei. Hadde ingen symptomer utenom uteblitt mens, derfor ble testet tatt såpass seint. Vi er begge overlykkelige og gleder oss veldig.

 

Ellers jobber jeg i barnehage, vikariatet mitt går ut til sommeren, men håper på å få fortsette til høsten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei alle sammen :)

 

Jeg er 33år og bor i Bergen, jeg har en gutt på 2år fra før.

Jeg jobber 100% i en dagligvarebutikk, men er for tiden sykemeldt pga kvalme.

Spiren satt på tredje førsøk og jeg ble veldig positivt overrasket, hadde forventet at det ville ta litt lenger tid.

Foreløpig tremin er 13.november, får en ul rett over påske av fastlegen min da er jeg ca i uke 12, jeg hadde et trøblete svangerskap sist med høyt blodtrykk og alvorlig svangerskapsforgitfning under fødselen, så jeg får litt ekstra oppfølging.

Gleder meg masse til å se om alt står bra til inni der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 29 år gammel jente fra Oslo. Har en datter på 5 mnd og er nå 11 uker på vei med en ny baby. Termin ca 1. november. Langt i fra planlagt, men velkomment skal det være. Har en 100 % fast stilling, men rekker ikke å komme tilbake til jobb. Dette blir nok slitsomt, men skal bli mye kos også. Vært gift i 2 år. Sist tok jeg mange ul, var veldig bekymret da jeg hadde en ma som ble ganske så kritisk, tar det helt med ro denne gangen. Lykke til alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...