Gå til innhold

Her er vi novembermammaer!


Skrømti

Anbefalte innlegg

En liten presentasjonstråd hadde kanskje vært på sin plass nå etterhvert.

 

Jeg er snart 36 ( gulp), fra kuling- og regnfulle Rogaland , mor til to på 4 og snart 3. Barna holder meg i ånde hele dagen, de er høyt og lavt, men merker likevel at de begynner å bli "store". Jeg kan iallefall springe litt rundt i huset uten at jeg må bære med meg en av de.

 

I tillegg til å jobbe 100% hjemme uten lønn ( he, he) så jobber jeg 70% som jeg får betalt for.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei!

Jeg er snart 31 år, fra sunnmøre og mor til to på snart 5 og 7 år. :)

Og venter nå endelig spire nr 3!! :D Gleder meg veldig til å få ny baby i hus.

Jobber 100 %, og håper på å gå ned til 80 % etter tredjemann har kommet. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Jeg er 27 og venter mitt 2 barn. Har en gutt på 2 år, og er veldig spent på hvordan han kommer til å reagere når det kommer en baby i huset:)

Jobber i 95% stilling....

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg er 27 år fra Akershus. Har en gutt på snart 3 år. Jobber 100%, men skal trappe ned til 80% når jeg er ferdig med permisjon med nummer 2. Har termin 1 november. Ikke hatt symptomer ennå, sist var jeg kvalm og kastet opp til uke 20, så jeg krysser fingrene for at det blir bedre denne gangen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, er snart 38 år, termin 5 november. fra Akershus. Er hjemmeværende. har 2 jenter født 2006 og 2008. Har hatt en del menssmerter i magen og Veldig ømme bryster noen andre??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har akkurat funnet ut at jeg er gravid og skal til legen imorgen og få det endelig bekreftet selv om jeg nesten er helt sikker på at jeg er gravid etter to positive tester og forandringer i kroppen. Termin er 5 november. Var et uhell, men nå som jeg er gravid er jeg glad, spent og livredd. Har bare kjent barnefaren i to mnd, men han er en fantastisk fyr så jeg håper vi kommer oss bra igjennom dette sammen. Er arbeidsledig, men skal på jobbintervju på mandag så håper virkelig jeg får den jobben. Blir litt mindre å tenke på da :)

Er forresten første gangen jeg er gravid, men det er vel ikke så vanskelig å skjønne. Er 25 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 23 år og har en datter på 3 år. Har prøvd i 10 mnd å det klaffet første måneden etter vitex start :) Jippi :) Termin er 3. November etter hva jeg har regna ut.

Testet negativt på iKM men positiv 2 dager etter :) Har veldig ømme pupper å det er vel det.

 

Vi må vel lage en terminliste og jenter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og gratulerer alle sammen!

Jeg testet positivt i dag! Menstermin er 5.november. Jeg har opplevd sa før så holder gleden litt tilbake enda, men håper jo veldig på baby i november da!!

 

Jeg er 30 år og bor i Nordfjord. Har en gutt på to år fra før. Nyter veldig å ha bare ett barn enda. Blir nok dobbelt så travelt med to... Jobber 70% pluss litt ekstravakter.

 

Ble gravid på tredje forsøk.

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann :)

 

39 år, spennt og glad - min første spire i magen. Vært i danmark for hjelp og lyktes på første forsøk, nesten for godt til å være sant :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Er en jente (som jeg fremdeles liker å kalle meg...) på 27 år. Venter nå vårt 3 barn, har to skjønne jenter på 4 og 6 år.

 

Fant ut for et par dager siden at jeg er gravid, og terminen er 4. november. Gleder meg voldsomt til å fortelle det til storesøstrene.

 

Jobber 100%, men håper, som flere av dere andre, å gå ned i stilling etter permisjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei :) jeg er ei jente på 21, som venter en liten en 10 nov. vårt første ;)

 

har ikke fast jobb, men jobber mest mulig.. må prøve å få meg en fast jobb, så slipper jeg og bekymre meg for penger hvertfall ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg er 39 år, har ei jente på 4 år:) Krysser alt jeg har for at alt skal gå bra med lilleskatten i magen!! Jobber 100 %, og er fra Tromsø! Bor sørpå nå da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann=)

Jeg er ei 24 åring fra Østlandet som akkuratt har testet positivt på IKM dagen.. Vært gift i snart 5 år allerede:) Går på skole, tar opp fag og jobber:) Skolen er snart ferdig, så da er jeg klar for og jobbe masse for og få en grei permisjonslønn.. Så har bestillt et problemfritt svangerskap!

Er bare 4+1 idag, men er helt sikker på at dette går bra. Da jeg har hatt en SA. Så da er jeg ferdig med den opplevelsen!

Dette blir spennende dere=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann!

Jeg er 34 år, bor i Bergen. har ei fra før som nå er 17 mnd. Jeg jobber fulltid mens min mann er delvis hjemmeværende. Det er deilig hehe. Jeg er spent på hvordan det går denne gangen for vi pørvde i flere år med nr 1 og hadde flere spontan aborter... men prøver å tenke positivt. Det er jo mulig at vi skal slippe å slite denne gangen? Satser på det. Jeg testet positiv dpo 11 og har termin 14 November :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på dere jenter og Kvinner :)

Jeg er 39 år år og har en sønn på 4 år. Er spent på hvordan det vil gå i dette svangerskapet. Har hatt 4 ma`r,siste var i uke 17 så jeg er naturlig aventende med jubel,men er positiv til at det skal gå til slutt.

Neste steg er å se hjerte slå. skal på ul 16 mars og er akkurat 6 uker da i

Blir veldig spennende. :) Jeg bor i oslo

 

forelpelig termin er 11.11.11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer alle sammen! :)

 

Jeg er 23 år, og kommer fra Sunnmøre. Har en nydelig sønn på 8 mnd. Testa positivt på IKM, og har termin rundt 14. November.

 

Er fortsatt i permisjon etter fødselen til førstemann, og vil stå uten jobb f.o.m. mai mnd. Skulle egentlig gå skole til høsten, men det ser ut til at planen blir utsatt 1 år.. Dette var ikke planlagt, så det blir veldig spennende å se hvordan jobbsituasjonen arter seg!

 

Så spennende å følge hverandre på godt og vondt gjennom en spennende tid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 år, og mor til to skjønne gutter :) Har foreløpig termin 14. november og håper at lille spire klorer seg godt fast. Det vil i så fall bli mitt andre novemberbarn, en utrolig fin måned å få barn i. Hadde en SA i november 2010, og håper sterkt at jeg slipper å oppleve det igjen.. Bor i Telemark, og jobber 100 %.

Lykke til alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei.

Jeg er 31 år fra Akershus. Mor til gutt på 11 med ADHD og stemor til tvillingjenter på 13. Er gift og vært sammen med mannen min i 10 år nå. Vi har ønsket oss et felles barn, men slitt med å bli gravid. Mistet mange ganger, men nå virker det som det sitter som det skal. Menstermin 1 november. Skal på ultralyd på fredag!

Krysser fingrene og håper veldig! Men også veldig usikker på hvordan det blir å begynne på "nytt", når de andre er så store. Veldig spent på hvordan de reagerer også! :-)

 

Jobber i barnehage 100% og stortrives med det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til dere alle sammen!

 

Jeg er 30 år, lykkelig gift og bosatt i Hedmark. Vi har en gutt på 4,5 år som har ønsket seg søsken lenge, og nå får både han og vi ønsket oppfylt. Termin er 5.november, og selv om jeg har opplevd dette før, går jeg de neste mnd i møte med skrekkblandet fryd.

 

Skrømti: Har du hatt samme nick helt siden du fikk ditt første barn? Jeg synes nemlig jeg kjenner deg igjen fra min forrige runde på bim/dib. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He,he, ja jeg har faktisk hatt det samme nicket hele tiden. Så koselig at du husker meg igjen. Er ikke helt sikker på om jeg husker ditt da, men jeg ser jo at vi har barn på samme alder! Jeg har fått en til i mellomtiden , og er nå klar for nr tre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 36 og bor i Vestfold - men kommer fra vestlandet.

Jeg er mamma til ei jente på 21mnd fra før:D Nå studerer jeg litt og jobber ellers hjemme.

Gleder meg kjempemye til nr 2 kommer termin rundt 7 nov - og er i full gang med planlegging :-D

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg er en jente på snart 27 år, gift (6mnd jubileum i dag:) og bor i Drammen. Testa positivt for 3 dager siden og har termin 8. nov. Klarer ikke helt å tro/stole på at det vokser og gror inni meg. Men kjenner at puppene er ømme, og en del kvalm. Er veldig spent på tiden framover!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg er snart 27 år, gift (6mnd bryllupsdag i dag:) og bor i Drammen. Jeg testa positivt for 3 dager siden, og har termin 8 nov. Klarer ikke helt å stole/tro på at det vokser noe inni meg, men er litt kvalm og ømme pupper, så det lover vel godt. Er veldig spent!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Er ei dame på 38 år, så blir jo av de eldre her inne:-) Gift (over 16 år) to barn, en gutt snart 14 og ei jente 9 år til onsdag, ja så er jeg på vei med denne lille spiren da.

 

Ellers bor jeg om vinteren i Egypt og er hjemme i Norge om sommeren, er hjemmeværende men driver å lærer meg arabisk, det går sakte men en dag drømmer jeg om å kunne snakke det flytende:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Er 38 år, gift i 17 år, har 5 barn, den eldste er 18 år og den minste 3 år.

Bor i akershus nord. Har nå lille spire i magen og håper det går bra. skal på tidelig ultralyd, da jeg har hatt en xu før.

 

Er i dag akkurat 6 uker , så termin er 5 november. Har ei som har bursdag 30 oktober og ei 9 november, blir 3 tette bursdager framover.

Har vært kvalm litt av og på, veldig ømme bryster og en del mens smerter den første uka etter forventet mens.

 

 

 

Ønsker alle lykke til <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...