Gå til innhold

Her er vi novembermammaer!


Skrømti

Anbefalte innlegg

Jeg glemte jo helt å skrive at jeg er 6+3 da, har hatt to SA før så er litt tilbakeholden med jubelen ennå samtidig som jeg har lyst til å fortelle alle:-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er 28 år fra sørlandet. Gift og er nå gravid med førstemann. Spennende;) Jeg er for tiden student og har mye tid hjemme. Liker å gå hjemme, så håpet er å kunne være hjemmeværende noen år med mini når h*n kommer:)

 

Jeg er 4+5 i dag og har termin ca 14 november.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ei trønderjente på 25 år som er gravid for første gang. Etter mine beregninger er jeg 5+4 uker på vei, og termin er 10.november. Jeg og samboeren min gleder oss masse, men vi tør ikke glede oss for mye før vi er helt sikre på at spiren vil sitte. Samboeren min har en sønn på 10 år fra før.

 

Håper jeg kan fortsette å være her inne og følge med alle dere som også skal bli novembermammaer :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bergensjente på 23 år, gravid for første gang. Termin 5. november i følge lege :) Har prøvd i vel ett år, så det var utrolig stort når det endelig lyste positivt fra testen :D Grugleder meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til alle dere kommende novembermammaer!

 

Jeg er 25 år og bor i Akershus. Mamma til en gutt på 20 måneder, og venter ny baby 8. november!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Jente på 31 år bor i Buskerud. Venter nr. 2 rundt 17.11. Har en gutt som er 22 mnd. Var veldig mye "her" med første, men dette er første gang på lenge jeg er innom igjen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei! Godt å se at jeg ikke er den eneste dama her i 30 årene! :-)

 

Er 33 år, bor i Bergen, gift i 3 år og har en gutt på 20 mnd. Testet positivt på 3.forsøk og har foreløbig termindato 12.11.

Er 5+2, lurer på å bestille ultralyd til omtrent uke 12, men er jo en stund til.. Vil gjerne se om alt er som det skal inni der.

 

Gratulerer til alle novembermammaer! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan så hyggelig du svarte:)

Jeg har nettopp flyttet til Kniveåsen :) Jobber på sykehuset :)

JEg gleder meg så :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

 

Jeg er 28 år, gift i 1,5 år, bor litt utenfor Bergen. Fikk positiv test rett før helgen, etter å ha prøvd siden august-10. Venter første lille gullklump 23 november. =) Er i dag 3+6. Jeg skal også bestille privat ul til uke 12 for å se at alt ser greit ut med rusket. Veldig spent, litt redd og superhappy for å være gravid. Gleder meg til å henge her med dere!

 

Grattis til alle =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gleder mg også vldi! Men litt spent siden d er så tidlig ennå. Det er kun mannen min og jg som vet om d. Har du fortalt d til mange? Tenkte å dra til jormor og få graviditeten bekrefta om 1-2 uker. Da blir d litt lettere og forholde seg til og kanskje begynne å fortelle d til andre! Jg vet om en gravide gjeng i Drammen som møtes til lunsj, kanskje vi kan henge oss på der etterhvert! Hun ene som er md jobber på

Sykehuset og har termin i mai!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jente på 27 år fra Bodø :)

Testet positivt nettopp, og er 4+2 på vei. Dette er vårt første barn og det er veeldig spennende :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei:)

 

Jeg er 29 år, gift, og har en gutt på 21 mnd. Bor i Akershus. Er for tiden student.

 

Testa positivt idag:) Spira satt på andre forsøk, samme som med førstemann.

Termin er 27 nov, og er derfor 3+3 idag, veldig tidlig. Så det blir noen spennende uker fremover...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei jenter!

 

Jeg er 23 år, og har en gutt på 1,5 fra før. Jobber 100%, men er for tiden sykemeldt et par uker pga blødninger.

 

mistet i SA i januar, og ble gravid rett etterpå. Alt så heldigvis fint ut på tidlig ul idag, 7+1 - til tross for blødninger :)

 

Tror jeg skal senke skuldrene mine litt nå, og slappe av - for sjansen for å miste igjen nå når jeg allerde har sett hjertet slå er jo ikke så stor:)

 

Termin 2.nov. Trodde først jeg var i oktoberklubben, så har holdt til noen uker der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jente 22 år fra Lillehammer, venter nå vårt første barn. Har hatt 1 spontanabort tidligere. Jobber 100% som pedagogisk leder. Ser veeeldig frem til å bli mamma :) <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Jeg er 27år, bor i Ringsaker i Hedmark sammen med kjæresten. Vi har vært sammen i 8 år. Jeg har 100%fast stilling som pedagogisk leder. Vi venter den lille 11.november. Kjempe spennende, og meg masse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!

 

26 år fra Solør, gift å venter den første.. Har to stebarn fra før! 15.nov er termin jeg har regnet ut selv..

Har 22 LANGE prøveperioder bak oss, men nå var det endelig vår tur<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen :)

 

Jeg har fortalt det til ganske mange ;) Klarte ikke holde meg:) Jeg skal til privat ultralyd om 1 uke :)

 

Det hadde vært super hyggelig å hengt oss på den gjengen.

 

Hvis du vil ha tlf eller mailen min, så bare spør.

 

Mvh

meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen! Jeg også skal på ul på onsdag 23 på gynekologklinikken, blir spennende å se! Er konstant kvalm for tiden, så det er litt kjedelig. Tenkte å ta akupunktur hos jordmor neste torsdag, satser på at det hjelper, vil helst ikke bli sykemeldt allerede. Hvordan er formen din?

 

Mailadr min er:[email protected].

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei:) jeg er 23 år og bor i Telemark. mine beregninger sier at jeg har termin 16 november, og altså er 5+3. jobber i 100%vikarstilling fram til august, så det går forhåpnetligvis akkurat :S samboeren er ikke like begeistret som meg(vi har vært sammen i 9 mnd) desverre, så litt vanskelig å glede seg:( også fordi det virker veldig fjernt enda, har ikke noen barn fra før og har aldri vært gravid før da jeg har gått på p-piller de siste 7 årene!. men håper jo virkelig at alt går bra! <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mirakel i magen 25.11.2011 <3

Hei!!

Jeg er 24 år og fra Oslo. Har prøvd å få barn med min kjære samboer i nesten tre år, men nå etter kun en enkel Pergo-kur satt spiren!

Foreløpig termin er 25.november! Vi gleder oss villt, og håper virkelig at alt går bra nå som vi endelig har fått det til :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dame på 40 år her, fra Akershus.

 

Har ei jente på 12 år, venter et barn med ny mann..

Foreløpig termin 8 november 2011.

 

Er mye engstelig for at dette skal gå dårlig, da jeg hadde SA føre jeg fikk jenta mi.....

 

Skal på privat UL på tirsdag..... Må få en bekreftelse på at det er liv.....

Har ømme pupper og er trøtt. Det er alt liksom.....

Med jenta mi var jeg kvalm hver dag.

Så må bare få det sjekket nå føler jeg.....

 

Lykke til alle sammen :))

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra :) Grattis damer!

Så spennende og nifst samtidig!

Jente på snart 24 år fra Bergen, venter vårt første gull :)

Jobber 100% i barnehage og trives godt med det!

 

Lykke til alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...