Gå til innhold

Trondheim?


<3 Vila & Lille <3

Anbefalte innlegg

Hei hei! Jeg er ny her på BIM jeg! Skal også på studien på St-Olavs i morgen og er speeeent! Er dreven prøverører og over gjenomsnittet engstelig, så alle ekstra bekreftelser kommer godt med!! Jeg meldte meg på på fredag og de ringte i dag, time i morgen! Da er jeg 13+5 :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde med samboeren, ikke noe problem det :) Det er veldig spennende i begge retninger ja, men sannsynligvis går du derfra med et stort glis!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei hei, Trønder-pian!

Vi venter vår første, trolig en liten gutt. Har nemlig vært på UL 4 ganger allerede pga to tidligere aborter, og som fast oppfølging etter kunstig befruktning. Dette var vårt siste forsøk, så alt var så planlagt som det kan få blitt gitt,- bare at det ble mye senere enn vi hadde håpet da! Ventet lenge på mirakelet vårt. Vi stråler!! Er 16 uker i dag, termin omkring 15/10! :-) Jeg er 31, og samboeren er 26! Jeg er HEdmarking opprinnelig, men slo rot her oppe etter endt utdanning. Samboeren er Nordtrønder :-) Elsker Trondheim!

 

Forresten: Får man liksom ikke noe varsel på epost eller noe dersom noen svarer i tråden her inne på BIM?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hører forresten også til på Strindheim helsestasjon, og var til jordmor på samtale i uke 11. Men jeg ble IKKE invitert på noe gruppegreier jeg???? Buhu!! Hva skal jeg gjøre for å bli med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei alle sammen :) så koselig med en tråd for oss i Trondheim ! Jeg har termin 12.oktober, og er fra før mamma til ei jente på 2 år :) snart tid for ordinær ultralyd, og vi gleder oss masse. Hvordan går det med dere andre her inne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Vil berre sei at me får ikkje noko varsel på epost o.l viss noen svarer på tråden.. Så kanskje greitt å ha en profil iallefall viss folk vil sende post? :)Lit kjipt så eg sitt å kikke litt dag for dag...

 

Eg e sjølv 35 og venter nr 20.oktober. Mannen min e 36 og han òg e nordtrønder :) Eg sjølv er vestlending.

 

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann jenter:-)

Da har æ vært på ultralyd( 4 .mai) og fikk en utroli fantastisk opplevelse:-) Til vår store glede så er vi så heldige å få tvillinger:-) Og ikke nok med det, er vist ei jente og en gutt:-) Må innrømme at dt kom som et sjokk, men et herlig sjokk:-) Og til stor jubel i hele familien!

Fikk også ny termindato, 6 oktober:-)

Håper det blir et Trondheimstreff i løpet av sommeren. Ska bli triveli å hilse på flere vordende mødre:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jeg bor også i Trondheim:)

Jeg er 29 år og førstegangsfødende. Lille nurket har foreløpig termindato 24. Oktober. Vi har ordinær ultralyd om ca to uker og er kjempespente på det. Jeg er da 18+3 på ultralyden. Jeg bor på nardo med sambo og katt og tilhører Sunnland helsestasjon.

Det hadde vært kjempekoselig om det ble et "oktobertreff" i løpet av sommeren :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg endelig vært på ul, nesten 3 måneder etter at jeg startet denne tråden.. :) Og på ul fikk jeg se en frisk liten gutt!! Herlig! :D

Han ville ikke legge seg sånn at jordmoren fikk tatt hodemål, og det var nok helt sikkert bevisst, sånn at vi skulle få komme tilbake og beundre ham en gang til :P

Så da blir det ny ul om 2 uker, for å fastsette termindato.

Ellers vokser magen jevnt og trutt, og jeg kjenner stadig bevegelse :)

Gleder meg til sparkene kan kjennes utenpå, sånn at pappaen også kan ta del i det. Men det ble uansett mye mer virkelig for både meg og han etter ultralyden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har vi vært på UL og fikk se en frisk og meget aktiv liten gutt.

Tror gutten min på 2.5 blir veldig fornøyd med d. =)

Fikk flyttet termin 2 dager til 18 oktober.

 

Hadde vært gøy å fått til et treff om ikke så lenge, kanskje når de fleste har vært på UL? Starten av Juni kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei, er det noen som har testet ut treningssenteret Femme i Trondheim? Tilrettelagt for gravide eller mødre. Vurderer å begynne der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg slenger meg på! Jeg er 22 år og førstegangsfødende, bor i Trondheim og er student :) Det hadde vært kjempekjekt og møtt noen i samme situasjon. Håper det går bra med alle oktoberdamene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Hei jeg bor også i Trondheim:)

Jeg er 30 år og førstegangsfødende. Har termindato 2. Oktober,

Jeg bor på Møllenberg med min samboer :)

Har det vært noe "september og oktober treff"?

Det hadde vært kjempekoselig om det ble et "oktobertreff" i løpet av sommeren :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Slenger meg på her, selv om jeg bor i Malvik:-)

 

Jeg har termin 4 okt, og dette blir nr 3!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Bor også i Malvik, venter nr.2 12.okt:) er selv 22 år.

Ser på meg selv som trondhjeming fordiom:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for et supertrivelig treff i kveld på Graffi, søte damer :-) sees på FB! Klem fra Hedmarkingen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...