Gå til innhold

Trondheim?


<3 Vila & Lille <3

Anbefalte innlegg

Testet hjemme i forrige uke, men har liksom ikke helt trodd på det :P

I dag var jeg på legekontoret og tok en test, den var også positiv - tenk det! :) Så nå er første svangerskapskontroll bestilt til 2. mars. Og jeg føler virkelig at jeg har en liten en i magen! :)

 

Så da tenkte jeg at det kunne være greit å sondere terrenget, med tanke på andre i samme situasjon i nærområdet:)

Sist jeg gikk gravid (2008) var det mye mer aktivitet på BiM har jeg inntrykk av... Og da var vi en ganske stor gjeng fra Trondheim som samlet oss til treff en gang i blant. Hadde vært hyggelig å få til noe sånt...

 

For øvrig er jeg 25 år og har en datter på 2,5 år fra før.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Jeg har termin 16 oktober (ifølge terminkalkulatoren på nett). Har bestillt meg en time til legen i starten av april.

Synes det er litt tidlig/ farlig å begynne å skrive her inne enda, men ivrig som jeg er tar jeg den risikoen. =) Vi satser på at spiren sitter.

Er ca 6 uker på vei i dag.

 

Håper flere fra Trondheim skriver på denne tråden ettervert.

 

Jeg er 27 og har en sønn på 2,5 år fra før

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! henger meg på :) Er tidlig ute selv, har termin i midten av oktober, men har ikke bestilt legetime ennå...

 

Er forøvrig 35 og har en gutt fra før på 3 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hyggelig at det er flere av oss! :) Og morsomt at vi alle tre har barn fra før som er på samme alder:)

 

I følge terminkalkulatoren her inne har jeg termin 18. oktober...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er også fra trondheim. Fraflytta, men kommer flyttende tilbake til sommeren:)

 

Blir 22 i år, og har en sønn på 1 år.

Har termin i starten av oktober denne gang. Får kanskje vite litt mer på tidlig ul i morra. Spent:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Nettopp flyttet til trondheim (fra sandnessjøen, men bodd på møre siste årene pga jobb). Jeg hadde jo selvfølgelig syntes at det hadde vært mer enn supert å bli kjent med folk siden jeg ikke kjenner så mange her :)

 

Jeg er 29 år, og dette er mitt første svangerskap. Er i uke 9 nå og termin er 1 okt (legen mente 29 sept, men alle kalkulatorene på nett sier 1 okt..). Skal på UL på torsdag så vi får se hva de sier der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er også tilflyttet. Har bodd i trøndelag i 5,5 år, 4 av årene i Trondheim.

 

Konradine: Jeg er helgelending, jeg også, og bodde 4 år i ssj før jeg flyttet sørover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Jeg har foreløpig termin 18.okt(i følge terminkalkultor på nett). Jeg er 29(snart 30..) og har en 20 mnd. gammel sønn. Er opprinnelig fra Helgeland, men har bodd i Trondheim sidn 2001:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vila: Ja, selvfølgelig måtte man treffe på en helgelending i Trondheim! Har skjønt etterhvert at byen kryr av slike.. :) Litt koselig også da, føler seg nesten hjemme da :) Hvor er Ranheim? Vi har bosatt oss på Byåsen, men skal kjøpe noe større nå som den lille er på vei. Håper vi kan fortsette å bo på Byåsen da vi STOR trives her :) Er noe med å ha marka rett utforbi.. samtidig som det er kort vei ned til sentrum.. :)

 

Ellerine: Er like gamle da :) Hvor på helgeland er du fra?

 

Grugleder meg til til UL på torsdag.. Har jo lest meg redd på alt som kan skje, og den største skrekken er MA. Samtidig så vet jeg at sjansen er liten, og jeg gleder meg til å se liv og at det kanskje skal gå litt mer opp for oss at vi skal bli foreldre :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

Førstegangsmamma fra Melhus,-) I følge terminkalulatoren her inne så har jeg termin 3. oktober. Første legetime er 17. mars.

Er både spent å nervøs å gleder meg masse;-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Byen kryr av slike, det er sant ja :)

 

Ranheim er på motsatt side, nord for byen, rett før en krysser grensa mellom Trondheim og Malvik kommune.

 

Lykke til på UL, det går nok helst bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor på Melhus, 86-modell :)

 

5-6 uker på vei,litt usikker ;) Frister veldig å bestille en privat ul for å få vite litt mer,men skal smøre meg med tålmodighet å vente litt til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

 

Henger meg med på lasset her! Jeg er 28 år og har ei jente født 2008, altså nylig blitt 3 år og venter nå nr 2 i slutten av oktober, rundt 30 tror jeg. Er idag 5+1 uker.

Så trivelig at vi var så mange her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper at vi klarer å få i gang noen slags sosiale sammenkomster etterhvert:)

Alltid koselig å bli kjent med andre i samme situasjon, noen som forstår og som er interessert i å prate om de samme tingene i en periode hvor tankegangen har lett for å bli litt for ensidig for dem som ikke er i samme situasjon :P

Og med litt flaks så treffer man mennesker man går godt overens med på generelt plan, slik at man kan holde kontakten også etter svangerskaps- og barselstid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde vært veldig koselig :)

 

Noen som har tatt tidlig ul i Trondheim? Har litt lyst til det.. :) Forslag til plasser å dra? og hvor mye betalte dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal til tidl UL i uke 12 på St.Olav,men det er pga engstelse pga tidl spontanabort...Men du må bare finne ein privat klinikk, de tar visst opp mot 1000 kr har jeg hørt. Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan ta tidlig ul på Medicus i Trondheim. Ligger ved leutenhaven.

Hvis du søker de opp på nett finner du pris ol. =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...