Gå til innhold

Trondheim?


<3 Vila & Lille <3

Anbefalte innlegg

Var i dag (uke 9) på tidlig ul på ultraportalen i kjøpmannsgata pga blødninger. Der fikk vi se en livlig krabat med et godt synlig bankende hjerte. Synes personalet var utrolig hyggelige og serviceinstillte der, så anbefaler de virkelig! Kostet 900,- og vi fikk også med noen bilder av nurket :) Helt herlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...

Henger meg på jeg også nå, termin 12. oktober :) er 25 år og har ei prinsesse på to år fra før. Har sett en aktiv krabat på tidlig ul nå i uke 12, så nå tørr jeg endelig satse på at dette går bra å melder meg inn på trondheimstråden jeg også :) gøy at vi er flere, vi kan kanskje få til et treff etterhvert også, ser ut som det er ganske mange oktobermager fra Trondheim :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg en ung dame på 23 år, er i min 11 uke og har termin 27 oktober . Dette blir mitt første <3

Skal på tidlig UL 5 april, og gleder meg veldig til å se min lille spire.

 

Jeg er nesten helt alene om garviditeten, da jeg og barenefaren bare er venner.

Det blir sikkert litt tungt å ha så mye annsvar alene for første gang, men håper dette går greit.

 

Det hadde hyggelig å snakke og bli kjent med andre i trondheim med i samme situajon (altså gravide) ;).

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!

Jente på 24 år som venter nr 2!!

Har termin 12 oktober!! så er 12+4 i dag! :D

Skal på UL på mandagen nå ift svangerskapsforgiftning. Hadde det med nr 1 så skal er om jeg er i faresonen for det denne gangen også! Så det blir spennende. Bor på Saupstad.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Henger meg på her jeg også:-)Jente på 23. termin 12 oktober. er for tiden student i trondheim og kjenner ingen i samme situasjon, så vil gjerne komme i kontakt med andre vordende mammaer:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også student og jeg lurer på en del i forhold til dette.

Har termin 27 oktober:)

 

skal på min første Jordmortjeneste 13.04.11 på strindheim, det er vel en slik gruppe time for de med termin i samme mnd som de så fint skriver i brevet :)

 

Dette er jo en fin måte å møte andre kommende mammer på :-)

er det noen av dere som holder til denne helsestationen?

selv bor jeg på lade :)

 

Bare 2 dager til min første UL :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Student jeg også :)

 

Jeg tilhører også Strindheim helsestasjon (bor på Ranheim), men denne gangen går jeg ikke til jordmor. Jeg var så skuffet over jordmorkontrollene i forrige svangerskap. Jeg har en veldig god fastlege, så derfor har jeg valgt å gå kun til legekontroller denne gangen...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper jeg ikke blir skuffet, derfor prøver jeg å ikke forvente meg for mye av det...kjedlig om man ikke får noe utav de timene da.

Men fint med veiledning om man lurer på noe.

Håper på å få veiledning til fødselen, siden jeg er

fast bestemt på at jeg vil føde i Vann :) .

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei artybarty. jeg tilhører Strindheim h.stasjon jeg også. jeg skal også dit 13 april på sånn gruppegreie=) er førstegangsgravid og veldig spent! fastlegen min anbefalte meg å gå til jordmor da hun selv hadde positive erfaringer med dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååh, dere heldige damer som hører til på Strindheim ! Jeg gikk der forige svangerskap, og selv om de innemellom virket litt strenge, så tok de meg så utrolig på alvor, fikk alltid komme hvis det var noe (som det var hele tiden, desverre...) og fikk masse og god INFO hele veien. De ringte til og med dagen etter jeg fødte, fordi de var såååå spente og jeg hadde avlyst timen :) så gled dere til det, de er så gode der !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 29, og venter min første den 14. oktober. Er så spent! Har fått sett den lille på ultralyd to ganger, en privat på ultraportalen der de var helt supre!! og en gang på studiet de har på st. Olavs. Skulle gjerne sett slikt hver eneste dag, var så fantastisk! Fikk med både bilder og video fra ultraportalen :)

Hører til Midtbyen, noen andre som skal på gruppetime der 26. april?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilket studie va du med på hanne_81? Er på Det med tidlig oppdagelse av svangerskapsforgiftning. Skal dit på onsdag :) har ikke vært på ultralyd tidligere,er ca 12 uker i dag. Så veldig spent på om alt står bra til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal på gruppetime i Midbyen den 26 :) Var også på undersøkelse om svangerskapsforgiftning i går og fikk se en vinkende baby på nesten 10 cm fra hode til tær. Spurte også om muligheten for å se kjønnet (13+5), og hun trodde faktisk hun kunne se det var en liten jente der inne. Så nå spørs det å se om dette stemmer på ordinær ul i uke 19 :) Gleder meg! Fikk også med fantastisk fine bilder av nurket, hvor man tydelig ser fjeset fra profil, med en liten nese, store lepper, hake og kinn. Herlig!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvordan deltar man på et slikt studie? er det legen ders som har informert dere eller har dere meldt dere på selv? høres interesant og spennende ut=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oyoy, dette kunne studiet kunne jeg også tenkt meg å være med på:)

Hvor melder jeg meg på?

 

Var på tidlig UL 5 april og jeg ble rørt til tårer av å se den lille der inne :)

alt så fint ut, er nå 11+1 uker, håper på ny UL veldig snart;)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg fikk delta i studien=) sendte inn forespørsel i går og fikk svar i dag=) fikk time neste fredag. er da 13+3 uker på vei. spennende! kansje jeg får se kjønnet også=D er jo interesant å delta på en slik studie, så får man vite om man har risiko for å utvikle preeklampsi også=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo helt utrolig at de kan skille dem fra hverandre i den alderen! Vi fikk også vite det sannsynligvis blir jente, og det var på 12+1. Er jo også veldig spent på å se om det stemmer i mai! Kjempegøy å få bilder man vise de kommende besteforeldrene :)

Da ses vi om ikke så lenge på gruppetime :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...