Gå til innhold

moren til dattera mi er blitt sinsyk!

Anbefalte innlegg

Skrevet

"Bånn og bein"? "Banna bein", mener du?

Forøvrig håper jeg HI er en dame som tuller, ikke en ravende gal og sjalu mann.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hihi, bånn og bein!

Men altså:

Gutten er jo helt klart superglad i eksen, og har veldig vanskelig for å godta at hun sprer beina sine for noen andre. Gutter ser på jenter som har ONS som løse, nesten uten unntak. Det er ikke dermed sagt at det er det inntrykket de liker å gi jenter, for da ville det jo blitt dårligere marked for ONS. Og gutter liker å pule, det vet jo alle. De vil bare ikke gifte seg med sånne "kuktønner" som de kaller jenter som har ONS ofte (ikke mine ord). Derfor kan jeg jo også skjønne at HI tar det ille opp at eksen gjør seg så tilgjengelig. Det handler om rykte og ære. Sånn er det bare, i manneverdenen, så det er ikke meg dere trenger å angripe. HI ønsker jo tydelig at de skal finne tilbake til hverandre, men synes det blir vanskelig når eksen ødelegger sitt navn og gode rykte ved å være "løs på tråden". Dessuten har de jo et barn sammen, som skal vokse opp med dem som foreldre, og HI ønsker at de skal være gode forbilder.

Eksen derimot, har mange vonde følelser som hun helt klart forsøker å fortrenge. "Det er skummelt å rote borti det, derfor lar vi det heller ligge til det går over." Nei, dette er ikke noe jeg mener du tenker bevisst, men vent nå bare et års tid, så kan du se tilbake på denne tiden, og så skjønner du det. Det er ganske vanlig at man blir litt "promiskuøs" etter et brudd, både for å bote på egen kjærlighetssorg, for å få litt følelse av nærhet, for å føle seg attraktiv igjen, for å se at man ikke trenger å være alene om man ikke selv vil det.

Kanskje dere virkelig burde holde dere for god til:

1) legge ut detaljer om forholdet deres her og

2) aldeles ikke krangle her inne, samt

3) faktisk være seriøs når det gjelder å vente med sex/kjærlighetsforhold, slik at dere kan få ryddet litt opp i følelsene dere har for hverandre.

Det kan godt hende det føles som dere er HELT ferdige med hverandre, men nå er det en gang sånn at dere har et barn sammen, og er dermed knyttet til hverandre forhåpentligvis resten av deres liv. Så gjør dere selv en tjeneste, ikke brenn alle broer enda!

Skrevet

02:09 igjen:

Nei, jeg har ikke lest hele tråden.

Bånn og bein!

Skrevet

Nesten så jeg mistenker at det er hi, som har svart seg selv, for å "straffe" eksen. Da skal jeg si dere en ting. Menn liker kvikke, utadvendte damer med utstråling, og de digger damer som nyter sex. Jeg tror de færreste menn ser negativt på at dama har hatt en ONS, i hvertfall ikke om de er over 20 år.

Skrevet

HI virker nesten tilbakestående, synes synd på han. Burde nok ikke fått barn, mangler en del sosiale antenner.

Skrevet

eh? excuse me? jeg skrev dette i frustrasjon og var veldig lei meg, å måtte få noe ut..

Skrevet

Hvorfor var det viktig for deg å vite hvor "elskeren" til eksen din landa sæden sin? Har du en greie for sædlandinger?

Skrevet

OK, det er slutt mellom dere, og ut i fra det jeg leser så er det da sannelig på tide at dere flytter fra hverandre??? Barna har det vel overhodet ikke godt i et hjem hvor det krangles om alt mulig mellom himmel og jord. Nei, har dere bestemt dere for at forholdet er over, flytt fra hverandre. Det er mitt eneste råd.

Skrevet

Leste litt dårlig og forstår at dere HAR flytta fra hverandre. Jaujau, da kan jeg ikke skjønne annet enn at du er bare sjalu, og det er en naturlig del av å komme seg videre. Det har vært slutt mellom dere i mange måneder, og du har dessverre lite du skulle ha sagt. Men bittert er det. Du kan ikke kalle henne for sinnsyk heller. Dette går kun på deg, og du må dessverre bare lære deg å stagge sjalusien din.

Skrevet

Tragisk tråd. Helt tragisk. Forundrer meg ikke om barnevernet er innblandet allerede.

Skrevet

Det er vel jeg som er "surmaga" da, selv om jeg tydelig skreiv at dette var det menn ofte tenker, og ikke noe dere dermed trengte å angripe MEG for. Og nei jeg er ikke HI.

Hadde dere sitti og hørt på "mannfolkprat", hadde dere rimelig raskt skjønt at damer som sprer beina for et godt ord ikke alltid står så høyt i kurs.

Jeg har hatt flere ONS selv, og mener ikke at jeg er noe spesielt løs på tråden. Vi må få ha lik rett på "likt" sexliv! Men, dette er hva MENNENE mener....

Skrevet

Hun trenger ikke skrifte til deg om hvem hun ligger med, og hun trenger ikke ha dårlig samvittighet. Det du skal være glad og takknemlig for er at hun var trofast mot deg så lenge dere var sammen, og at hun ventet til du i det minste var flyttet ut selv om det hadde vært slutt mellom dere i månedsvis før det. Synes x-en din høres svært real og grei ut. Og hvis du ønsker å ha en vennskapelig tone med henne, ja da må du tåle å høre om alle hennes ups and downs, du må tåle å høre at hun begeistret forteller deg om den hun er blitt forelsket i etc. Du kan derimot IKKE "bestemme" over henne sånn som man kan når man er sammen, det er derfor man bryter et forhold, fordi man ønsker å løsrive seg fra denne personen.

Det er tøft og vanskelig, selv om dere har lovet hverandre div, - første gangen det er noen "andre" involvert, så er det sårende om så hvor lang tid det vil gå.

Dere har tatt et valg om å gå ifra hverandre, dette er resultatet. Prøv å ligge lavt i terrenget, men samarbeid så godt du kan om ungen, hun er uskyldig. Og ikke snakk stygt om den andre så ungen hører det! Dere er voksne folk, og må ta ansvar for egne avgjørelser. NÅ.

Skrevet

X-en min bodde hos meg i 5 måneder etter at han gjorde det slutt med meg, fordi han ikke fant seg et kapabelt krypinn (før man fikk barn). Da jeg innledet et forhold til en type på jobben etter fire måneder, så lagde han et spetakkel uten like. Likevel bodde han en hel måned etter dette, og jeg holdt forholdet lavt denne perioden. Ikke før det flyttet en god kompis av han til byen, flyttet han omsider. Men han fortsatte å lage helvete fra der han bodde, sjekket om nettene om jeg var hjemme etc.

Ser DU denne galskapen HI? Eller synes du fyren hadde retten på sin side?

Skrevet

det er kunn menn som ser på kvinner som objekter og ikke bryr seg om dem, og bare sitt eget behov.

HI

Skrevet

du har helt rett.. Jeg er enda glad i henne, Selv etter denne episoden.. vi er begge i 22 år og har vært i lag siden vi ble 17. ingen av oss har hatt sex eller hatt kjærester før vi møttes..

Jeg har aldri knyttet meg til en person så mye som dette, heller ikke hun.. vi vet Nesten alt om hverandre.. eller, det siste halve året så vet jeg ikke lengre da men.. det er ikke lett å gi opp selv om det gikk galt til slutt.. Jeg flyttet inn i lamme henne etter det ble slutt for å hjelpe henne økonomisk og for å hjelpe til med ungen.. jeg hadde ingen erfaring så jeg var så naiv og trodde at hvis jeg gjorde alt hun ba om og gjorde masse husarbeid og sto opp me ungen om morgenen/natta, hun ville føle noe igjen.. Men nei.. hadde jeg vist like mye da som nå, hadde vi bodd hver for oss en god stund, være borte fra hverandre en stund, gi litt space, ikke henge seg opp i hva hun gjør, være selvstendig.. Hun kommer ikke til å skjønne hvor mye jeg har offret for å flytte på landet med dem for å hjelpe henne, før hun må gjøre alt selv... ingen venner her, brukt min fritid på å kjøre på butikken/husarbeid osv osv. selv om vi ikke er i lag lengre, føles det mye verre enn hvis det bare hadde vært en vanlig eks.. vi har tross alt bodd i lag hele tiden..

Det skal jeg gjøre nå.. og treffe datteren min så ofte som mulig selvfølgelig.. Jeg kommer ikke til å ligge rundt bare fordi jeg skal gjøre hevn eller for å komme over henne.. mulig man finner seg noen andre etter hvert? hvem vet? Men som inlegget ovenfor sier, så kommer jeg aldri til å gi opp, uansett hvor mange ons/forhold hun kommer til å få..jeg vil se datteren min hver dag å leve lykkelig med henne.. jeg vet det ser veldig dårlig ut nå, men jeg har vokst og lært av mine feil og kommer til å forandre meg, og det må hun også... Vil hun ikke prøve igjen om 3-4 år, hennes tap.. JEG vet hva vi hadde, jeg vet hvor bra vi en gang hadde det. jeg vet hvis begge har hatt en lang periode fra hverandre, og begge vokser og får erfaring i livet, så kan vi klare det en gang i framtiden..

Kall meg gjerne sinnsyk.. men det er ikke det som er sannheten her.. sanheten er at jeg er veldig knust og gråt faktisk når jeg fikk vite sannheten..

end of story, i morgen flytter jeg til byen til en kompiss for å jobbe.. og etter hvert studere..

OG når du leser dette Ka***, så er jeg dratt. tenk på det vi pratet om i kvell, eller i går når du leser dette. ta vare på datteren våres. vi får snakkes når jeg kommer på neste samværshelg.. til tross for alt som har skjedd, betyr du veldig mye for meg, og alt jeg bryr meg om, er at du og vår datter skal ha et best mulig liv.

Skrevet

du er tragisk. Ungen har det flott. Vi kranglet sjelden framfor ungen. vi sparte diskusjonene til kvelden eller via melding når man var på jobb. Ungen har vært i veldig gode hender og har det kjempefint.

Skrevet

Jeg vet alt det der. letter sagt enn gjort. ja vi skal ikke ha så mye kontakt på en stund.. vi kranglet sjelden framfor ungen.. bare så det er sagt..

Ja Jeg vet hun ikke gjorde dette for å være slem imot meg, men du aner ikke hvor sårende det var for meg... de bildene i hode mitt, huff.. nei man må bare komme seg videre, å heller prøve en gang i framtiden:)

Skrevet

Nei, men løs kom på bordet under en diskusjon ja...

Skrevet

23:32, dere MENNENE kan jo få mene og synes akkurat hva dere vil, akkurat som vi kvinner kan mene menn med dine holdinger er noen bakstreverske, dobbeltmoralske tullinger som ikke fortjener å ha sex i det hele tatt.

Men det betyr ikke at vi kvinner trenger å FORHOLDE oss til at dere mener vi er tøsete om vi "sprer beina for et godt ord". News flash: Det er ingen kvinner som tenker "å, jeg har skikkelig lyst til å ha sex med han der men andre menn liker kanskje ikke at jeg har det så da lar jeg det være jeg, vil jo være snill pike..."

Hehe, det er litt artig hvordan mange av dere menn synes alle damer er så tøstete også... bortsett fra deres EGEN dame så klart, som dere tror er jomfrueligheten selv! Vi vet jo hvor vanskelig det er for dere å takle at vi har hatt masse deilig sex før vi møtte dere, så de mest usikre av dere blir nok utsatt for en gooood del løgn ang både antall og hvordan sex:) OOOÆÆÆÆÆÆÆ dama di har hatt digg sex før deg... kanskje har mange andre menn fått gjøre ting med henne som ikke du får lov til... tygg litt på den du! :)

Skrevet

Det jeg finner mest hårreisende, er hvordan både HI og eksen legger ut detaljer om forholdet og tar krangler via nett.

Voksne folk tar krangler ansikt til ansikt.

Og HI- du legger ut halve navnet til eksen din her inne? Alvorlig talt!

Skrevet

Ok, gjesp. Hvil i fred denne tråd.

Skrevet

holder denne tråden på enda..

jeg er vel en av de få som har forståelse for HI jeg da, selv om det var slutt så hadde de jo fortsatt et seksuelt forhold (som jeg forsto?) og da forstår jeg godt frustrasjonen og sinne til mannen her. å ha et slikt bo/sexforhold etter et endt forhold fører aldri noe bra med seg!

mitt beste råd er å prøve å komme deg videre, prøv å ha det litt gøy og møt nye personer;)

Skrevet

13.28 her igjen

dama er ikke sinnsyk da, da hadde det snart bare vært sinnsyke mennesker igjen på kloden.og slike sex-detaljer-krav kan jeg skjønne at kommer ut i frustrasjon og sinne uten at du skal "bli hengt" for det. håper ting ordner seg til det bedre.

lykke til .

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...