Anonym bruker Skrevet 6. februar 2011 #26 Skrevet 6. februar 2011 Haha jeg som skrev det inlegget som du svarte dette på. å påstå at jeg er løs for at du ikke får høre det du vil av meg sier sitt om deg. Og viser at det er deg det er noe galt med her. Og bare for å motbevise deg så kan jeg fortelle at jeg kun har hatt sex med 4 menn og alle disse var jeg ilangvarige forhold til. Ei har jeg hatt sex med noen siden jeg ble singel igjen for 2 år siden. Så løs er vel ikke akkurat ordet noen som helst bruker om meg. Det er mitt ønske og fordi jeg ikke syntes det er noe å få ut av å ha ONS. Men det er nå sånn at man ikke er løs fordi man har sex med en fremmed en gang. Man må opp i noe større nummer for at det skal kunne passe. og Hore er man ikke før man tar betalt for sex. Ro deg ned og la henne være. Drar ho masse fremmede inn i huset for å leke farsfigur for barnet ditt da kan du klage.
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2011 #27 Skrevet 6. februar 2011 Nå skal du få ett svar fra en som iallefall ikke er løs, har hatt en mann hele mitt liv og det er min ektemann som jeg har vært sammen med i 15 år. Er det godt nok? Du har ingenting med hvem din x har sex med eller hvor ofte hun har det. Hun har heller ingen plikt til å orientere deg om det. Ikke rart hun ikke vil prate med deg om det, skjønner jeg godt, du er jo hennes x. Du kaller henne fuckings løs når hun har hatt en ons???? Hold deg til ting som er relevant når du diskuterer med henne, og det er barnet deres, ingenting annet. Be om unnskyldning for at du har blandet deg inn i hennes privatliv. Du sier vi ikke skjønner poenget, men hva er poenget ditt da? Vil du ha henne tilbake? Du skriver at om noen år kanskje dere skal prøve på nytt. Er det du som mener dette, eller noe dere har diskutert?
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2011 #28 Skrevet 6. februar 2011 endelig en kvinne som faktisk har fornuft og forstår poenget! evig takk til deg.
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2011 #29 Skrevet 6. februar 2011 Spiller vell ingen rolle om det er en mann eller kvinne som skriver det her. Hadde svart akuratt de samme om det var omvendt.
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2011 #30 Skrevet 6. februar 2011 Cat.68, Ja selvfølgelig er vi andre megger. Det er kun du som gir ordentlige svar her på DIB. Vi andre har ikke våre egne meninger, så egentlig bør vi vente på at du svarer slik at vi kan skrive det samme som deg.. Forøvrig syns jeg det er merkelig at du syns det er greit at han kaller henne 'fuckings løs'! manne spør, og han får svar!! Han hadde flyttet ut da hun hadde sex!! HVa har han med det å gjøre? De har gjort det slutt, og han hadde flyttet ut. Når man tar det valget at man gjør det slutt, så innebærer det en del endringer dere imellom.. Det betyr at du ABSOLUTT ikke har noe med hvem hun ligger med så sant det ikke går utover barnet.
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2011 #31 Skrevet 6. februar 2011 Han har jo flyttet ut da. De bor ikke sammen lengre. Det var bare at det gikk kort tid fra han flyttet ut til hun hadde sex med en annen og at hun ikke fortalte ham det.
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2011 #32 Skrevet 6. februar 2011 hvis du har hatt en mann hele livet, så skjønner du hvertfall ikke poenget. hva om din mann slår opp nå, og drar på byen og har en ons dagen etter du flytter ut? og dere alltid har hatt en ærlig tone og fortalt hverandre alt.. se på svaret fra hun ovenfor:)=
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2011 #33 Skrevet 6. februar 2011 "Hun blir sur og sier jeg kaller henne hore" Kaller du henne for hore da, Hi?
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2011 #34 Skrevet 6. februar 2011 Cat. 68 Han skriver ikke at de bor sammen men at de har bodd sammen til nå. Det kommer tydelig fra av det han skriver at han er sjalu og at han prøver å kontrollere henne selv om de faktisk har gjort det slutt. Han ønsker helt tydelig at hun skal bo alene og være alene altså ikke date elelr ha sex med noen i de kommende ord for å så skulle prøve igjen med han. Greit han ønsker det men det er ikke slik når man har gjort det slutt. Og det er vel en stor sjangse for at hun ikke ønsker å bli sammen med han igjen. Hun er en singel dame som har tatt et valg å ha sex med en annen etter å ha vært mange år i et forhold. Hun kan angre på det eller hun kan være glad for at hun har gjort det.Dette spiller ingen rolle. Nå har hun en sjalu ex som forlanger at hun skal snakke om det, hvor naturlig er det for noen som helst å snakke med exen sin om nye sexpartnere. I tilegg viser han her i innleggene at han syntes hun er løs og burde skamme seg og er ganske sint å henne. Selv om hun ikke har gjort noe galt. Og jeg tviler sterkt på at dette ikke kommer fram i samtalene med henne også. Nei hun burde ikke snakke styggt om de årene de har hatt sammen eller familien hans. Enten hun mener det og har bitt det i seg til nå, eller om hun kun sier det for å såre. Men om exen min hadde oppført seg slik hadde det vært en mulighet for at også jeg hadde gått til det punktet. Fordi hun føler seg trøkka opp i et hjørne av en sjalu ex som skal ha henne til å stå til rette for noe hun har gjort, selv om hun faktisk ikke har gjort noe galt. Spiller ingen rolle hvilke avtaler han mener at de har hatt om dette. Han har ikke noe å si på hvem og når hun har sex så lenge ikke barnet ikke tar skade av dette. Altså hun plasserer barnet hos barnepasser som hun ikke kjenner eller vet ikke er bra for barnet, eller hun låser barnet inne et sted/går fra barnet alene. Og selv da har han ikke noe med at hun har sex men kan ta henne på det hun ikke har sett til barnet og passet på at det er tryggt.
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2011 #35 Skrevet 6. februar 2011 Ærlig talt Cat.68 Hadde Hi skrevet et innlegg der har for eksempel hadde snakka om hvor vanskelig det var å takle sjalusifølelsene etter at det var blitt slutt med eksen, om han hadde spurt om råd til hvordan han skulle håndtere sjalusien, bitterheten og skuffelsen... DA hadde han nok fått helt andre svar. Men han gjør ikke det. Han går direkte til angrep på eksen, kaller henne sinnssyk og "fuckings løs"... Han uttrykker seg som om eksen har en plikt til å opplyse ham om sexlivet sitt, og det er jo bare helt tøysete. Syns ikke han fortjener mer respekt enn han gir eksen sin. Og hva har det at han er mann med saken å gjøre? Hovedregelen her inne er at menn får laaaangt mer slack, på generelt grunnlag, enn hva kvinner får! Jeg har da sett flere innlegg her der kvinner uttrykker sin frustrasjon fordi eksmannen har finni seg en ny eller lignende. Disse damene får IKKE noe snillere svar enn Hi i dette innlegget får!
Cat.68 Skrevet 6. februar 2011 #36 Skrevet 6. februar 2011 Han skrev at de budde sammen frem til dagen før hun hadde en ons, og at dem var enige i at dem skulle vare åpen ifht når man treffer en ny. han skriver også at de fortsatt har sex sammen.. Alt det andre du skriver er ting DU sier at han mener. Også en man kan synes det er vondt at man får sex den ene dagen og blir vraket av en tilfeldig bekjentskap rett etterpå. Selvfølgelig må han få synes det er vondt. Selvfølgelig ønsker han å få avklart de rollene dem egentlig har siden den frem til dagen han flyttet ut innebar at dem har sex selv. tiul tross for at det vært slutt imellom dem. Så lenge dem er sexpartnere synes jeg så absolutt han har noe med hvem hun har tilfeldig sex med. Det er dessuten akkurat det som er problemet vil jeg tru, at dem har gjort det slutt bare halv veis, og i den tru at dem fortsatt kan leve som i et forhold. Problemet er at dem blander rollene. De bør ikke ha en privat relasjon til hverandre fordi det innebærer for mye føleser.
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2011 #37 Skrevet 6. februar 2011 Ok, så poenget er at du forventer at hun skal snakke om sitt intime liv som du ikke lenger er del av med deg? Men du har da virkelig ikke skjønt det, HI? Når man ikke lenger er sammen så snakker man ikke lenger om den delen av livet. Den delen er nå hennes private liv. Alt som handler om barnet deres er det viktig at dere snakker om, ingen som ikke ser den. Men helt seriøst, du kan da ikke forvente at hun skal prate om sexlivet sitt med deg mer? Og det handler heller ikke om at du skal "prate fornuft med henne". Hennes liv, hennes avgjørelser. Syns forresten ikke man er løs av en enkelt ONS. Man trenger vel litt mer grunnlag enn en person for å kalle noen det med rette. Du mener vel at du er skuffa fordi hun lå med noen andre enn deg og fordi du sikkert håper at dere skal bli sammen igjen.
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2011 #38 Skrevet 6. februar 2011 Jeg har aldri sagt d va hennes plikt.. men forventer du ikke ærlighet av en person? hvertfall når vi har pratet mye om d og skulle informere hverandre hvis man fikk seg ny.. jeg sa i første inlegg at jeg har egentli ikke noe med det.. så.. ikke kom å si at jeg sier hun er plikta tel å si det.. Jeg synes alle, gutter og jenter, som har sex me noen dem ikke kjenner, er løs.. selv en gang. jeg har aldri gjort det selv me noen jeg ikke kjenner. sinnsyk var pga oppførselen hennes.. kansje ikke værdens beste navn på tråd men..
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2011 #39 Skrevet 6. februar 2011 Ok, men nå har dere begge sett at det ikke funker så bra å være åpne om hvem dere evt skulle ha sex med, så kan dere ikke bare bestemme dere for å holde dette for dere selv, og ikke forvente at den andre skal dele alt mulig rart? Så blir ingen av dere skuffa?
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2011 #40 Skrevet 6. februar 2011 Å finne seg en annen er vel ikke det samme som å ha ONS. Jeg legger Ihvertfall i det utrykket, når man går inn i et forhold eller vurderer mot dette. Han skrev de hadde nærhet for å ha det, mens de bodde sammen. Dette infattet sikkert sex men det betyr ikke at de hadde et blomstrende sexliv. Og de visste begge det var slutt. Vi vet ikke om dette var noe hun ville eller om hun gjorde for husfreden sin skyld. Vi vet i hele tatt ikke noe om hvordan deres forhold har vært, om han er snill som dagen er lang eller har undertrykkt henne, eller om de har vært likeverdige. om det var han som ønsket forholdet skulle ende,hun eller begge. jeg vil jo gjette på utfra hans sjalusi at hun ønsket å avslutte. og da har hun sikkert sagt det hun måtte for at det skulle bli minst mulig gnissninger før han var ute av huset. Men samme hva det var så er faktum at han hadde flyttet, en dag eller et år spiller ingen rolle det var offisielt over. og han har ikke noe med å ville snakke med henne om det. han lurer på om hun har hatt sex og hun har svart ja på dette da er det faktisk ikke mer han trenger å vite om sitvasjonen. Han føler seg såret fordi hun hadde sex med andre, synd men det forandrer ingenting. Hun føler seg nok litt angrepet og trakkasert av han fordi han ikke vil slippe saken.
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2011 #41 Skrevet 6. februar 2011 joda selvfølgelig blir det slik fra nå av... er veldig turbulent akkurat nå, men håper det blir bedre.. pga jeg må jo kjøre 5 timer for å besøke min datter i helgene.. håpe man etter hvert kan få et vanlig venne forhold igjen slik vi har hatt de siste mnd..
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2011 #42 Skrevet 6. februar 2011 Hei. Jeg er den såkalte løse ex hora til HI her.. Han skaffet seg account her når dattern vår var nyfødt for 2 år siden. Intressante synspunkter her.. Ja vi bodde sammen helt til nylig av økonomiske årsaker, men har uttrykt klart og tydelig at det er ingen følelser med i bildet og det er min ex klar over. Det ble slutt allerede i Juni/ Juli og jeg ser nå at det hadde vært lurt å flytte separat allerede da. Så over til poenget, ja jeg hadde en ONS forrige helg og nei det var ikke planlagt. Men jeg synes som dere at det er sinnsykt å bli pressa opp i et hjørne og tvinges detaljer ut av. Intime detaljer, han ville til og med vite hvor han kom!! Min ex har nå beorderet meg til å ta en graviditets og klamydiatest, selv om kondom ble brukt ( noe han uansett ikke har noe med å gjøre) Han har daglig i ettertid kalt meg en hore i min egen leilighet at jeg sprer bena for alle sammen, og synes det er greit å oppføre seg slik under mitt tak. Han er ikke det minste ydmyk. Jeg kommer forøvirg ikke å trekke inn nye mannfolk inn i min datters liv på hvertfall veldig veldig lenge. Min ex mer eller mindre nekter nå å ha samvær med henne i helgene, med frykt for at jeg skal gå på en fest de gangene har datteren vår. Jeg er altfor altfor snill. Min ex holder nå på å flytte inn i en leilighet og han har bodd her 9 dager allerede, og idag ringte kameraten hans å sa at de enda må drøye to dager. Jeg er dumsnill rett og slett og ei dørmatte som tar imot dritt og drittkasting fra en som ikke skal ha noe med meg å gjøre annet enn med datteren vår. Er det noen som er sinnsyk her, er det iallefall ikke meg. INGEN har rett å kontrollere MITT liv og MINE handlinger. Forhold eller ei..
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2011 #43 Skrevet 6. februar 2011 Hvis dette er din leilighet 20:41, så hadde jeg bare satt tingene hans på matta og bett han om og finne seg et annet sted og bo. Han kan ikke true deg til og ta graviditetstest eller klamydiatest, for det har han faktisk ingenting med! Ikke gidd og vær grei med han når han oppfører seg sånt! Og til HI; hvilken idiot av en mann er egentlig du???? Det har vært SLUTT mellom dere så lenge og allikeveler du så frekk og kaller din eks for så stygge ting. Du er forkastelig. Og kreve graviditetstest og klamydiatest er bare patetisk. Du er skikklig sjalu og jeg mener at du er en drittsekk!!!
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2011 #44 Skrevet 6. februar 2011 Du har ingenting du skulle ha sagt nei, og derfor vil hun heller ikke sitte å snakke med deg om det. Forteller du henne at hun har vært løs på tråden så ligger det ganske nært å si hun er horete. Så skjønner også at den er sårende for henne. Du virker eiendomssyk og sær, virker ikke som du greier å innse at det er slutt. Hvorfor i alle dager skulle hun si i fra om sånt?? Herregud, det er jo du som er gal.
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2011 #45 Skrevet 6. februar 2011 Orker ikke lese hele tråden men hi her virker ikke helt stabil ut, hjelpe meg.
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2011 #46 Skrevet 6. februar 2011 Dere har gått fra hverandre og det er vel en grunn for det. Er nok lurt å ikke legge seg oppi hva den andre gjør så lenge det er slutt (og så lenge barnet har det godt selvfølgelig). Jeg synes at du skal prøve å glemme henne og hva hun driver på med og fokusere på barnet ditt, prøve å ha en god kommunikasjon der og bruke kreftene dine på å planlegge livet ditt videre.
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2011 #47 Skrevet 6. februar 2011 Hun overdriver en veldig god del, de få gangene jeg sa det, så hadde hun sagt mye verre ting først.. gidder ikke å gå mere inn på det.. ja hun har forklart sitiuasjonen, og hun SÅ ikke om det var kondom med i bildet, eneste beviset var en kondompakke dagen etterpå.. og den karen som hun gjorde det me, er en som drar på ny dame hver helg, det sa hun selv til meg. hun gikk med på å ta en test fordi det er det sikreste.. OG JEG krevde det pga vi hadde intim kontakt ETTER den episoden.. så jeg er ikke så patetisk så du skal ha det til... og nå hoper alt seg opp, og vi er ikke blide på hverandre og sier mye dumt vi egentli ikke burde si.. her inne.. Ja du har rett, Jeg er litt sjalu.. ikke alle glemmer alt det gode man har opplevd i 5 år. ingen, da sier jeg ingen, liker at eksen har seg me noen andre, uansett kor bittert bruddet er. sånn er det bare. Men poenget her var ærlighet. MEN no flirer vi her fordi vi sitter å svarer på dib etter tur mens vi ser på mens den andre skriver:P trur vi skal heller ta å prate oss innimellom og glemme denne tråden..
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2011 #48 Skrevet 6. februar 2011 jeg skulle til å si at dette var en smått underholdende tråd, men så innser jeg at den er mest trist. Jeg håper disse foreldrene kan legge sine personlige uenigheter tilside og samarbeide godt om sin lille datter. Det lover foreløpig ikke godt med diskusjoner over nettforum og diverse grove anklagelser. hvis (Gud forby) jeg og far til barnet mitt går fra hverandre, så håper jeg at jeg (eller han) ikke stuper ned til dette nivået. Lykke til til begge. Håper indelig dette blir løst på andre måter enn gjennom nettforum.
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2011 #49 Skrevet 6. februar 2011 Dersom noen her er sinnsyk, så er det deg, HI. Du krever at eksen din skal gi deg detaljer om sex hun har hatt med en annen mann, og mener at dette er din rett? Jeg er enig med deg i en eneste ting: dersom hun muligens har hatt ubeskyttet sex med en annen, og s har hatt sex med deg, så har du rett til å være sint. Det å utsette andre for smitte er aldri greit. Men å kreve at hun tar en test er bare tull. For hennes del er det selvsagt lurt å få sjekket seg dersom hun ikke vet om kondom ble brukt, men du kan jo bare ta en test selv for å sjekke om du er smittet. Drit i hva hun gjør for det raker deg ikke lenger. Og selvsagt er hun ike løs fordi hun hadde en ONS. Det er ganske vanlig å ha sex med en annen kort tid etter at man har blitt singel, for å vaske bort minnet om eksen. Du er sjalu fordi hun har nytt sex med en annen, og sikkert redd for at hun likte det bedre enn med deg, og prøver derfor å sverte henne mest mulig. Helt vanlig sjalusireaksjon. Sjalusien merkes godt på at du prøver å gjøre ONS-sex til egoistisk sex som ikek kan være bra, og som ikke kan sammenliknes med sex i et forhold. Det er tull. Tilfeldig sex kan være heit som bare det, bare masse lyst, kåtskap og instinkter - særlig når den "avslutter" et forhold, eller markerer starten på en singeltilværelse. Selvsagt sier hun til deg at hun ikke husker stort, fordi du er så sjalu og krever detaljer, noe hun selvsagt ikke vil gi deg. Men hun husker det nok, og hun har antakelig hatt det dritdigg. Håper det for hennes skyld. Jeg ville også ha funnet meg en ny elsker fortere enn svint dersom jeg hadde vært sammen med en så patetisk mannsling som deg!
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2011 #50 Skrevet 6. februar 2011 HI er IKKE mann tør jeg påstå! Ingen mann skriver "huff... beklager for rotete innlegg", dette er skrevet av en dame, bånn og bein.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå