Gå til innhold

Gravid med nummer 2,ultimatum fra far?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ok. Du virker veldig smart og oppegående! Takk for deg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blir så irritert på disse hjernedøde svarene fra folk som faktisk holde med denne idioten av en samboer du har og gneller om prevensjonen nå i ettertid.

HI: Du kan like god bli forbanna på han for at HAN gjorde DEG gravid! Hvorfor skal han stille ultimatum? Kan ikke du stille ultimatum at han må oppføre seg som en skikkelig far eller så forlater du han? Dette barnet dere har og det som kommer er ikke tjent med å være vitne til deres turbulente forhold og lære at det er slik forhold skal være. Jeg ville bedt han skjerpe seg og slutte å prate om abort eller komme seg ut (da helst det siste).

Skrevet

Jøss, for et underlig fokus å ha, en desperat gravid dame med en slask til samboer, og så maser anonym 17.51 om at hun må begynne å jobbe...? Hva veit liksom du om hennes liv, utdannelse og karriere? Hun kan da for pokker være jurist for alt det du veit!! Økonomisk er det uansett ting å tenke på hvis man har to små som trenger tilsyn og en suppegjøk av en eks som ikke høres ut til å være av den ansvarlig sorten.

Gjest Antarctica
Skrevet

Nei, han kjenner da risken og har mulighet til å velge! Det er da mannen som gjør noe dumt!

La oss rydde litt her: HUN sier hun vil ha barn, han sier han ikke vil, hun sier da må du ikke kjøre på, han kjører på. Skjønner ikke hvorfor innleggene her handler om at dama tar lett på å få barn, lever vi i middelalderen eller?

Da jeg ønska barn nr 2, sa jeg det til samboeren min, og jeg sa også at nå hadde jeg fjerna spiralen, og dersom han ikke ville ha barn med meg, måtte han passe på selv. Han ville ikke det, og jeg kan love dere at det ikke var mye risikoatferd fra mannens side selv i hete øyeblikk.

Syns ikke dere skulle undervurdere mannens eget ansvar. Dette høres ut som et påskudd til å stikke, av en fyr som allerede har sørga for mye turbulens i forholdet. Det er ikke mora som "velger bort" pappaen på vegne av det eldste barnet, det er faren som velger bort en hel familie. Bevisst og med overlegg.

Muligens var han utilregnelig i befruktningsøyeblikket, men det har han til felles med millioner av mennesker verden over hvert år. De truslene han kommer med til sin kone er bevisste og gjennomtenkte, i alle fall nok til at han gidder si dem høyt. Det har han IKKE til felles med så mange.

Syns HI skal følge sitt hjerte, være forberedt på å bli enslig mor til enten ett eller to barn uansett, og finne ut hvordan hun vil leve.

Skrevet

Ja ikke sant, ble skikkelig irritert jeg og, takk for at du ser den. Er helt enig med ja! Huff

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...